irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:En ole koskaan kirjoittanut moisia asioita, en tällä enkä muillakaan nikeillä, jotka ovat tällä foorumilla olleet Saara , Sandra sekä nyt tämä Sateentekijä.Kaikki tietävät entiset nikkini .
Nuo nikit kaikki kyllä tietävät mutta olet täällä aluksi ollut muillakin nikeillä.
Olen päättänyt, etten sinulle enää vastaa, irmeli, mutta kun tulet suoranaisia valeita esittämään katson velvollisuudekseni oikaista ne.
Irmeli ynnä ne noin sata nikkiä joilla tälläkin foorumilla olet kirjoitellut. Olet ollut miesnikilläkin ,kuten Mirri tiesi kertoa. Tapio ja mikä muu olikaan...Turha tulla väittämään, ettet muka ole ollut.Sinuna olisin nikkivariaatioista ihan visusti vaiti. Sunulla on historiassasi niin laaja nikkirepertuaari, ettet edes muista kuka olet milloinkin ollut ja mitä sanonut. Sama se minulle, jos omistat muutaman sata sivupersoonaa:) Se lienee oman pääsi asioita.
Mutta älä tule minusta valheellista tietoa tänne esittämään. Olen sen sinulle
ennenkin sanonut, et vaan ymmärrä sitä(kään) lopettaa.
Kai minä itse parhaiten tiedän, millä nikeillä olen tällä foorumilla olen kirjoittanut ja mitä kirjoittanut tai en joten älä tule valehtelemaan!