Juhannusta odoteltaessa (2016)

Re: Juhannusta odoteltaessa (2016)

ViestiKirjoittaja Rane » 21.06.2016 23:07

No hyvä. Ei tarvitse minun laittaa kuvaa ollenkaan.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 21.06.2016 23:11

Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Rane » 21.06.2016 23:37

Ei kai tuohon ole mitään sanomista. Tuo kukkakuvasi on oikein hieno, mutta siitä puuttuu mielestäni juhannustunnelma.

Muistelin, että kerroit asuvasi aso-kodissa, mutta muistin siis väärin.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.06.2016 09:24

Noin Mirrikin on muistellut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 22.06.2016 09:57

Sateentekijä, saako teidän rivitalon pihalla grillata? Minulla ei ole edes parveketta, tai grilliä.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 22.06.2016 11:47

Monien kerrostalojenkin pihalla saa grillata...
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.06.2016 12:00

Hgin puistoissakin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.06.2016 12:53

Ja grilliherkkujen makuun pääsee parin euron kertakäyttögrillilläkin. Kunhan varoo sytyttämästä tulipaloa tai polttamasta itseään.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.06.2016 13:02

Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.

Jäin odottamaan Ranen ottamaa kuvaa, mutta tässä kävi nyt niin, että sinä taisit nyt ottaa mahdollisuuden meiltä pois tuomalla oman kuvalinkkisi palstalle jo ennen juhannusta.

Onko sinulla Sateentekijä sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi etsiä Google-hakukoneella aineistoja, kun eivät niitä joka käänteeessä palstalle tuo?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 22.06.2016 14:55

Kuva
Otin tuon kuvan eilen illalla tien varrelta.
Rane

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 15:03

Hilppa kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.

Jäin odottamaan Ranen ottamaa kuvaa, mutta tässä kävi nyt niin, että sinä taisit nyt ottaa mahdollisuuden meiltä pois tuomalla oman kuvalinkkisi palstalle jo ennen juhannusta.

Onko sinulla Sateentekijä sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi etsiä Google-hakukoneella aineistoja, kun eivät niitä joka käänteeessä palstalle tuo?

Hilppa. Sinä pistelet minulle milloin mistäkin aiheesta! Voisit lopettaa tuon tyylisen viestittelyn.
Nyt olen ottanut teiltä mahdollisuuden nauttia juhannusruusukuvata , jonka ehätin tänne postaamaan.
Täällä on muutenin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaaei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.

Poistin koko juhannusruusun kuvan, ettei se ole kenenkään juhannusta täällä pilaamassa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.06.2016 15:09

Rane kirjoitti:Sateentekijä, saako teidän rivitalon pihalla grillata? Minulla ei ole edes parveketta, tai grilliä.

Kyllä meidän pihalla saa omassa pihassa grillata. Ei ole koskaan valitettu eikä kielletty.
Itselläni on pallogrilli, mutta olen myös käyttänyt juuri näitä "kertakäyttögrillejä" , ovatkin käteviä.

Sanoin "omassa pihassani" koska koen tämän asunnon tavallaan omaksi kun olen tähän elinikäisen asumisoikeuden ostanut , kuten varmaan olen aiemmin jo kertonutkin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Rane » 22.06.2016 15:14

Sinähän voit sitten grillata juhannuksena jotakin hyvää, vaikka munakoisoja.
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.06.2016 15:34

Sateentekijä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Hilppa. Sinä pistelet minulle milloin mistäkin aiheesta! Voisit lopettaa tuon tyylisen viestittelyn.
Nyt olen ottanut teiltä mahdollisuuden nauttia juhannusruusukuvata , jonka ehätin tänne postaamaan.
Täällä on muutenin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaaei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.

Poistin koko juhannusruusun kuvan, ettei se ole kenenkään juhannusta täällä pilaamassa.

Kirjoittamiseni ei ole mitään pistelyä, vaan yritin ilmaista sinulle, mistä on ollut kyse omaltani ja ehkä myös jonkun toisen kannalta, kun et oikein näy tajuavan nyansseja. Nimenomaan en koe, että varsinkaan viestintääni palstalle minun tulisi lopettaa, kuten ehdotat. Täällä on mielestäni erittäin hyvä henki, mikä ei tarkoita sitä, että koskaan ei saisi sanoa, mitään eriävää ilmaisua, vaan tulisi pelkästään paijata. Kyllä aikuisten ihmisten täytyy kyetä myös ilmaisemaan kielteiset asiat sivistyneesti. Myös sitä on keskustelu ja erittäin oleellinen osa keskustelua.

Varsinaiseen kysymykseeni et viestissäsi Sateentekijä vastannut lainkaan, joten toistan sen. Onko sinulla sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi hakea aineistoja Google-hakukoneen avulla?
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 22.06.2016 15:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.06.2016 15:36

Sateentekijä kirjoitti:Täällä on muutenin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaaei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.

Juhannusyönä kannattaisi katsoa peiliin. Aina ei voi vika olla meissä muissa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.06.2016 15:40

Millaista positiivista tai kivaa kaipaisit Sateentekijä, että sinulle sanottaisiin?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.06.2016 15:40

Hilppa kirjoitti:

Meiltä?
Ei Sateentekijä minulta ole mitään mahdollisuutta ottanut pois. Rane sen sijaan on ottanut ilmoittamalla, ettei laita lupaamaansa kuvaa tänne.

En oikein käsitä - eikö tänne mahdu kuin yksi juhannusruusukuva? Minä kuitenkin vielä toivorikkaana odotan sitä Ranen lupaamaa kuvaa, jossa juhannusruusu kukkii juhannuksen aikaan. En mitenkään voi uskoa, ettei sille olisi täällä tilaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.06.2016 15:49

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Meiltä?
Ei Sateentekijä minulta ole mitään mahdollisuutta ottanut pois. Rane sen sijaan on ottanut ilmoittamalla, ettei laita lupaamaansa kuvaa tänne.

En oikein käsitä - eikö tänne mahdu kuin yksi juhannusruusukuva? Minä kuitenkin vielä toivorikkaana odotan sitä Ranen lupaamaa kuvaa, jossa juhannusruusu kukkii juhannuksen aikaan. En mitenkään voi uskoa, ettei sille olisi täällä tilaa.

Niin minäkin odotan, mutta ei kyse ole Mirri siitä, mitä minä tai sinä odotamme.

Itse otettu kuva on sellainen "Very special thing" palstalla, että sellaista kannattaa odottaa. Tilannetta on täysin mahdotonta kääntää niin, että netistä linkattu kuva tyyliin "minäpä nyt laitan teille juhannusruusukuvan", ei olisi ollut laukaisija, joka muutti tilanteen täysin. Minusta on käsittämätöntä, että sinä Mirri et ymmärrä tuota.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.06.2016 15:53

Hilppa, kuka kenenkin tunteista ja reaktioista on vastuussa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 22.06.2016 15:55

Siellähän se kuva on edellisellä sivulla. Kännykällä otettu.
Rane

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista