Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja trisse » 09.08.2016 23:59

Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Eipä ketään ole kiinnostanut silloin kun se "vääryys" on tehty minun viestini poistaen... :roll:

Onko tullut mieleen. että siihen oli itseaiheutetut syyt?

Miksi sinun täytyy olla niin tyhmä? Hilppa sanoi kuinka se on väärin muita kohtaan ja tuosta minä vitsailin. Se mitä se minulle on ollut ja miksi on samantekevää kuin se ei ollut pointti. Olet typerä ja halpamainen. Lisäksi olet pelkuri. Ja käytöksesi tuuvea kohtaan on ollut alle kaiken arvostelun.

Ja sinä olet henkisesti täysin tasapainoton luuseri, sori, en ole koskaan sanonut kenellekään noin, mutta se sinä olet. Ja se, että sinulla on vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, vaikka olemme niin sosiaalisesti kuin psyykkisesti aivan eri tasoilla.

:D
Sateentekijä kirjoitti:Minä olen elämäntyöni tehnyt, perustanut perheen, saattanut lapseni maailmalle elämään omaa elämäänsä ja eläkkeeni omalla työlläni ansainnut.Sinä et ole mitään muuta elämässäsi aikaansaanut kuin roikkua työttömyyskassalla ja elää kaikilla niillä avustuksilla joita vaan voit nyhtää. Tulevaisuutesi ei minua pätkääkään kiinnosta. Mutta se. että sinulla on noilla eväillä vielä kanttia tulla arvostelemaan minua, on yksinomaan naurettavaa.

Mikset naura sitten? I know I do. :D
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:08

En naura ihmiselle jonka elämä pohjautuu ainoastaan siihen miten pystyy muita mollaamaan. Trisse, minä vaan esitän sinulle yhden kysymyksen:
Mitä olet ajatellut elämästäsi kymmenen tai vaikka viiden vuoden päästä ? Yhäkö kirjoittelet mt. foorumilla etsien suuntaa elämällesi? Voi hyvä ihminen, ala tehdä itse jotain muutakin kuin roikkua täällä ja purkaa omaa turhautuneisuuttasi muihin. Ota vastuu elämästäsi. Kukaan ei tee sitä puolestasi.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 10.08.2016 00:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 00:11

En vastaa kysymykseesi sillä me olemme siinä määrin eri tasoilla. Minusta myöskään kisin ei olisi pitänyt ryhtyä mielistelemään sinua mutta ehkäpä hän ei ole niin nuuka seuransa suhteen.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.08.2016 00:14

Riittää jo.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:17

trisse kirjoitti:En vastaa kysymykseesi sillä me olemme siinä määrin eri tasoilla. Minusta myöskään kisin ei olisi pitänyt ryhtyä mielistelemään sinua mutta ehkäpä hän ei ole niin nuuka seuransa suhteen.

Siinä olet oikeassa, että olemme eri tasolla, minulla om koulutus, koulutustani vastaava työ. perhe ja sitten työstäni ansaittu eläke. Olet täysin oikeassa siinä, että liikumme elämässämme aivan eri tasoilla. Minulla on hyvä ja turvattu elämä, sinulla tämä saitti. Ei mitään muuta.
Voit ilkkua miten paljon haluat. Se on ainoastaan osoitus siitä ettet muuhun pysty.
Sinun iässäsi ja jo ennen sitä minulla oli vakituinen työ, mitä sinulla on?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:19

[quote="Psykopatologia"]Riittää jo.[/quoteEi muuten riitä. Minä saan sanoa omat ajatukseni kuten trissekin. Laita bannit. Mielelläni sanon teille adios.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:20

PP. niin että mikä riittää?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.08.2016 00:21

Et saa, jos minä ylläpitäjänä sanon, että riittää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:22

PP siis mikä riittää?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 00:23

Minulla on elämä johon olen tyytyväinen. En tiedä lasketaanko sitä. Paksuksiko tässä olisi pitänyt päästä ja mitä useamman kerran niin sitä hienommaksi ja älykkäämmäksi olisin itseni osoittanut? Sorry, jäi ymmärtämättä että se on suurinta mitä voin tehdä. Ollenkaan kehumatta niin jos olisin halunnut paksuksi hankkiutua niin olisin todennäköisesti voinut 10-20 kertaakin raskaaksi tulla tähän ikään mennessä. Tai ehkä luulen vaan liikoja itsestäni...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:23

PP sinä et voi edes ylläpitäjän oikeuksilla rajoittaa kirjoittajien sananvapautta.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 00:27

Luulen ettei hän dementiassaan ja megalomaanisuuksissaan ymmärrä minkäänlaisia ylläpitäjän oikeuksia...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:29

trisse kirjoitti:Minulla on elämä johon olen tyytyväinen. En tiedä lasketaanko sitä. Paksuksiko tässä olisi pitänyt päästä ja mitä useamman kerran niin sitä hienommaksi ja älykkäämmäksi olisin itseni osoittanut? Sorry, jäi ymmärtämättä että se on suurinta mitä voin tehdä. Ollenkaan kehumatta niin jos olisin halunnut paksuksi hankkiutua niin olisin todennäköisesti voinut 10-20 kertaakin raskaaksi tulla tähän ikään mennessä. Tai ehkä luulen vaan liikoja itsestäni...

Se tuskin on elämän tarkoitus. Mielestäni se, että on hankkinut mieleisensä ammatin, perheen sekä pysyvän toimeentulon myös eron jäkleen ja eläkkeellä, se että minulla on nyt eläke, asunto ja säännöllinen toimeentulo.Se on omasta mielestäni niitä tärkeimipiä asioita elämässäni.
Trisse, se että nainen kun nainen olisi voinut hankkiutua raskaaksi ei tarkoita sitä, että sen naisen elämä olisi millään tavoin muuten merkityksellistä
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 00:30

Niinpä niin. Se oli vähän niin kuin se pointti...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.08.2016 00:30

Ja tuohon, että yp tulee kesken keskustelun sanomaan että riittää jo, sanon . että haista sinä vittu.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 10.08.2016 00:31

Ja minä sanon että jos minä olisin noin tehnyt olisin jo menettänyt käyttölupani ja kaikki viestini ainakin kymmenen kertaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.08.2016 09:42

trisse kirjoitti:Luulen ettei hän dementiassaan ja megalomaanisuuksissaan ymmärrä minkäänlaisia ylläpitäjän oikeuksia...
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.08.2016 09:42

Sateentekijä kirjoitti:Ja tuohon, että yp tulee kesken keskustelun sanomaan että riittää jo, sanon . että haista sinä vittu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.08.2016 10:02

Sateentekijä kirjoitti:PP sinä et voi edes ylläpitäjän oikeuksilla rajoittaa kirjoittajien sananvapautta.

Juuri niin nettifoorumien ylläpitäjillä on oikeus - sekä lain edessä jopa velvollisuus - tehdä.
Sananvapaus ei ole rajaton vapaus, vaan sille voidaan tarvittaessa asettaa rajat. Ei ole olemassa sananvapautta, joka lain mukaan antaisi oikeuden julkisesti laukoa mitä tahansa, ja joka julkaisijalle asettaisi velvollisuuden julkaista kaikki mitä sananvapauteen vedoten päästellään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.08.2016 12:04

Psykopatologia 9.8.2016 21:49: Miten sinä voit Ranen valintoja ymmärtää?
Sateentekijä 9.8.2016 22:07: Miksen voisi?

Psykopatologia 10.8.2016 12:04: Tietysti "voit", mutta vain väärinymmärtää (arvelen).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa