Kaapo kirjoitti:Ei muuten viittaa Kaapoon vaan siinä todetaan, että minä olen sokea kepeille virheille, koska mainitsin että pidän Dukkhan ilmaisutavasta...
Minä ymmärrän Hilpan viestin olevan sinulle, ja sen pseudoälykkyyttä koskevan osan niin ikään olevan suunnattu sinulle.
Kaapo kirjoitti:... Hilpan teksti taas oli ilkeämielinen ilmaisu tuntemattoman ihmisen kirjoitustavasta muutaman viestin perusteella...
Toisaalta, vain muutamankin viestin perusteella voi todeta, että Dukkha on valinnut tyylilajikseen murteella/puhekielellä kirjoittamisen. Ja kuten jo ehdin todeta, minun mielestäni murteella/puhekielellä kirjoittaminen edellyttää virtuoosimaista kielitajua ja hallintaa ollakseen kiinnostavaa ja nautittavaa. Edelleen minun mielestäni murrekirjoitus ei ole lukijalle rennompaa, kevyempää tai helpompaa luettavaa kuin yleiskielinen teksti vaan raskaampaa ja työläämpää, joka kaiken lisäksi saattaa tulla oleellisiltakin osin väärinymmärretyksi ja -tulkituksi.
Kaapo kirjoitti:... Yrität kääntää pulkkaa ja manipuloida ihan selvää asiaa.
Sinä muuten olet todella likainen ihminen. Just tästä syystä meinaa yrjöt lentää...
Minä ymmärsin asian noin kuin yllä kerron.
Likaisuuteeni liittyvän osan kommentistasi luen kuuluvan niiden lukuisten asiattomuuksien, nimittelyjen, parjaamisen, pilkkaamisen sekä suoranaisen herjaamisen kokoelmaan joita olet minulle ja minuun liittyen kirjoittanut.