Re: Fibromyalgia

Re: irmelin kopioketju fibromyalgiasta

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 14:33

Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kai sinä sen nyt itsekin tajuat, että tämä ketju meni piloille täällä rellestäneitten asiattomien kommenttien takia. Ketju on piloilla .

Traagista! :(
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:03

Oikein hauskaa, että trssekin tuli sanomaan oman painavan sanansa.

Nyt kun ketjusta on poistettu miltei kaikki asiatieto, on naurettavaa pitää yllä tämmöistä pätkittyä ketjun irvikuvaa sekä jatkaa täällä rällästämistä, kun ylläpitokaan ei katso tarpeelliseksi tämän ketjunraadon eliminointia.

Minä kiitän kaikkia niitä, ( niitä kahta erikoisesti)ketkä tulivat ketjua pilaamaan välittämättä lainkaan siitä, mikä alunperin oli ketjun tarkoitus.

Ymmärrän toki, että joillakin on ajoittain omien asioittensa takia huonoja aikoja, mutta sitä en ymmärrä, että ne puretaan pilaamalla täysin asiallinen aloitus.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 15:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

Re: irmelin kopioketju fibromyalgiasta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.08.2016 15:04

Sateentekijä kirjoitti:Ok
Olet siis sitä mieltä, että muitten kirjoittajien osuudet, minun tyylini arvosteleminen ovat olleet vertaustuellisia ja täydentäviä?...

Täydentäviä ja tarpeellisia kommentteja joita olisi mukaan mahtunut enemmänkin.
Ongelma on minun mielestäni siinä, ettet sinä suostu vastaanottamaan minkäänlaista kritiikkiä vaan heittäydyt marttyyriksi.
Sateentekijä kirjoitti:... Hyvin omituinen kannanotto moderaattorilta, mutta sehän on tyylisi...

En ole tässäkään ketjussa käyttänyt moderointivaltuuksiani.
Sateentekijä kirjoitti:... Ja yhä paremmaksi se tulee, kunm olen poistanut kaiken aloittaani asiaa koskevan kirjoitukseni...

Marttyyrinkruunusi kiiltää jo riittävästi, ei tarvitse enää hinkata.
Sateentekijä kirjoitti:... Kaikkein naurettavin oli jälleen irmelin kopioima Tohtori Tolosen " osuus"
AAmen!

Keskustelussa on sallittua, ja suotavaakin, esittää argumentteja puolesta ja vastaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:12

Kyllästynyt kirjoitti:
...Keskustelussa on sallittua, ja suotavaakin, esittää argumentteja puolesta ja vastaan.

Jos sinä väität näitä hyökkäyksiä asiasta keskusteluksi, sinulla on hyvin omituinen käsitys varsinaisesrta keskustelusta. Sinullahan onkin se tapa, että pitkot toisen kirjoittajan tekstin pätkiksi ja vastaat haluaamiist pätkiin omalla halveksuvalla tyylilläsi. Nytkin tulit tähän ketjuun ainoastaan ilmoittamaan minulle ,kuinka kaikki muut täällä ovat olleet oikeassa. Sinulla on hyvin outo käsitys siitä, mikä on vertaustuellista keskustelua.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:13

Jos ihminen laittaa Magneettilehdestä maidosta linkkejä tänne, niin miten sama ihminen näkee naurettavaa Tolosen linkityksestä?
Minä laitoin aivan asiatietoa fibrosta.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:14

Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:20

irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?

Minä toivon, että ylläpito kerrankin kantaa vastuunsa ja poistaa irmelin kirjoitukset tästä ketjusta sekä kehottaa häntä pitämään pienempää suuta. Itse asiassahan hän tämän ketjun lopulliseti tuli pilaamaan ja kehtaa vielä esittää joitain vaatimuksia.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:22

Voitko pysyä aiheessa tai poistua ketjusta.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:29

irmeli kirjoitti:Voitko pysyä aiheessa tai poistua ketjusta.

Pakko vastata, vaikka et minkäänlaista vastausta edes ansaitse.

Ketju ei ole sinun perustamasi. Sinä tunkeuduit tähänkin ketjuun täysin asiattomilla ala-arvoisilla kommenteillasi. En ole tiennyt että sinä olet noin ymmärtämätön, mutta nähtävasti opin sinusta jatkuvasti kaikkea vähemmän mairittelevaa . . Minä " lahjoitin" tämän ketjun sinulle sen jälkeen ,kun olit sen käynyt pilaamassa.Se oli pelkkää ironiaa, jonka sinä reppana otit tosissasi.

Ole hyvä, luovutan nyt ketjun aloittajana tämän täysin käyttöösi. Eihän tästä juurikaan mitään asiaa ole enää nähtävissä.Siinä mielessä se sopiikin tarkoituksiisi erittäin mahtavasti.Jatka marinoitasi haukkumisiasi ihan mitä haluat. Voitte kaikki halukkaat jatkaa minun kurjoitustapani ruotimista sekä asiatonta haukkumistanne.

Oli pakko vastata , vaikka se taitaa olla turhaa , koska et näytä ymmärtävän pienintäkään asiaa.Minua oksettaa olla kanssasi samassa ketjussa.
Annan sinulle luvan jatkaa länkytyksiäsi. Ole hyvä.
Minä sivuutan tämän irvokkaaksi muuttuneen ketjun tästedes täysin.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 28.08.2016 15:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:30

Tässäpä vasta mielenkiintoinen juttu fibrosta ja rikistä.
http://fibronelamaa.blogspot.fi/2014/07 ... aitat.html
"Yhdeltä englanninkieliseltä sivustolta löytyi myös lause, jossa MSM:n hyödyistä olisi paljon apun nimenomaan fibromyalgiaa sairastaville - muiden sairauksien hoitojen lisäksi. Sivulla mainitaan, että MSM tehostaa immunijärjestelmää ja ehkäisee rappeutumista. Sivulla painotettiin myös, että ennen kuin alkaa käyttämään MSM-yhdistettä, tulisi hyvien puolien lisäksi tietää myös käytön haittavaikutuksista. Pääasiassa MSM:n käyttö on turvallista, mutta on myös havaittu joitakin haittoja kuten löysät ulosteet, krampit ja päänsärky. Nämä ovat kuitenkin sellaisia oireita, jotka eivät välttämättä vaadi välitöntä lääkärikäyntiä. Näiden lisäksi on havaittu myös allergisia reaktioita, jolloin käytön jälkeen ilmestyy ihottumaa, kutiamista, hengenahdistusta sekä kasvojen tai suun turpoamista. Nämä oireet voivat olla hengenvaarallisia. Ennen käyttöä on hyvä sisäistää nämä asiat ja seurata omaa oloa ensimmäisen käyttökerran jälkeen. (Aboutmsm.net) "

Olemme jossain ketjussa aikaisemmin puhuneet rikistä eli MSM jota minä käytän vaikka mulla ei olekaan fibroa vaan muuta kroonista kipua.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:35

Tässä tutkimus d-vitamiinista ja fibrosta. On kyllä vieraalla kielellä mutta ei kai se haittaa, Kun foorumilla ei muita tyhmiä kuin mie, niin osaatte varmaan lukea tekstin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19277814
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 28.08.2016 15:48

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Voiko ylläpitäjä nyt tukkia Sateentekijän turvan, että voimme jatkaa asiallista keskustelua fibrosta?

Minä toivon, että ylläpito kerrankin kantaa vastuunsa ja poistaa irmelin kirjoitukset tästä ketjusta sekä kehottaa häntä pitämään pienempää suuta. Itse asiassahan hän tämän ketjun lopulliseti tuli pilaamaan ja kehtaa vielä esittää joitain vaatimuksia.

Miksi alun perin kirjoitit aloitusviestin tekijänoikeuksia loukaten?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2016 15:49

Sateentekijä kirjoitti:Oikein hauskaa, että trssekin tuli sanomaan oman painavan sanansa.

Nyt kun ketjusta on poistettu miltei kaikki asiatieto, on naurettavaa pitää yllä tämmöistä pätkittyä ketjun irvikuvaa sekä jatkaa täällä rällästämistä, kun ylläpitokaan ei katso tarpeelliseksi tämän ketjunraadon eliminointia.

Minä kiitän kaikkia niitä, ( niitä kahta erikoisesti)ketkä tulivat ketjua pilaamaan välittämättä lainkaan siitä, mikä alunperin oli ketjun tarkoitus.

Ymmärrän toki, että joillakin on ajoittain omien asioittensa takia huonoja aikoja, mutta sitä en ymmärrä, että ne puretaan pilaamalla täysin asiallinen aloitus.

Niinpä. Päätin eliminoida omat - itseäni ja omaa sairauttani koskevat - viestini tästä ketjusta kaiken sotkun keskeltä ihan itse. Harmittaa, että olin hölmö ja 'avauduin' kertomalla omia kokemuksiani ketjun aiheesta; olisihan se pitänyt tajuta, että ne jotka haluavat 'kouluttaa'/sotkea, tekevät sen vähät välittämättä siitä, että polkevat jalkoihinsa toisten kirjoitukset potkimisinnossaan - jota kai opettamiseksi sanovat.

Ei ihme, että joku kaipailee oman elämänsä asioista vertaistuellista keskustelua mieluummin päiväkirjansa suojissa kuin vertaistukiosiossa. Täällä avautuminen on vaarallista; pitäisi olla suojautunut kypärällä ja haarniskalla, jottei tule kolhuja.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 15:51

Niin, hyvinhän näytätte toisianne tukevan päiväkirjassa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2016 15:51

Psykopatologia kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:

Psykopatologia, miksi sinä laitat palstalle kuvia tekijänoikeuksia loukaten?
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:54

Psykopatologia kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:

Nyt kyllä vastaat , millä tavoin minä loukkasin kenenkään tekijänoikeuksia kun aloitin ketjun omakohtaisilla kokemuksilla ja sitten kehoituksesta erittelin ne kohdat jotka oli lainausta ja liitin lähteen,Kenen tekijänoikeuksia ja millä perusteella minä loukkasin?
Anna kerrankin kunnollinen vastaus perusteluineen. Oletko omassa viestinnässäsi noudattanut "sääntöjä" joiden noudattamista täällä muilta vaadit?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 28.08.2016 15:58

irmeli kirjoitti:Niin, hyvinhän näytätte toisianne tukevan päiväkirjassa.

Ja lisää tuota asiattomuutta. Vihjailu toisen päiväkirjakirjoitteluun on täysin sääntöjen vastaista.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 28.08.2016 16:00

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Niin, hyvinhän näytätte toisianne tukevan päiväkirjassa.

Ja lisää tuota asiattomuutta. Vihjailu toisen päiväkirjakirjoitteluun on täysin sääntöjen vastaista.

Paskat mitään ole. Esim. Mirri on ottanut päiväkirjastaan Hilpan kirjoituksen ja aloittanut siitä oman ketjun yleiseen.
Mirri muuten ihan itse vihjaisi ensin päiväkirjakirjoitteluun ja minä vastasin siihen.
Viimeksi muokannut irmeli päivämäärä 28.08.2016 16:11, muokattu yhteensä 1 kerran
irmeli

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 16:03

Sateentekijä kirjoitti:Nyt kun ketjusta on poistettu miltei kaikki asiatieto, on naurettavaa pitää yllä tämmöistä pätkittyä ketjun irvikuvaa sekä jatkaa täällä rällästämistä, kun ylläpitokaan ei katso tarpeelliseksi tämän ketjunraadon eliminointia.

Luulen että meidän pitää vuokrata jostain terminaattori eliminoimaan tämä ketju.

Sateentekijä kirjoitti:Minua oksettaa olla kanssasi samassa ketjussa.

Minusta tähän ketjuun mahtuu aina yksi joka käyttää Rexonaa...
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2016 16:06

Sateentekijä kirjoitti:Nyt kyllä vastaat , millä tavoin minä loukkasin kenenkään tekijänoikeuksia kun aloitin ketjun omakohtaisilla kokemuksilla ja sitten kehoituksesta erittelin ne kohdat jotka oli lainausta ja liitin lähteen,Kenen tekijänoikeuksia ja millä perusteella minä loukkasin?

Torvelo! Siten että ensin et eritellyt niitä.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet