Noin sitten pilattiin aloittamani asiallinen fibromyalgia-ketju. Sehän täällä osataan täydellisesti. Poistin sieltä kaiken muun oman osuuteni, paitsi palautteeni eräälle tyypille hänen asiattomasta viestinnästään, taas kerran. Hyvä vaan, että muutkin näkevät mitä hän tällä kertaa tuli tekemään. On ihan sama sitten mitä tuolle "ketjunraadolle" tapahtuu, parasta olisi että PP vaan poistaisi. En vaan lakkaa ihmettelemästä ylläpidon lepsuilua. Se tästä vielä puuttuisi, että minä saisin bannit toisten epäasiallisen käytöksen sekä
nimittelyjen vuoksi!
Ei täällä näköjään voi aloittaa mitään asiallista ketjua,ilman että joku tulee heti väliin huomauttemaan joistain muodollisista , hänen mielestään, väärin tehdyistä seikoista. Ei sieltä sitten puuttunutkaan kuin toinen nimeltä mainitsematon, niin ketju oli taas täydellisesti piloilla. En mainitse sen toisen nikkiä, koska hän oman ymmärryskykynsä mukaisesti tajuaa sen olevan kutsu.

Tämmöinen tämä foorumi on eikä se siitä miksikään muutu vaikka yrittäisi toivoa.Kuvittelin, että vertaistukifoorumilla voisi aloittaa kejun omakohtaisten/läheisen kokemusten pohjalta, muttei sekään sovi! syytettiin vielä läheisen asioitten esiintuomisesta, vaikka ko henkilöllä itsellään ei ollut mitään sitä vastaan, että otin hänen tilanteensa avausviestin rungoksi.
Täällä on tietty sisäänlämpiävä ilmapiiri, tietyt tyypit, jotka kuvittelevat pysyvänsä sanelemaan, millä tyylillä täällä saa kirjoittaa ja millä ei. Ja kaiken huipukssi kuvitellaan vielä tietävän, mitä olen läheiseni kanssa keskustellut.
Minä en todellakaan tule pyytämään anteeksi joittenkin muitten halveksivaa ja toisia lyttäävää tyyliä. Jos eivät itse ymmärrä edes yhtäkään kertaa pyytää anteeksi se on heidän häpeänsä ei minun.
Missään muualla en ole nähnyt tämmöistä" tyyliä" kuin täällä. Olen sentään monilla foorumeilla kirjoitellut. Mikä lienee syynä?
Suutuin niin paljon, että tein lopulta kaikkeni edesauttaakseni ketjun lopullista pilaamista joka oli jo pantu hyvälle alulle.
>Tämähän on vertaistukiketju, joten täällä lienee sallittua purkaa ilman, että tulee varoituksia tai uhkailuja.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 27.08.2016 18:54, muokattu yhteensä 1 kerran