Hilppa kirjoitti:Mirri ei osoita arvostelukykyä. Asiaahan se oli.

Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.

Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Kirjoitat pötyä; asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Voisin jopa sanoa, että kirjoitat naurettavuuksia.
Kukaan ei kykene saamaan/hankkimaan itselleen persoonallisuushäiriötä. Ja toistaiseksi taitavat olla harvassa sellaisetkin ihmiset, jotka kokisivat persoonallisuushäiriö-diagnoosin helpoksi asiaksi ja jopa sellaiseksi, että sen taakse voisi piiloutua.
Persoonallisuushäiriö-diagnooseja on perinteisesti pidetty erittäin leimaavina; vielä joitakin vuosia sitten niitä hävettiin ja niistä vaiettiin. 80-luvulla ei vielä suostuttu potilaalle itselleenkään kertomaan persoonallisuushäiriö-diagnoosista, saati että sitä olisi kerrottu hänen läheisilleen. Voihan olla, että netissä asiat vääristyvät ja täällä syntyy sellainen kuva, että joku käyttäisi persoonallisuushäiriö-diagnoosiaan hyväkseen ja jopa piiloutuisi sen taakse. Elävässä elämässä on toinen juttu; tuskin on monia persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, jotka 'myöntävät' psyykkisten ongelmiensa ja oireilujensa taustalla olevan persoonallisuushäiriön - ei vaikka asia olisi tutkittu, todettu, ja diagnosoitu.
Kirjoittaja Sateentekijä » 10 Elo 2016, 23:44
Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Minulle on täysin merkityksetöntä vaikka olisit saanut kymmenen yliopistopaikkaa, kun et mitään niistä ole pystynyt hyödyntämään.
.Kissi kirjoitti:Mielestäni Sateentekijä ajoittain ei oikein halua kunnioittavaa ja kuuntelevaa kommunikointia toisten kanssa. Tai ehkei osaa? Hyvin usein tulee vaikutelma rellestämisestä, jossa millään sanotulla ei ole syvempää merkitystä. Ehkä se on epävarmuutta. Ehkä hän ei vieläkään tajua, että palstalla pyritään keskustekemaan rakentavasti. (ainakin yritys on kova) Liian usein Sateentekijä kimmastuu ja syyttää muita asioista, joita itse tekee kokoajan. Joskus tekisi mieli ravistaa ja sanoa:lue ja ajattele ennenkuin vastaat. Toisaalta, antaa naisen opia kantapäänkautta. Siis Saltsuhan on Luukkosen riesakivi, hiokoon siitä timantin.
oli kyllä lapsellisinta ja todella naurettavinta, mitä täällä olen kenenkään lukenut kirjoittavan. Sinua kun ei kultaseni voi ottaa täydestä, ei vaikka kuinka tekisi mieli...Toisaalta, antaa naisen opia kantapäänkautta. Siis Saltsuhan on Luukkosen riesakivi, hiokoon siitä timantin
.Kissi kirjoitti:Millaista on karhunjalka kommentointi. En ikän ole kuullutkaan?

Enne1 kirjoitti:Kaikkea hyvää. Olet tervetullut takaisin.
Mirri kirjoitti:Ihan hyvä, jos löydät jostakin tätä paremman ja tukevamman nettifoorumin. Minä en uskalla edes ajatella, että joutuisin/pääsisin, tai muuten ryhtyisin etsiskelemään sellaista.
.Kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ihan hyvä, jos löydät jostakin tätä paremman ja tukevamman nettifoorumin. Minä en uskalla edes ajatella, että joutuisin/pääsisin, tai muuten ryhtyisin etsiskelemään sellaista.
Voi kauheeta, en minäkään! Ja Sateentekijä, älä nyt taas lähde, ulkona on niin kylmä. Täällä on mukavan lämmintä, välillä jopa tukalaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa