En tiedä. Mutta minulle aiheuttaa suurta mielipahaa Kyllästyneen jatkuva lyttäävä tyyli. Oikeuttaako moderaattorina olo siihen, en tosiaan tiedä. Olenko muitten mielestä väärässä kaikessa mitä täällä julkaisen ja onko hän oikeassa toimessaan noin loukkaavasti?Olen erittäin näreissäni.
Tänään tuli se viimeinen pisara. Mikä ihme hänet oikeuttaa käyttäytymään noin
halveksuvasti? Emmekö me olekkaan täällä tasa-arvoisia kirjoittajia, joilla on tasavertainen oikeus kirjoittaa myös itseään kiinnostavista asioista kun ne liittyvät johonkin ketjuun? Viittaan tässä Itä-suomalaisten geeni-perimä-ketjuun , johon hänen mielestään toin ketjuun kuulumatonta viestintää linkittämällä
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/art ... det_juuret Lukekaa sieltä ja kertokaa, onko närkästykseni tyhjänpäiväistä ja linkki ketjuun kuulumaton.
Näin nätisti hän minulle kirjoitti:
Lisäksi olisi hyvä, jos itse ymmärtäisi aiheen ennen kuin ryhtyy opettamaan, opastamaan tai valistamaan muita. En ole pyrkinyt ketään opettamaan, kuvittelin, että lainaus olisi mielenkiintoista, koska itselleni siinä artikkelissa oli paljon uutta.
Onko tämä ihan normaalia kommentointia vai toisen älyllisten kykyjen aliarviointia?
P.S.
Poistin siis nyt tekstini sieltä sekoittamasta.