Sateentekijä kirjoitti:Näin tuossa yhden nikin, mene pois! Sinua ei ole kutsuttu!
Mirri kirjoitti:Hyökkäyksen tilalle voisi vaihtoehtona olla, ettei ärsyttävään kirjoitukseen vastata mitään - ei reagoida mitenkään. Ei (ainakaan täällä) ole tarpeen yrittää opetella antamaan positiivista palautetta, kun provosoivan viestin voi oikein hyvin jättää huomiotta.
Voi olla vastaamatta ja reagoimatta (julkisesti); silti vaikka hiljaa mielessään miettisikin ärsyttävältä tuntuneen viestin sisältöä, ja jopa ottaisi onkeensa sen mitä katsoo tarpeelliseksi.
Sateentekijä kirjoitti:Trisse ja irmeli.Olette tämän foorumin suurimpia vitsejä, oikeita klovneja kumpikin, mutta kai se on sanomattakin selvä! Minua huvittaa suuresti tuo ,että yritätte keksiä muka minua loukkaavia ilmaisuja. Olette sen verran tunnettuja apinoita täällä, että teille ehkä hymähdetään osaanottavasti, tuskin muuta arvoa teillä täällä on.
Minä olen kaikilla tasoilla teidän yläpuolellanne ja se teitä taitaa nyppiä ihan eniten:):) Vituttaako?
Kyllästynyt kirjoitti:Asiallista olisi, ettet sinäkään nimittelisi ketään klovneiksi, pelleiksi, apinoiksi, tyhmiksi, ihmisrukiksi - etkä millään muillakaan loukkaavilla ja halventavilla sanoilla tai kuvauksilla.
Sateentekijä kirjoitti:Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...
Mutta sinä vastaat silloinkin kun kukaan ei ole huutanut.
Sinähän et siitä päätä. Minä voin tehdä ihan miten itse haluan. Minun ei ole pakko roikkua täällä tai itkeä jos saa muutaman päivän "katkon"trisse kirjoitti:Viikon bänni Satikselle että loppuis toi möyhääminen edes hetkeksi?
Sateentekijä kirjoitti:Ja irmelille sen verran vaan, että sinulla on upea Lapin luonto ja eläimet sun muut ympärilläsi .Kuitenkin viitsit käyttää aikaasi täällä täysin hedelmättömään
kirjoitteluun. En ymmärrä, muttei minun ehkä ole tarkoituskaan. Toivottaisin hyvää syksyä, mutten voi. Niin vähän sinua arvostan kaiken sen jälkeen mitä olet päälleni kaatanut. Ei tarvitse vastata,sillä en lue sitä enää.
trisse kirjoitti:Kävitkö jo kävelyllä? Oot nopsa...
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Ja irmelille sen verran vaan, että sinulla on upea Lapin luonto ja eläimet sun muut ympärilläsi .Kuitenkin viitsit käyttää aikaasi täällä täysin hedelmättömään
kirjoitteluun. En ymmärrä, muttei minun ehkä ole tarkoituskaan. Toivottaisin hyvää syksyä, mutten voi. Niin vähän sinua arvostan kaiken sen jälkeen mitä olet päälleni kaatanut. Ei tarvitse vastata,sillä en lue sitä enää.
Voi harmi sentäs, kun sulla ei ole kaunista luontoa ja eläimiä sun muuta ympärilläsi. Onhan sulla tyttösi kuitenkin.
Ei oikein harmita kun et toivota hyvää syksyä, kun tuulee niin saakelin paljon ettei tämä tunnu hyvältä syksyltä laisinkaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa