Psykopatologia kirjoitti:- -. Mutta et ole käyttänyt hyväksesi raskaus-optiota.
trisse kirjoitti:Sanon vielä että raskaaksi voi tulla kuka vaan enkä näe itse suurta eroa siinä teenkö pienipalkkaista työtä vai olenko työtön. Työttömänä jää enemmän aikaa mielenkiintoisten juttujen harrastamiseen. Minulle riittää se että psyykkinen vointini on tällä hetkellä parempi ja vakaampi kuin on ollut kahteenkymmeneen vuoteen ja nautin elämästäni enemmän kuin vuoden 97 jälkeen olen tehnyt.
trisse kirjoitti:Ei minua kiinnosta tehdä mitään muiden eteen. En pysty mitään työhakemusta edes tekemään kun joutuisin valehtelemaan liikaa. Se ahdistaa.
trisse kirjoitti:Minulla on persoonallisuushäiriö..

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinulla on erikoinen selitys persoonallisuushäiriöisyydelle. Tai ehkä selityksesi on vain vanhanaikainen.

Hilppa kirjoitti:Uskon enemmän järjen ja vuorovaikutuksen voittoon kuin lihaksiin tai aggressioon. Mutta pahin vaihtoehto on tietenkin älykkyys ilkeyden palveluksessa, paljon ikävämpää kuin tyhmyys.
Loppujen lopuksi pieni alku saattaa riittää, mikä saisi lumipalloefektin aikaan. Esimerkiksi ratkaiseva tylsistyminen omaan omahyväisyytensä, uudet kaverit, ajattelemaan pysähdyttävä tapahtuma, järjen ääni. En tiedä. Löydettävä itse.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Uskon enemmän järjen ja vuorovaikutuksen voittoon kuin lihaksiin tai aggressioon. Mutta pahin vaihtoehto on tietenkin älykkyys ilkeyden palveluksessa, paljon ikävämpää kuin tyhmyys.
Loppujen lopuksi pieni alku saattaa riittää, mikä saisi lumipalloefektin aikaan. Esimerkiksi ratkaiseva tylsistyminen omaan omahyväisyytensä, uudet kaverit, ajattelemaan pysähdyttävä tapahtuma, järjen ääni. En tiedä. Löydettävä itse.
Jos minulle puhut niin asiat on ihan hyvin lukuunottamatta että olen kroonisesti peeaa ja pysynkin sellaisena (kun pitää kunnostaa niitä hampaita). Töissä olen yrittänyt jo laskujeni mukaan 14 paikassa tosin hyvin mahdollista että joku unohtui listasta. En usko että pari lisää muuttaisi tilannettani merkittävästi.
trisse kirjoitti:Minulla on persoonallisuushäiriö..

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa