Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 00:22

En jaksa enää, menen nyt hyvää yötä ja koeta tulla toimeen premenopaussissasi,:
Voin lohduttaa sinua sillä, että koko prosessi kestää vai vähän yli kymmenen vuotta. Ehkä olet siihen mennessä saanut jo jotain työtäkin...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 00:28

Toivottavasti opit jotain. Voin kopioida ne kirjoittamani neuvot tähänkin jos et muista.
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 00:34

Ai mitkä neuvot? Oletko sinä muka antanut minulle joitain neuvoja=?
Minä voin antaa niitä premenopaussioireitten neuvoja sinulle enemmänkin. Tarkkaile itseäsi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 00:35

Eli haluat viimeisen sanan kun kuvittelet että ihmiset ovat niin tyhmiä etteivät näe viestien sisältöä? Pelkästään sen kuka kirjoitti viimeisen viestin?
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 00:52

Hilppa kirjoitti:Mirri ei osoita arvostelukykyä. Asiaahan se oli.

Meitä on jo useampi, joiden kohdalla Sateentekijä on tehnyt selväksi, että käyttäytymisessämme ja/tai kirjoittelussamme on jotakin naurettavaa. Voisikohan tuon naurettava-sanan tilalle keksiä vaihtelun vuoksi jonkin toisen ilmaisun?

Voihan se olla vaikka kuinka hyvää asiaa, että Sateentekijä näkee naurettavuuksia toisten viesteissä, mutta asian uskottavuus alkaa kärsiä Sateentekijän nähdessä naurettavuuksia vähän joka puolella - toisten kirjoittajien viesteissä tietysti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 01:05

Mielestäni Sateentekijä ajoittain ei oikein halua kunnioittavaa ja kuuntelevaa kommunikointia toisten kanssa. Tai ehkei osaa? Hyvin usein tulee vaikutelma rellestämisestä, jossa millään sanotulla ei ole syvempää merkitystä. Ehkä se on epävarmuutta. Ehkä hän ei vieläkään tajua, että palstalla pyritään keskustekemaan rakentavasti. (ainakin yritys on kova) Liian usein Sateentekijä kimmastuu ja syyttää muita asioista, joita itse tekee kokoajan. Joskus tekisi mieli ravistaa ja sanoa:lue ja ajattele ennenkuin vastaat. Toisaalta, antaa naisen opia kantapäänkautta. Siis Saltsuhan on Luukkosen riesakivi, hiokoon siitä timantin. 8-)
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 01:06

Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.

Kirjoitat pötyä; asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Voisin jopa sanoa, että kirjoitat naurettavuuksia.

Kukaan ei kykene saamaan/hankkimaan itselleen persoonallisuushäiriötä. Ja toistaiseksi taitavat olla harvassa sellaisetkin ihmiset, jotka kokisivat persoonallisuushäiriö-diagnoosin helpoksi asiaksi ja jopa sellaiseksi, että sen taakse voisi piiloutua.
Persoonallisuushäiriö-diagnooseja on perinteisesti pidetty erittäin leimaavina; vielä joitakin vuosia sitten niitä hävettiin ja niistä vaiettiin. 80-luvulla ei vielä suostuttu potilaalle itselleenkään kertomaan persoonallisuushäiriö-diagnoosista, saati että sitä olisi kerrottu hänen läheisilleen. Voihan olla, että netissä asiat vääristyvät ja täällä syntyy sellainen kuva, että joku käyttäisi persoonallisuushäiriö-diagnoosiaan hyväkseen ja jopa piiloutuisi sen taakse. Elävässä elämässä on toinen juttu; tuskin on monia persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, jotka 'myöntävät' psyykkisten ongelmiensa ja oireilujensa taustalla olevan persoonallisuushäiriön - ei vaikka asia olisi tutkittu, todettu, ja diagnosoitu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 17:00

Mirri kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.

Kirjoitat pötyä; asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Voisin jopa sanoa, että kirjoitat naurettavuuksia.

Kukaan ei kykene saamaan/hankkimaan itselleen persoonallisuushäiriötä. Ja toistaiseksi taitavat olla harvassa sellaisetkin ihmiset, jotka kokisivat persoonallisuushäiriö-diagnoosin helpoksi asiaksi ja jopa sellaiseksi, että sen taakse voisi piiloutua.
Persoonallisuushäiriö-diagnooseja on perinteisesti pidetty erittäin leimaavina; vielä joitakin vuosia sitten niitä hävettiin ja niistä vaiettiin. 80-luvulla ei vielä suostuttu potilaalle itselleenkään kertomaan persoonallisuushäiriö-diagnoosista, saati että sitä olisi kerrottu hänen läheisilleen. Voihan olla, että netissä asiat vääristyvät ja täällä syntyy sellainen kuva, että joku käyttäisi persoonallisuushäiriö-diagnoosiaan hyväkseen ja jopa piiloutuisi sen taakse. Elävässä elämässä on toinen juttu; tuskin on monia persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, jotka 'myöntävät' psyykkisten ongelmiensa ja oireilujensa taustalla olevan persoonallisuushäiriön - ei vaikka asia olisi tutkittu, todettu, ja diagnosoitu.

Vetäisit taas tuon trisselle osoittamani kirjoituksen irrallisena tähän. Voisi saada sen käsityksen, että olen sinulle tuon kohdistanut. Jos lainaat kirjoituksiani, lainaa koko teksti ettei jää väärinkäsityksiä.
Koko viesti kuului näin ja oli trisselle kohdistettu:
Kirjoittaja Sateentekijä » 10 Elo 2016, 23:44

Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Minulle on täysin merkityksetöntä vaikka olisit saanut kymmenen yliopistopaikkaa, kun et mitään niistä ole pystynyt hyödyntämään.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 17:07

.Kissi kirjoitti:Mielestäni Sateentekijä ajoittain ei oikein halua kunnioittavaa ja kuuntelevaa kommunikointia toisten kanssa. Tai ehkei osaa? Hyvin usein tulee vaikutelma rellestämisestä, jossa millään sanotulla ei ole syvempää merkitystä. Ehkä se on epävarmuutta. Ehkä hän ei vieläkään tajua, että palstalla pyritään keskustekemaan rakentavasti. (ainakin yritys on kova) Liian usein Sateentekijä kimmastuu ja syyttää muita asioista, joita itse tekee kokoajan. Joskus tekisi mieli ravistaa ja sanoa:lue ja ajattele ennenkuin vastaat. Toisaalta, antaa naisen opia kantapäänkautta. Siis Saltsuhan on Luukkosen riesakivi, hiokoon siitä timantin. 8-)

Kyllä sinä olet ihan jotain spesiaalia noine karhunjalkakommentteinesi:)
Toisaalta, antaa naisen opia kantapäänkautta. Siis Saltsuhan on Luukkosen riesakivi, hiokoon siitä timantin
oli kyllä lapsellisinta ja todella naurettavinta, mitä täällä olen kenenkään lukenut kirjoittavan. Sinua kun ei kultaseni voi ottaa täydestä, ei vaikka kuinka tekisi mieli...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 17:28

Millaista on karhunjalka kommentointi. En ikän ole kuullutkaan?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 11.08.2016 18:07

Noin sinua kissi kiitellään ystävyydentarjouksistasi!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 18:23

AAAARRGH. Salamanderi on päättänyt, että olen paha. Siinä ei vetkuilut auta.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 19:38

.Kissi kirjoitti:Millaista on karhunjalka kommentointi. En ikän ole kuullutkaan?

Se on sitä, minkä sinä parhaiten osaat, Mutta tiedätkö, en minä semmoiseen ysatävyyteen, mitä sinä tarjoat, juurikaan jaksa perustaa. Se nyt vaan on sillä tavoin. Voit olla hyvä tai paha tai kaikkea siltä ja väliltä . Voit nostaa jonkun aloittamani ketjun esille vain kiusallasi. En minä jaksa välittää. Ystäväni minulla on oikeus valita ihan itse.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:08

Ilmoitusluontoinen asia. Koska ylläpito on täysin piittaamaton m.... minä sanon välini irti tähän paikkaann. Netti on täynnä foorumeita joissa on muutakin kuin kiusaamista ja ivaa. Kiitos niille, jotka ovat minua joskus tukeneet.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 21:15

Ihan hyvä, jos löydät jostakin tätä paremman ja tukevamman nettifoorumin. Minä en uskalla edes ajatella, että joutuisin/pääsisin, tai muuten ryhtyisin etsiskelemään sellaista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Enne1 » 11.08.2016 21:16

Kaikkea hyvää. Olet tervetullut takaisin.
Enne1

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:19

Enne1 kirjoitti:Kaikkea hyvää. Olet tervetullut takaisin.

Kiitos. Sinut tulen muistamaan yhtenä niistä kivoista. Hyvää jatkoa elämääsi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2016 21:22

Mirri kirjoitti:Ihan hyvä, jos löydät jostakin tätä paremman ja tukevamman nettifoorumin. Minä en uskalla edes ajatella, että joutuisin/pääsisin, tai muuten ryhtyisin etsiskelemään sellaista.

Voi kauheeta, en minäkään! Ja Sateentekijä, älä nyt taas lähde, ulkona on niin kylmä. Täällä on mukavan lämmintä, välillä jopa tukalaa.
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.08.2016 21:34

.Kissi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Ihan hyvä, jos löydät jostakin tätä paremman ja tukevamman nettifoorumin. Minä en uskalla edes ajatella, että joutuisin/pääsisin, tai muuten ryhtyisin etsiskelemään sellaista.

Voi kauheeta, en minäkään! Ja Sateentekijä, älä nyt taas lähde, ulkona on niin kylmä. Täällä on mukavan lämmintä, välillä jopa tukalaa.

Kissi tajua jo pahvi, että sinä ja trisse teitte lähdöstäni todella helpon Ehkä olenkin jo löytänyt paikan, jossa on vähän toisenlainen henki, mutten todellakaan sitä teille kerro.
Kuen sanottu .Aika aikaa kutakin ja kolmas kerta toden sanoo se oli sitten siinä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2016 21:45

Hyvä juttu, että ehkä olet jo löytänyt paikan, jonka henki on sinulle tämän foorumin henkeä parempi.
Mikään ei estä tulemasta takaisin tänne, jos huomaatkin tämän uutta paikkaa sopivammaksi.

En tiedä mutta luulen, että tällä foorumilla ollaan erilaisten mt-ongelmien ja niiden aiheuttamien sopeutumisvaikeuksien suhteen monin verroin vertaistuellisempia kuin muilla nettifoorumeilla. Tällaiset mt-aiheiset vertaistukifoorumit ovat käsittääkseni aika harvassa; niitä yksinkertaisesti ei ole paljon, joten valinnanvara on vähissä.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet