Mitä seksin puute aiheuttaa?

Re: Mitä seksin puute aiheuttaa?

ViestiKirjoittaja irmeli » 04.09.2016 11:07

Aika itserakas nyt olet. Katselepa kuinka riitelimme parissa ketjussakin ennen kuin sinä ja munasi tulitte foorumille.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 11:32

irmeli kirjoitti:Aika itserakas nyt olet. Katselepa kuinka riitelimme parissa ketjussakin ennen kuin sinä ja munasi tulitte foorumille.

Ainahan täällä riidellään. Kohteet vaan vaihtelee. Teston haju kuitenkin on aina varma hyökkäysten kohde.
Paitsi jos on "munaton" eikä tykkää seksistä niin saa olla rauhassa.
En kyllä tosin ymmärrä että miksi seksikeskusteluista pitää suuttua.
Jos ei itse kiinnosta niin aina voi pysyä niistä erossa.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 11:35

Kaapo kirjoitti:No, jos kukaan ei ole vihainen niin kukaan ei sitten tarvitse munaakaan...

Oletko sitä mieltä, ettei ole mitään muuta selitystä vihaisuudelle kuin "munan puute"?
Kaapo kirjoitti:... On tutkitusti todistettu, että "munan saaminen" saa naisen paremmalle tuulelle...

Tyydyttävä seksi on tietenkin tyydyttävää, mutta kuka tuollaista on todistanut - ja miten?
Kaapo kirjoitti:...Kaikki vihaiset naiset ei tietenkään ole puutteessa, mutta kaikki puutteessa olevatkaan eivät ole vihaisia.
Puutteessa olo lisää kuitenkin huomattavasti todennäköisyyttä vihaisuuteen palstalla, työpaikalla, kotioloissa jne...

Kas, huomasit sentään lieventää, ettei kaiken takana sittenkään ole seksin puute.
Kaapo kirjoitti:... Vihaiset naiset yleensä harvoin myöskään saavat munaa, koska ovat käytökseltään luotaantyöntäviä...

Sekin mahdollisuus on, että vihaiset naiset ovat tympääntyneitä "munan saantiin" - sekä siihen liittyviin käsityksiin naisista ja seksistä.

SIvumennen sanoen, minun mielestäni termi "munan saaminen" sopii paremmin kuvaamaan aamiaista kuin seksiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 11:40

Kaapo kirjoitti:... En kyllä tosin ymmärrä että miksi seksikeskusteluista pitää suuttua.

Ei kai mistään "pidä" suuttua, mutta ainakin sinun tyylisi puhua seksistä sekä naisista käyttämäsi sanat ja terminologia ovat sangen vastenmielisiä ja suututtavia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2016 11:55

Käytännössä Kaapon tyyli on estämässä avoimia seksi-keskusteluita foorumilla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 11:57

Psykopatologia kirjoitti:Käytännössä Kaapon tyyli on estämässä avoimia seksi-keskusteluita foorumilla.

Ja sinun tyylisi "moderoida" on pääsyy palstan riitaisuuteen.

Edit: Ei muuten juuri ole avointa keskustelua, on vain runsaasti avauksia.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 04.09.2016 12:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 12:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... En kyllä tosin ymmärrä että miksi seksikeskusteluista pitää suuttua.

Ei kai mistään "pidä" suuttua, mutta ainakin sinun tyylisi puhua seksistä sekä naisista käyttämäsi sanat ja terminologia ovat sangen vastenmielisiä ja suututtavia.

Saatta olla, minulle kuitenkin muna on muna, pillu on pillu ja pano on pano.
Henkinen yhteys ja rakastelu on tietysti hieno juttu, mutta itse käytän arkisempaa termistöä.
En ehkä ole tareeksi "sivitynyt" tai en ainakaan jaksa esittää sellaista.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 12:12

Kaapo kirjoitti:Saatta olla, minulle kuitenkin muna on muna, pillu on pillu ja pano on pano...

Siinä tapauksessa, minun mielestäni sinun kannattaisi keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joita sinun käyttämäsi sanat eivät ärsytä, suututa ja loukkaa.
Kaapo kirjoitti:... Henkinen yhteys ja rakastelu on tietysti hieno juttu, mutta itse käytän arkisempaa termistöä...

"Arkinen termistö" voi olla jotakin muutakin kuin loukkaavaa, alatyylistä ja typerää "munan saaminen" -retostelua.
Kaapo kirjoitti:... En ehkä ole tareeksi "sivitynyt" tai en ainakaan jaksa esittää sellaista.

Ainakin minun on helppo uskoa, ettet ole "tareeksi sivitynyt".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 12:32

Minun kanssani EI kenenkään ole pakko keskustella.
EI sinunkaan jos et pidä kaltaistani tasollesi yltävänä.
Loiki yli.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 13:03

Kaapo kirjoitti:Minun kanssani EI kenenkään ole pakko keskustella...

Ei tietenkään, mutta jos jättäisin huomiotta sinun tapasi "keskustella", antaisin sinulle ja kaltaisillesi vapaat kädet jatkaa toisten ihmisten loukkaamista.
Kaapo kirjoitti:... EI sinunkaan jos et pidä kaltaistani tasollesi yltävänä...

Sinähän se olet pitänyt itseäsi minua ylempänä ja osaavampana ("Kullervo on vaativa laji. Oletko varma että pystyt siihen?").
Kaapo kirjoitti:... Loiki yli.

Lyhyet jalat; en pysty.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2016 13:20

Kaapo kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Käytännössä Kaapon tyyli on estämässä avoimia seksi-keskusteluita foorumilla.

Ja sinun tyylisi "moderoida" on pääsyy palstan riitaisuuteen.
Edit: Ei muuten juuri ole avointa keskustelua, on vain runsaasti avauksia.

Kyllä, avoin keskustelu seksistä on (ollut) suhteellisen niukkaa. Näkisin pääsyynä aiheen vaikeuden. Ei kai kukaan helposti tule tilittämään, milloin on saanut munaa viimeksi.

Moderoinnissa olen (kai) antanut riitojen elää (liikaa?). (Minun on vaikea arvioida itseäni.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 13:30

En tiedä mitä sinä Kaapo uskot saavasi aikaan (esimerkiksi) väitteilläsi, että "naiset kadettavat toisiaan miestensä peniksillä" tai rehvastelulla omasta seksielämästäsi, mutta voin vakuuttaa, ettei se ainakaan minun mielestäni edistä sen enempää keskustelua seksistä kuin yleistä ilmapiirin kohenemistakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 14:06

Voisitko nyt Pertti moderoida veke tuon kyllästyneen edellisen kommentin.
Taas palataan johonkin vuoteen yks ja kaks tarkoitushakuisesti (alkuperäisestä aiheesta irrotettuina) täsmäiskulla ja tarkoituksena manipuloida muita mukaan hyökkäämään.

Tuon perimäinen tarkoitus on vain hankkia taas kunnon sota pystyyn. Puutu ajoissa ennen kuin mopo karkaa käsistä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 04.09.2016 14:44

Ei tuo tule loppumaan mihinkään muuhun kuin siihen että lähdet palstalta. Olet tuskin siinä asemassa että voisit määräillä ylläpitäjää.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 04.09.2016 14:50

trisse kirjoitti:Ei tuo tule loppumaan mihinkään muuhun kuin siihen että lähdet palstalta. Olet tuskin siinä asemassa että voisit määräillä ylläpitäjää.

Missä asemassa itse kuvittelet olevasi?

Ja minä en määräile, minä kerron kuinka asiat on ja mitä tulee tapahtumaan.

Kylläsynyt muuttaa toimintaansa ainoasta aktoriteetin painostuksesta tai voimakkaasta yhteisön painostuksesta,
EI muutoin.

Sama kaava jatkuu.
Kerätään keskustelun ulkopuolisia irtolauseita aiheyteydestään erotettuna ja esitellään niitä "todistuskappaleina".
Kun ei itse keskustelusta voi repiä mitään niin täytyy repiä keskustelun ulkopuolelta jotain jolla saisi vettä myllyyn.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 15:09

Kaapo kirjoitti:Voisitko nyt Pertti moderoida veke tuon kyllästyneen edellisen kommentin...

Miksi se pitäisi poistaa? Vai kiistätkö kirjoittaneesi tuollaiseen tapaan ja tyyliin johon viestissäni viittaan?
Kaapo kirjoitti:... Taas palataan johonkin vuoteen yks ja kaks tarkoitushakuisesti (alkuperäisestä aiheesta irrotettuina) täsmäiskulla ja tarkoituksena manipuloida muita mukaan hyökkäämään...

Minun mielestäni ei ole merkitystä sillä, milloin sinä mitäkin olet kirjoittanut. Etenkin, kun minun nähdäkseni olet edelleen tyylillesi uskollinen.
Kaapo kirjoitti:... Tuon perimäinen tarkoitus on vain hankkia taas kunnon sota pystyyn. Puutu ajoissa ennen kuin mopo karkaa käsistä.

En etsi, enkä toivo, sotaa. Toivon vain, että sinä ymmärtäisit kirjoitustesi olevan loukkaavia ja provosoivia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 04.09.2016 15:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Voisitko nyt Pertti moderoida veke tuon kyllästyneen edellisen kommentin...

Miksi se pitäisi poistaa? Vai kiistätkö kirjoittaneesi tuollaiseen tapaan ja tyyliin johon viestissäni viittaan?
Kaapo kirjoitti:... Taas palataan johonkin vuoteen yks ja kaks tarkoitushakuisesti (alkuperäisestä aiheesta irrotettuina) täsmäiskulla ja tarkoituksena manipuloida muita mukaan hyökkäämään...

Minun mielestäni ei ole merkitystä sillä, milloin sinä mitäkin olet kirjoittanut. Etenkin, kun minun nähdäkseni olet edelleen tyylillesi uskollinen.
Kaapo kirjoitti:... Tuon perimäinen tarkoitus on vain hankkia taas kunnon sota pystyyn. Puutu ajoissa ennen kuin mopo karkaa käsistä.

En etsi, enkä toivo, sotaa. Toivon vain, että sinä ymmärtäisit kirjoitustesi olevan loukkaavia ja provosoivia.

Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin.
Itse en näistä seksiketjuista juurikaan perusta, mutten halunnut, eikä varmaan kukaan, että siitä(kin) muodostuisi Kaapon ja Kyllästyneen välinen vääntö. Se ainakin minua ottaa päästä, että he ikäänkuin omivat ketjun itselleen saadakseen jatkaa mitäänsanomatonta vääntöään. Se on pilannut monta muutakin ketjua, niin myös tämän.

En minä sitä sano, etten olisi itsekin monta hyvää ketjua pilannut alkamalla typerän väittelyn joka sitten on johtanut tarpeettomaan nälvimiseen sekä lopulta riitaan.
Toivottavasti tämä ketju ei jatku Kyllästyneen ja Kaapon"vääntämisenä". Siitä tuskin kenellekkään on mitään antia.
Omasta mielestäni tämä ketju on pilalla. Ihmettelen, jos tähän enää kukaan muu kuin nuo kaksi haluaa osallistua.Ehkä PP noin "virkansa puolesta"

-Muokattu klo15:56
-Korjattu kirjoitusvirheitä.
-Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 04.09.2016 15:56, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 04.09.2016 15:44

Onko pilalla olevat ketjut sun elämäsi suurin tragedia?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 04.09.2016 15:47

trisse kirjoitti:Onko pilalla olevat ketjut sun elämäsi suurin tragedia?

Eivät todellakaan". Minun elämäni suurimmat tragediat" eivät kuulu tälle palstalle.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2016 16:04

Sateentekijä kirjoitti:Kun aloitin tämän ketjun, tein sen tavallaan siksi, kun juuri oli PP aloittanut oman seksiketjunsa.Ikäänkuin "vastaiskuksi"tämän tähän toin...

Minkälaisia vastauksia sinä tähän ketjuun odotit tai toivoit?

Jos et halua vääntöä, älä aloita vääntämistä.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa