trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?
Ei mulla ole lapsia aikasemmista avioliitoista. Se on nuori kaveri jonka ajatuksenjuoksusta pidän.
trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?
Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?
Ei mulla ole lapsia aikasemmista avioliitoista. Se on nuori kaveri jonka ajatuksenjuoksusta pidän.
Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?
Taidat olla turhan lumoutunut puhekieliseen ja virheelliseenkin ilmaisutapaan, jossa tahalliset kepeät virheet on puettu pseudoälykkään ilmaisun kaapuun.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?
Taidat olla turhan lumoutunut puhekieliseen ja virheelliseenkin ilmaisutapaan, jossa tahalliset kepeät virheet on puettu pseudoälykkään ilmaisun kaapuun.
Mitä sä taas horiset?
Missä sinä meidän yksityistä kommunikointia olet nähnyt?
Voisko tämän ämmän nimimerkin poistaa?
Hilppa kirjoitti:Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.
Onko uusi vihan kohde jo valittu?
En todellakaan ymmärrä miksi sinun tulee vähätellä ihmistä joka ei ole sanonut sinulle yhtään mitään.
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.
Onko uusi vihan kohde jo valittu?
En todellakaan ymmärrä miksi sinun tulee vähätellä ihmistä joka ei ole sanonut sinulle yhtään mitään.
trisse kirjoitti:On kuitenkin totuuden nimeen myönnettävä että ihmiseksi joka "on aina asiallinen" eikä esim. "ikinä nimittele" Kyllästyneellä on aika helvetin paljon nettiriitoja ollut eri kirjoittajien kanssa...
trisse kirjoitti:.... Lisäksi hänellä on selvä lahjakkuus päätyä itse nimitellyksi (mutta epäilemättä riippumatta omasta toiminnastaan pelkän sattuman ja huonon tuurin vuoksi.)
Sateentekijä kirjoitti:... varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.
Se minua KYLLÄSTYTTÄÄ ihan oikeesti!
irmeli kirjoitti:Kyllä sie olet yksi saakelin katteenpaska ihminen.
Kyllästynyt kirjoitti:
Minä en tätä ketjua aloittanut, ja olen vain kaksi viestiä tähän ketjuun kirjoittanut - joten etkö sinäkin jo voisi jättää minua rauhaan!
Kissi kirjoitti:
Sateentekijä, älä taas ala palstapoliisiksi. Antaa ihmisten kirjoittaa mitä ja mihin haluavat. Sinulle varmaan riittää tilaa, niinkuin muillekin. Päivää Dukha!
Sateentekijä kirjoitti:Erittäin vähän olen sinun kirjoituksiisi kommentoinut tähänkään mennessä.
Sateentekijä kirjoitti:... varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Erittäin vähän olen sinun kirjoituksiisi kommentoinut tähänkään mennessä.
Mutta tässäkin ketjussa syytät minua:Sateentekijä kirjoitti:... varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa