Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kai sinä sen nyt itsekin tajuat, että tämä ketju meni piloille täällä rellestäneitten asiattomien kommenttien takia. Ketju on piloilla .
Traagista!
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kai sinä sen nyt itsekin tajuat, että tämä ketju meni piloille täällä rellestäneitten asiattomien kommenttien takia. Ketju on piloilla .
Sateentekijä kirjoitti:Ok
Olet siis sitä mieltä, että muitten kirjoittajien osuudet, minun tyylini arvosteleminen ovat olleet vertaustuellisia ja täydentäviä?...
Sateentekijä kirjoitti:... Hyvin omituinen kannanotto moderaattorilta, mutta sehän on tyylisi...
Sateentekijä kirjoitti:... Ja yhä paremmaksi se tulee, kunm olen poistanut kaiken aloittaani asiaa koskevan kirjoitukseni...
Sateentekijä kirjoitti:... Kaikkein naurettavin oli jälleen irmelin kopioima Tohtori Tolosen " osuus"
AAmen!
Kyllästynyt kirjoitti:
...Keskustelussa on sallittua, ja suotavaakin, esittää argumentteja puolesta ja vastaan.
irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?
irmeli kirjoitti:Voitko pysyä aiheessa tai poistua ketjusta.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?
Minä toivon, että ylläpito kerrankin kantaa vastuunsa ja poistaa irmelin kirjoitukset tästä ketjusta sekä kehottaa häntä pitämään pienempää suuta. Itse asiassahan hän tämän ketjun lopulliseti tuli pilaamaan ja kehtaa vielä esittää joitain vaatimuksia.
Sateentekijä kirjoitti:Oikein hauskaa, että trssekin tuli sanomaan oman painavan sanansa.
Nyt kun ketjusta on poistettu miltei kaikki asiatieto, on naurettavaa pitää yllä tämmöistä pätkittyä ketjun irvikuvaa sekä jatkaa täällä rällästämistä, kun ylläpitokaan ei katso tarpeelliseksi tämän ketjunraadon eliminointia.
Minä kiitän kaikkia niitä, ( niitä kahta erikoisesti)ketkä tulivat ketjua pilaamaan välittämättä lainkaan siitä, mikä alunperin oli ketjun tarkoitus.
Ymmärrän toki, että joillakin on ajoittain omien asioittensa takia huonoja aikoja, mutta sitä en ymmärrä, että ne puretaan pilaamalla täysin asiallinen aloitus.

Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?
Minä toivon, että ylläpito kerrankin kantaa vastuunsa ja poistaa irmelin kirjoitukset tästä ketjusta sekä kehottaa häntä pitämään pienempää suuta. Itse asiassahan hän tämän ketjun lopulliseti tuli pilaamaan ja kehtaa vielä esittää joitain vaatimuksia.
Miksi alun perin kirjoitit aloitusviestin tekijänoikeuksia loukaten?

Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?
Miksi alun perin kirjoitit aloitusviestin tekijänoikeuksia loukaten?
irmeli kirjoitti:Niin, hyvinhän näytätte toisianne tukevan päiväkirjassa.
Sateentekijä kirjoitti:irmeli kirjoitti:Niin, hyvinhän näytätte toisianne tukevan päiväkirjassa.
Ja lisää tuota asiattomuutta. Vihjailu toisen päiväkirjakirjoitteluun on täysin sääntöjen vastaista.
Sateentekijä kirjoitti:Nyt kun ketjusta on poistettu miltei kaikki asiatieto, on naurettavaa pitää yllä tämmöistä pätkittyä ketjun irvikuvaa sekä jatkaa täällä rällästämistä, kun ylläpitokaan ei katso tarpeelliseksi tämän ketjunraadon eliminointia.
Sateentekijä kirjoitti:Minua oksettaa olla kanssasi samassa ketjussa.
Sateentekijä kirjoitti:Nyt kyllä vastaat , millä tavoin minä loukkasin kenenkään tekijänoikeuksia kun aloitin ketjun omakohtaisilla kokemuksilla ja sitten kehoituksesta erittelin ne kohdat jotka oli lainausta ja liitin lähteen,Kenen tekijänoikeuksia ja millä perusteella minä loukkasin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa