Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2016 22:49

Hyökkäyksen tilalle voisi vaihtoehtona olla, ettei ärsyttävään kirjoitukseen vastata mitään - ei reagoida mitenkään. Ei (ainakaan täällä) ole tarpeen yrittää opetella antamaan positiivista palautetta, kun provosoivan viestin voi oikein hyvin jättää huomiotta.
Voi olla vastaamatta ja reagoimatta (julkisesti); silti vaikka hiljaa mielessään miettisikin ärsyttävältä tuntuneen viestin sisältöä, ja jopa ottaisi onkeensa sen mitä katsoo tarpeelliseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 03:04

Sateentekijä kirjoitti:Näin tuossa yhden nikin, mene pois! Sinua ei ole kutsuttu!

Olet ylitsevuotavan hassu - vaikea uskoa ettet ole pelkkä vitsi! Nuo venyvää todellisuutta osoittavat jutut tuovat esille joka pojan hyacint bucketin joka puhuu "eräästä fanistaan" kun on kyse kirkkoherrasta joka ennemmin menisi giljotiiniin kuin kohtaisi bukeen residenssin. No mutta sitä linssilude vaaraan jota haaska väärään. Olisipa vähän noloa lukea vuosien jälkeen että tämä on iso vedätys... :?
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 06:47

Mirri kirjoitti:Hyökkäyksen tilalle voisi vaihtoehtona olla, ettei ärsyttävään kirjoitukseen vastata mitään - ei reagoida mitenkään. Ei (ainakaan täällä) ole tarpeen yrittää opetella antamaan positiivista palautetta, kun provosoivan viestin voi oikein hyvin jättää huomiotta.
Voi olla vastaamatta ja reagoimatta (julkisesti); silti vaikka hiljaa mielessään miettisikin ärsyttävältä tuntuneen viestin sisältöä, ja jopa ottaisi onkeensa sen mitä katsoo tarpeelliseksi.

Jeesustelija taas vauhdissa. Etkö koskaan näe mitään vikaa sinussa ja sateentekijässä. Ettekö te ole koskaan ärsyttäviä ja provosoivia ihan tahaltanne? Nuo sun lässytykset aina sateentekijän raivareiden jälkeen saavat aikaan vain sen, että sateentekijä luulee jatkuvasti ettei hän ole provosoiva vaan kaikki muut sitä olevat. Lukuunottamatta tietenkin Mirriä joka jaksaa tulla nuolemaan sateentekijän persettä joka sen hyökkäyksen jälkeen.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:57

Trisse ja irmeli.Olette tämän foorumin suurimpia vitsejä, oikeita klovneja kumpikin, mutta kai se on sanomattakin selvä! Minua huvittaa suuresti tuo ,että yritätte keksiä muka minua loukkaavia ilmaisuja. Olette sen verran tunnettuja apinoita täällä, että teille ehkä hymähdetään osaanottavasti, tuskin muuta arvoa teillä täällä on.
Minä olen kaikilla tasoilla teidän yläpuolellanne ja se teitä taitaa nyppiä ihan eniten:):) Vituttaako?
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 17:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 16:59

Sano nyt Kyllästynytkin jotain asiallista, kun ylläpito ei kykene toisessa ketjussa esittämiini kysymyksiin antamaan mitään vastinetta. Ehkä hän huusikin hädässään taas sinut -Kiitos banneista! Nähdään tulevassta elämässä...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.08.2016 17:03

Asiallista olisi, ettet sinäkään nimittelisi ketään klovneiksi, pelleiksi, apinoiksi, tyhmiksi, ihmisrukiksi - etkä millään muillakaan loukkaavilla ja halventavilla sanoilla tai kuvauksilla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 17:04

Sateentekijä kirjoitti:Trisse ja irmeli.Olette tämän foorumin suurimpia vitsejä, oikeita klovneja kumpikin, mutta kai se on sanomattakin selvä! Minua huvittaa suuresti tuo ,että yritätte keksiä muka minua loukkaavia ilmaisuja. Olette sen verran tunnettuja apinoita täällä, että teille ehkä hymähdetään osaanottavasti, tuskin muuta arvoa teillä täällä on.
Minä olen kaikilla tasoilla teidän yläpuolellanne ja se teitä taitaa nyppiä ihan eniten:):) Vituttaako?

Niin siis kysymästä. Ei vituta laisinkaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:09

Kyllästynyt kirjoitti:Asiallista olisi, ettet sinäkään nimittelisi ketään klovneiksi, pelleiksi, apinoiksi, tyhmiksi, ihmisrukiksi - etkä millään muillakaan loukkaavilla ja halventavilla sanoilla tai kuvauksilla.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Minulla ei ole tapana kääntää toista poskea kun kerran minulla on kyky vastata samalla mitalla.
Mitä taas asiallisuuteen tulee, tämä koko foorumi on täysin vailla tiettyä asiallisuutta.Etkö muka ole sitä itse havainnut?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.08.2016 17:18

Sateentekijä kirjoitti:Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

Mutta sinä vastaat silloinkin kun kukaan ei ole huutanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

Mutta sinä vastaat silloinkin kun kukaan ei ole huutanut.

Mikä on syy noin negatiiviseen asennoitumiseesi? Huonot kotiolot vai jotain muuta?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 17:27

Viikon bänni Satikselle että loppuis toi möyhääminen edes hetkeksi?
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:48

trisse kirjoitti:Viikon bänni Satikselle että loppuis toi möyhääminen edes hetkeksi?
Sinähän et siitä päätä. Minä voin tehdä ihan miten itse haluan. Minun ei ole pakko roikkua täällä tai itkeä jos saa muutaman päivän "katkon"
Minun ei jää sinua ikävä! Pärjäile kumminkin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 17:51

Nyt kävelylle. The End, taas vähäksi aikaa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 17:52

Ja irmelille sen verran vaan, että sinulla on upea Lapin luonto ja eläimet sun muut ympärilläsi .Kuitenkin viitsit käyttää aikaasi täällä täysin hedelmättömään kiukutteluun ja toisten kiusaamiseen .En ymmärrä, muttei minun ehkä ole tarkoituskaan.Ehkä sinua itseäsi on akoinaan kiusattu niin, että katsot oikeutetuksi antaa vahingon kiertää.
Ehkä sinulla on käytökseesi omat syysi. Ihan sama. En tunne sinua kohtaan minkäänlaista empatiaa. Luonteesi on monin tavoin häiriytynyt.Pitäisi kai ymmärtää. En vaan voi.
Toivottaisin hyvää syksyä, mutten voi. Niin vähän sinua arvostan kaiken sen jälkeen mitä olet päälleni kaatanut. Ei tarvitse vastata,sillä en lue sitä enää.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 17:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 17:53

Kävitkö jo kävelyllä? Oot nopsa...
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 17:55

Sateentekijä kirjoitti:Ja irmelille sen verran vaan, että sinulla on upea Lapin luonto ja eläimet sun muut ympärilläsi .Kuitenkin viitsit käyttää aikaasi täällä täysin hedelmättömään
kirjoitteluun. En ymmärrä, muttei minun ehkä ole tarkoituskaan. Toivottaisin hyvää syksyä, mutten voi. Niin vähän sinua arvostan kaiken sen jälkeen mitä olet päälleni kaatanut. Ei tarvitse vastata,sillä en lue sitä enää.

Voi harmi sentäs, kun sulla ei ole kaunista luontoa ja eläimiä sun muuta ympärilläsi. Onhan sulla tyttösi kuitenkin.

Ei oikein harmita kun et toivota hyvää syksyä, kun tuulee niin saakelin paljon ettei tämä tunnu hyvältä syksyltä laisinkaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 17:57

trisse kirjoitti:Kävitkö jo kävelyllä? Oot nopsa...

Eikö se käynyt tuossa yhdessä välissä parin minuutin kävelylenkin, kuten normaalistikin on tehnyt.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 18:04

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ja irmelille sen verran vaan, että sinulla on upea Lapin luonto ja eläimet sun muut ympärilläsi .Kuitenkin viitsit käyttää aikaasi täällä täysin hedelmättömään
kirjoitteluun. En ymmärrä, muttei minun ehkä ole tarkoituskaan. Toivottaisin hyvää syksyä, mutten voi. Niin vähän sinua arvostan kaiken sen jälkeen mitä olet päälleni kaatanut. Ei tarvitse vastata,sillä en lue sitä enää.

Voi harmi sentäs, kun sulla ei ole kaunista luontoa ja eläimiä sun muuta ympärilläsi. Onhan sulla tyttösi kuitenkin.

Ei oikein harmita kun et toivota hyvää syksyä, kun tuulee niin saakelin paljon ettei tämä tunnu hyvältä syksyltä laisinkaan.

Minulla on poikani jolla on oma elämä ,muualla .Meillä on silti hyvin läheiset välit josta siitäkään sinä et ymmärrä yhtään mitään. Se on sinun häpeäsi.
Taidatkin olla ainoastaan kateellinen siitä, että olen pystynyt luomaan luotettavat ja hienot välit poikani kanssa. Ethän sinnä tuommoisesta mitään ymmärrä.
Sateentekijä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet