Psykopatologia kirjoitti:Kaikesta huolimatta Sateentekijän viesti kirvoitti vilkkaan keskustelun.
Kyllästynyt kirjoitti:(Mirrille)
Jos ja kun sinä esität, että viestissä mahdollisesti olisi ollut jotakin uutta ja ennen tietämätöntä, olisi kohtuullista että sinä kertoisit minkä asian sinä uskot sellaisen olleen.
Mutta yritän tehdä asiaa helpommaksi sinulle. Sinun ei tarvitse vastata mikä asia oli sinulle uusi, kunhan kerrot minkä asian sinä ajattelet olevan jollekulle toiselle uutta ja ennen tietämätöntä.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästyneen viesti on käsittämätön . Nyt hän kirjoittaa jo kaikkien muitten puolesta, vaikka
näkemys viestin itsestäänselvyyksistä on vain ja ainoastaan hänen näkemyksensä!
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kyllästyneen viesti on käsittämätön . Nyt hän kirjoittaa jo kaikkien muitten puolesta, vaikka
näkemys viestin itsestäänselvyyksistä on vain ja ainoastaan hänen näkemyksensä!
Ja minun!!!
irmeli kirjoitti:Pane jo turpasi tukkoon.
Sateentekijä kirjoitti:Tämä asia koskee minua ja minun viestiäni . Sinulla ei ole asiassa minkäänlaista roolia.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä
Irmeli
Kuka täällä sekaantuu joka ketjuun, En ainakaan minä.

Mirri kirjoitti:Googlailin... Tässä lisää viestintäaiheisia 'itsestäänselvyyksiä' tämän foorumin tietäväisille, ja kenties kiintoisaa asiaa meille muille:
http://kielijelppi.virtamieli.fi/
Kielijelppi paneutuu viestinnän historian sijaan sen nykyisyyteen.
Sateentekijä kirjoitti:Poistin Kyllästyneen mielestä tyhjänpäiväsen itsestäänselvyyksiä sisältäneen viestini. Toivottavati Kylläsynyt myös poistaa sen lainauksestaan.
Sateentekijä kirjoitti:Aika oleellista viestinnässä on se, että osaa olla hiljaa ja sekaantumatta asioihin, joissa ei ole millään tavoin osallisena tai joihin ei ole mitään sanottavaa...

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa