Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Jäin odottamaan Ranen ottamaa kuvaa, mutta tässä kävi nyt niin, että sinä taisit nyt ottaa mahdollisuuden meiltä pois tuomalla oman kuvalinkkisi palstalle jo ennen juhannusta.
Onko sinulla Sateentekijä sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi etsiä Google-hakukoneella aineistoja, kun eivät niitä joka käänteeessä palstalle tuo?
Rane kirjoitti:Sateentekijä, saako teidän rivitalon pihalla grillata? Minulla ei ole edes parveketta, tai grilliä.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Jäin odottamaan Ranen ottamaa kuvaa, mutta tässä kävi nyt niin, että sinä taisit nyt ottaa mahdollisuuden meiltä pois tuomalla oman kuvalinkkisi palstalle jo ennen juhannusta.
Onko sinulla Sateentekijä sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi etsiä Google-hakukoneella aineistoja, kun eivät niitä joka käänteeessä palstalle tuo?
Hilppa. Sinä pistelet minulle milloin mistäkin aiheesta! Voisit lopettaa tuon tyylisen viestittelyn.
Nyt olen ottanut teiltä mahdollisuuden nauttia juhannusruusukuvata , jonka ehätin tänne postaamaan.
Täällä on muutenin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaaei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.
Poistin koko juhannusruusun kuvan, ettei se ole kenenkään juhannusta täällä pilaamassa.
Sateentekijä kirjoitti:Täällä on muutenin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaaei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.
Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Meiltä?
Ei Sateentekijä minulta ole mitään mahdollisuutta ottanut pois. Rane sen sijaan on ottanut ilmoittamalla, ettei laita lupaamaansa kuvaa tänne.
En oikein käsitä - eikö tänne mahdu kuin yksi juhannusruusukuva? Minä kuitenkin vielä toivorikkaana odotan sitä Ranen lupaamaa kuvaa, jossa juhannusruusu kukkii juhannuksen aikaan. En mitenkään voi uskoa, ettei sille olisi täällä tilaa.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa