Dukkha

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Dukkha

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.06.2016 13:53

trisse kirjoitti:Onko Dukkha sun poikasi ekasta avioliitosta?

Ei mulla ole lapsia aikasemmista avioliitoista. Se on nuori kaveri jonka ajatuksenjuoksusta pidän.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.06.2016 14:05

Kaapo kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia aikasemmista avioliitoista. Se on nuori kaveri jonka ajatuksenjuoksusta pidän.

Taidat olla turhan lumoutunut puhekieliseen ja virheelliseenkin ilmaisutapaan, jossa tahalliset kepeät virheet on puettu pseudoälykkään ilmaisun kaapuun.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.06.2016 14:10

Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Taidat olla turhan lumoutunut puhekieliseen ja virheelliseenkin ilmaisutapaan, jossa tahalliset kepeät virheet on puettu pseudoälykkään ilmaisun kaapuun.

Mitä sä taas horiset?
Missä sinä meidän yksityistä kommunikointia olet nähnyt?
Voisko tämän ämmän nimimerkin poistaa?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.06.2016 14:19

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:

Mitä sä taas horiset?
Missä sinä meidän yksityistä kommunikointia olet nähnyt?
Voisko tämän ämmän nimimerkin poistaa?

Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 11.06.2016 14:25

Hilppa kirjoitti:Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.

Onko uusi vihan kohde jo valittu?
En todellakaan ymmärrä miksi sinun tulee vähätellä ihmistä joka ei ole sanonut sinulle yhtään mitään.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.06.2016 14:38

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Minulle on yks hailee sinun ja jonkun toisen henkilön välinen intiimi kanssakäyminen. Täällä keskustelen vain palstalla ilmi tulleesta.

En todellakaan ymmärrä miksi sinun tulee vähätellä ihmistä joka ei ole sanonut sinulle yhtään mitään.

Mitä sinä tarkoitat?
Sinä olet sanonut sekä Hilpalle että minulle monenlaista törkyä, eikä kukaan ole sinun suojatillesi Dukkhalle kirjoittanut vielä mitään tervetulotoivotuksia kummempaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.06.2016 14:56

Kaapo kirjoitti:

Minä en vihaa ihmisiä. Mutta sitä et ehkä käsitä, koska et tunne minua. En myöskään vähättele. Sinä et näy käsittävän, että sinun esittämästäsi ylistämisestä kieltäytyminen ei ole samaa kuin vähättely.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 11.06.2016 15:35

On kuitenkin totuuden nimeen myönnettävä että ihmiseksi joka "on aina asiallinen" eikä esim. "ikinä nimittele" Kyllästyneellä on aika helvetin paljon nettiriitoja ollut eri kirjoittajien kanssa. Lisäksi hänellä on selvä lahjakkuus päätyä itse nimitellyksi (mutta epäilemättä riippumatta omasta toiminnastaan pelkän sattuman ja huonon tuurin vuoksi.)
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.06.2016 17:21

trisse kirjoitti:On kuitenkin totuuden nimeen myönnettävä että ihmiseksi joka "on aina asiallinen" eikä esim. "ikinä nimittele" Kyllästyneellä on aika helvetin paljon nettiriitoja ollut eri kirjoittajien kanssa...

En väitä, että olisin aina jaksanut asiallinen olla.
Ja totuuden nimissä on sanottava sekin, etten ainakaan omasta mielestäni ole koskaan hyökännyt kenenkään sellaisen (paitsi Psykopatologian) kimppuun joka ei ole ensin ryhtynyt minua kiusaamaan tai muuten häiriköimään.
trisse kirjoitti:.... Lisäksi hänellä on selvä lahjakkuus päätyä itse nimitellyksi (mutta epäilemättä riippumatta omasta toiminnastaan pelkän sattuman ja huonon tuurin vuoksi.)

Johtunee siitä, etten suostu kiusattavaksi enkä nimiteltäväksi. Se on asia joka näyttää joidenkin mielestä olevan kutsu kokeilla sallitun käytöksen rajoja, kuinka pitkälle he voivat törkyilyissään mennä, ja kuinka kauan minä jaksan vastaan taistella.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 11.06.2016 18:57

Olen lutka. Tai jokin vastaava. Horo.

Mutta tervetuloa!
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.06.2016 19:15

Ja jälleen yksi ketju ihan nimelle/nimimerkille omistettu:/ Ihme villitys nostaa joitakin kirjottajia jollekin korokkeelle. Samanlaisia rivikirjottajia tässä ollaan, joten eiköhän tuo henkilöpalvonta olisi syytä lopettaa, varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.
Se minua KYLLÄSTYTTÄÄ ihan oikeesti!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.06.2016 19:18

Kyllä sie olet yksi saakelin katteenpaska ihminen.
irmeli

ViestiKirjoittaja Katla » 11.06.2016 19:28

Sateentekijä, älä taas ala palstapoliisiksi. Antaa ihmisten kirjoittaa mitä ja mihin haluavat. Sinulle varmaan riittää tilaa, niinkuin muillekin. Päivää Dukha!
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.06.2016 19:36

Sateentekijä kirjoitti:... varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.

Minä en tätä ketjua aloittanut, ja olen vain kaksi viestiä tähän ketjuun kirjoittanut - joten etkö sinäkin jo voisi jättää minua rauhaan!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 11.06.2016 19:36

Joo, esittäydytään vain kaikki tässä, niin on hyvä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.06.2016 19:56

irmeli kirjoitti:Kyllä sie olet yksi saakelin katteenpaska ihminen.

Jaaha ja kuinka kauan irmeli saa käyttäytyä täällä kuin läävässä ja kirjoittaa ala-arvoista sontaa muista kirjoittajista?
Ei ollut nimittäin ensimmäinen kerta kuin hyökkää ihan aiheettomasti kimppuuni.

Mitä siihen tulee, että kirjoitin mielipiteeni henkilökohtaisista ketjuista olematta tai edes pyrkimättä olemaan mikään palstapoliisi, tulen edelleenkin kommentoimaan asioihin, jotka minua ottaa päähän.Ei se sen kummempaa ole.
Päiväkirjaosio lienee yksityisiä persoonia palveleva paremmin kuin tämä yle.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.06.2016 19:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Minä en tätä ketjua aloittanut, ja olen vain kaksi viestiä tähän ketjuun kirjoittanut - joten etkö sinäkin jo voisi jättää minua rauhaan!

Erittäin vähän olen sinun kirjoituksiisi kommentoinut tähänkään mennessä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.06.2016 20:05

Kissi kirjoitti:
Sateentekijä, älä taas ala palstapoliisiksi. Antaa ihmisten kirjoittaa mitä ja mihin haluavat. Sinulle varmaan riittää tilaa, niinkuin muillekin. Päivää Dukha!

Kuka täällä on antanut oikeuden kirjoittaa mitä ja mihin haluaa? Tietääkseni
ei kukaan.Kyllähän täällä pyritään ylläpidon taholta rajaamaan kirjoituksia tiettyihin lokeroihin.
Sinänsähän se on ihan ok. muutenhan täällä rellestettäisiin kuin pellossa!
Ei ole ollut pyrkimystä miksikään palstapoliisiksi, sana lienee kumminkin minullakin yhtä vapaa kuin toisilla kirjoittajilla.
Ei minulla ole mitään sellaista kirjoittajaa vastaan, joka vasta on tänne tullut.Toki tässä ei ole kyse mistään henkilökohtaisesta.
Tervetuloa vaan kaikki tänne kirjoittamaan ja erityisesti uusi Dukkha :!:
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 11.06.2016 20:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.06.2016 20:08

Sateentekijä kirjoitti:Erittäin vähän olen sinun kirjoituksiisi kommentoinut tähänkään mennessä.

Mutta tässäkin ketjussa syytät minua:
Sateentekijä kirjoitti:... varsinkin kun tämäkin ketju jostain kumman syystä päätyi Kyllästyneen ja kanssakirjoittajiensa väliseen sanailuun, kuten melkein kaikki ketjut tätä nykyä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.06.2016 20:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Erittäin vähän olen sinun kirjoituksiisi kommentoinut tähänkään mennessä.

Mutta tässäkin ketjussa syytät minua:

No kyllähän sinä melko monessa ketjussa esiinnyt joko arvostelun kohteena tai itse arvostelijana. Sitähän on turha kieltää.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko