Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:
Eipä ketään ole kiinnostanut silloin kun se "vääryys" on tehty minun viestini poistaen...
Onko tullut mieleen. että siihen oli itseaiheutetut syyt?
Miksi sinun täytyy olla niin tyhmä? Hilppa sanoi kuinka se on väärin muita kohtaan ja tuosta minä vitsailin. Se mitä se minulle on ollut ja miksi on samantekevää kuin se ei ollut pointti. Olet typerä ja halpamainen. Lisäksi olet pelkuri. Ja käytöksesi tuuvea kohtaan on ollut alle kaiken arvostelun.
Ja sinä olet henkisesti täysin tasapainoton luuseri, sori, en ole koskaan sanonut kenellekään noin, mutta se sinä olet. Ja se, että sinulla on vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, vaikka olemme niin sosiaalisesti kuin psyykkisesti aivan eri tasoilla.
Sateentekijä kirjoitti:Minä olen elämäntyöni tehnyt, perustanut perheen, saattanut lapseni maailmalle elämään omaa elämäänsä ja eläkkeeni omalla työlläni ansainnut.Sinä et ole mitään muuta elämässäsi aikaansaanut kuin roikkua työttömyyskassalla ja elää kaikilla niillä avustuksilla joita vaan voit nyhtää. Tulevaisuutesi ei minua pätkääkään kiinnosta. Mutta se. että sinulla on noilla eväillä vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, on yksinomaan naurettavaa.
Mikset naura sitten? I know I do.