irmeli kirjoitti:Koska tiedät olevan sellaisia ko puhetteluja, enkä menet sinne itse ekana, minä voin tulla tokana perässä. Edelleen voisit muistaa, että tulit tänne foorumille aluksi pelkästään haukkumaan minua, mitään muuta asiaa sulla ei ollut.
Ensin toisessa ketjussa uhkailet minua nettipoliisilla, sitten avaat tämän ketjun ja kaksinaamaisesti vielä kehtaat kertoa ettei tämä koskisi pääsääntöisesti minua sun osaltasi, muut puhuvat yleisesti.
Kirjoituksesi on provosoivaa, valheellista sekä harhaluuloista. Lisäksi se on aiheeseen kuulumatonta. En ole missään ketjun vaiheessa kohdistanut kirjoitustani sinuun enkä kehenkään nikillä mainittuun. Keskustelu on käyty yleisellä tasolla.
Jokaisen on hyvä tietää, millaisissa asioissa nettipoliisi voi auttaa.
On täysin oma asiasi jos itsesi näistä syyllistät.
Jos olet vähääkään jaksanut syventyä ketjun herättämään keskusteluun, et löydä minun kirjoituksistani mitään sinuun viittaavaa. Jos siitä huolimatta koet tämän henkilökohtaiseksi syytökseksi, se lienee oma asiasi. Ehkä sitten tunnetkin syyllisyyttä muutamista asioista...
Jos sinä todellakin kuvittelet olevasi elämässäni niin merkityksellinen, että tulisin jollekin foorumille ainoastaan sinun takiasi tai avaisin esim. tämän ketjun sinulle, kuvittelet itsestäsi todella liikoja.
Minua ei pätkääkään kinnosta ,minkälainen ihminen henkilönä olet. Se kiinnostaa, jos alat käyttää ala-arvoisia ilmaisuja viitatessasi minuun. Sellaista ei kenenkään ole pakko hyväksyä.