Kaapo kirjoitti:En tiedä kohdistuiko myös sinuun, mutta minä sanoin ensin yllä, jonka jälkeen Kyllästynyt käytti täsmälleen samoja sanoja...
Voisitko tarkentaa ja kertoa mihin "samoihin sanoihin" viittaat?
Kaapo kirjoitti:... Homma olisi muuten ollut ihan asiallinen ja neutraali kommenti ILMAN tuota loppukaneettia...
Loppukaneettieni tarpeellisuuden ja asiallisuuden arviointi on ensisijaisesti minun oma tehtäväni - ja lopuksi Psykopatologian arvioinnin varassa.
Vaikka sinä et viestini rakenteesta tai sisällöstä pitäisikään, se ei tee viestistäni huonoa, perätöntä tai muuten epäkorrektia.
Kaapo kirjoitti:... Tulkitsen sanojen käytöstä että hän viittasi minuun, koska käytti nimenomaisesti samoja sanoja...
Vaikka en sinua edes maininnut, vaan vastasin niin kuin olisin kenen tahansa kirjoittamaan saman sisältöiseen viestiin tehnyt.
Kaapo kirjoitti:... Riippumatta siitä teenkö itseni naurettavaksi aion jatkossakin osoittaa nälvimiset parin kirjoittajan osalta jos sellaista ilmenee...
Osoita toki jos haluat, mutta toivottavasti silloin esität parempia perusteita kuin tässä keskustelussa käyttämäsi ovat olleet.
Olen myös saanut sen käsityksen, että aiot jatkossakin käyttää sellaisia sanoja ja nimittelyjä jotka eivät ole kenellekään kunniaksi. Jos noin tapahtuu. tulen todennäköisesti sinun sanojasi ja niiden merkitystä sekä sisältöä kommentoimaan.
Kaapo kirjoitti:... En minä tuohon kuole, mutta jos pientä nälvimistä tulee tuubista jatkuvasti niin kyllä se hieman juilii.
Ehkä sen osoittaminen panee hieman yrittämään.
Ja minua juilivat sinun käyttämäsi halventavat ja riitaahaastavat sanat ja termit kuten "länkyttää", "nillittää","kotko", "ämmä", "kusipää" jne. Nuo kaikki nimittelyt ovat olleet minulle suunnattuja ja minuun kohdistettuja. Ne eivät ole nälvimistä vaan suoraa ja selkeää riidanhaastamista, nimittelyä ja solvaamista, ja siksi minun onkin kovin vaikeaa ymmärtää, minkälaisia vastauksia olet ajatellut sanavalintojesi siivittäminä viesteihisi saavasi.