Fingerpori - HS 28.6.2016
Mirri kirjoitti:... Sateentekijän luomassa - käsittääkseni kiintoisassa - katsauksessa ihmisten välisen viestinnän historiaan...
Mirri kirjoitti:... oli joidenkin mielestä jotakin niin pahasti ärsyttävää, että se piti (kommunikaation keinoin?) savustaa täältä ulos...
karsee huuli kirjoitti:Asiasta keskusteleminen tuppaa huonossa seurassa menemään jähnäämiseksi. Keskustelusta keskusteleminen menee jähnäämiseksi vaikka mukana olisi fiksumpiakin kuin Mirri. M.O.T.

Psykopatologia kirjoitti:
Fingerpori - HS 28.6.2016

Ryysy kirjoitti:Eniten ärsyttää viestinnän tukahduttaminen. Enkä tarkoita haukkumisen ynnä muun. Ymmärrän kyllä, että ärsyyntyäkin voi allt mellan himmel och jord. T: Sos.foobikko
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta vielä pahempia ovat Googlesta poimitut itsestäänselvyyksien pläjäytykset.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni toisten yläpuolelle asettumista on se, että joko uskoo muiden olevan joko niin tietämättömiä, että mikä tahanasa Googlesta ongittu tieto on heille uutta ja outoa, tai että muu väki on niin armottoman tyhmää, ettei osaa itse hakea ja löytää tarvitsemaansa tietoa.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni toisten yläpuolelle asettumista on se, että joko uskoo muiden olevan joko niin tietämättömiä, että mikä tahanasa Googlesta ongittu tieto on heille uutta ja outoa, tai että muu väki on niin armottoman tyhmää, ettei osaa itse hakea ja löytää tarvitsemaansa tietoa.
Psykopatologia kirjoitti:... Se, että vituttaa, on varsin huono lähtökohta mollaamiselle...
Psykopatologia kirjoitti: Vaikka tämä on osin myös tiede-palsta, on vain hyvä, jos täällä voi myös tyhmyys kukkia.
irmeli kirjoitti:Minä koen taas niin, että googlekopioida on itse tyhmä eikä juuri mitään mistään tiedä vaan kaikki pitää googlettaa.
PP. kirjoitti:Kun viestintää tukahdutetaan, 1) vähemmän "vaarallinen" keino on ignorointi ("hiljaisuus"). 2) Häijympi keino on monenlainen arkipäivän sadismi (iva, pilkka, lyttääminen, ylemmäksi (= viisaammanksi) asettuminen ym.).
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa