Rane kirjoitti:Minulle melko sama, kunhan en ole itse töksäyttelyn kohteena.
Helmenkalastaja kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Helmenkalastaja.
Ajatukset joita kirjoituksesi minussa synnyttivät, saattavat olla erilaisia, miksi ne olit tarkoittanut. En tiedä. Kumminkin ne minä ymmärsin omalla tavallani.Eikä se tuntunut ollenkaan hyvältä.Minä en pelleile. Olen nyt aivan tosissani. Minua satutti . Eikä syyttä, mutta satutti kumminkin.On todella surullista, ettet arvosta minua edes ihmisenä.Ethän edes tiedä, eikä kukaan täällä, millainen olen i h m i s e n ä
Täytyy nyt kuitenkin hieman selittää, kun olet ilmeisesti oikeasti ymmärtänyt kirjoitukseni hieman väärin. Olennaisin virhetulkinta koskee tuota myötähäpeää. En minä koe myötähäpeää siitä, että sinä ylipäätään kirjoitat täällä! Olet kyllä vedellyt mutkia suoraksi, jos niin olet ymmärtänyt. Myötähäpeäni koskee niitä jatkuvasti toistuvia tilanteita, joissa sanot, ettet vastaisuudessa tee enää jotakin eikä mene kuin hetki, kun jo taas teet juuri siten. Tyhjiä anteeksipyyntöjä ja lupauksia parantaa tapasi, jotka eivät kanna edes yhtä päivää!
Kyllä tälle palstalle mielestäni mahtuvat kaikki, jotka täällä haluavat kirjoittaa (no, ihan henkilökohtaisesti toivon muutaman täällä kirjoittaneen pysyvän poissa; kyseiset henkilöt varmasti tietäisivät, jos tätä lukisivat, keitä tarkoitan).
Missä olen sanonut, etten "arvosta sinua edes ihmisenä"? Tai mistä minun kirjoittamassani tulkitsit niin? En todellakaan ajattele, ettei sinussa ihmisenä olisi mitään hyvää! Minun kirjoitukseni ei ollut tarkoituskaan olla täydellinen analyysi sinun persoonastasi, keskityin kirjoittamaan vain tuosta kuviosta, joka toistuu ja joka mielestäni toimii sinua vastaan. Olen havainnut sinun olevan ajoittain myötätuntoinen vertaistukija. Tsemppiä sinulle omissa vaikeuksissasi!
Sateentekijä kirjoitti:Olen ollut hyvin sosiaalinen tänään, ottanut yhteyttä vanhoihin tuttuihin, sopinut tapaamisia ym.
Ehkä olen jo riittävän pitkään ollut "omissa oloissani" Hyvä minä!
.Kissi kirjoitti:Sateentekijä "...jos joku vetää esiin (ehkä päiväkirjassani olleita ) ei julkisiksi tarkoitettuja asioita..." Kuules, sinulla oli yleisellä puolella oikein otsikko ja aloitus ja muutama asiaa koskeva viesti, ihan sinun omana kirjoituksenasi. En muista otsikkoa enää, mutta siinä kumminkin haettiin kokemuksia tuosta ...hmmm... muistojen vääristymisestä.
Teidät on asetettu pysyvästi porttikieltoon.
Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.
Tämä porttikielto on annettu IP-osoitteellesi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa