Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 01:11

Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen. PP:n puolueellisuus on kaikenkattavaa ja tuskin hän itse edes kiistää sitä.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 01:22

trisse kirjoitti:Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen.

Sinä olet syyttänyt minua monenlaisista asioista. Kertaakaan et ole pystynyt osoittamaan, että olisin tehnyt jotakin sellaista johon Psykopatologian olisi pitänyt puuttua, tai josta minua olisi pitänyt oikaista.
Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt sekä myös jättänyt puolustamatta silloin kun siihen olisi ollut syytä ja aihetta - ja jolloin kenen tahansa toisen kirjoittajan kohdalla hän olisi asiaan puuttunut.

Missä siis ovat perustelusi/todisteesi siitä, että Psykopatologia olisi ns. "puolensa valinnut"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 01:28

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen.

Sinä olet syyttänyt minua monenlaisista asioista. Kertaakaan et ole pystynyt osoittamaan, että olisin tehnyt jotakin sellaista johon Psykopatologian olisi pitänyt puuttua, tai josta minua olisi pitänyt oikaista.
Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt sekä myös jättänyt puolustamatta silloin kun siihen olisi ollut syytä ja aihetta - ja jolloin kenen tahansa toisen kirjoittajan kohdalla hän olisi asiaan puuttunut.

Höpöhöpö. Mikään ei vaan riitä kun menee antamaan paholaiselle pikkusormen... (Sanonnasta)

Mistä hän on muka sinua syyttänyt?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 01:33

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Höpöhöpö. Mikään ei vaan riitä kun menee antamaan paholaiselle pikkusormen... (Sanonnasta)

Olisi kohtuullista, että osoitat syytöksillesi edes jonkinlaisia perusteita/todisteita. Jos et siihen kykene, väitteesi ja syytöksesi jäävät vaille katetta ja ovat vain panettelua ja aiheetonta mustamaalaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 01:35

No sitten se jää. Jos PP jättää moittimatta sinua ja tuo aina tukensa niin en pysty sellaista todistamaan. Todiste on kaikki. Etköhän ole leikkinyt tuota "todista?" -peliäsi jo tarpeeksi monta vuotta?
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 31.05.2016 01:38, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 01:36

Mistä hän on sinua syyttänyt? Ehkä hän oli kokenut että olet saanut täällä jo aika paljon ja sinun tulisi olla kypsä myös konfrontaatioihin?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 01:51

trisse kirjoitti:No sitten se jää. Jos PP jättää moittimatta sinua ja tuo aina tukensa niin en pysty sellaista todistamaan. Todiste on kaikki.

Jos todisteesi on "kaikki", sinulla ei pitäisi olla vaikeuksia esittää edes yhtä ketjua tai tilannetta jossa Psykopatologia on suosinut minua.
Kysynkin uudelleen: Missä näet Psykopatologian jättäneen minua moittimatta ja missä hän on minua (aiheetta) tukenut? Tai oikeastaan kysyn näin; missä hän on minua tukenut?

Luultavasti ainakin osittain niiden puolueellisuussyytösten vuoksi joita sinä olet esittänyt, Psykopatologia ei ole puolustanut minua edes silloin kun minua on selkeästi solvattu, paneteltu, provosoitu sekä aiheetta syytelty.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 01:54

No vaikka että hän antoi sinun poistaa sen "karavaani kulkee ja lampaat määkii" silloin 5-6 vuotta sitten ja laittaa minut esimoderoiduksi kun postasin sen uudestaan.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:00

Hän myös vaadiskeli kaikenlaisia anteeksipyyntöjä. (Kyllä minä tästä vielä pikkuhiljaa vauhtiin pääsen... :roll: )
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 02:01

trisse kirjoitti:No vaikka että hän antoi sinun poistaa sen "karavaani kulkee ja lampaat määkii" silloin 5-6 vuotta sitten ja laittaa minut esimoderoiduksi kun postasin sen uudestaan.

1. Minä en ole poistanut "karavaani kulkee ja lampaat määkii" ketjua. Poistin provosoivan ja riitaa haastavan viestisi.
Sinun viestejäsi olen poistanut silloin kun ne ovat olleet huutamalla esitettyjä solvauksia ja muuta epäasiallista käytöstä.
2. Jos jotakin poistetaan, sitä ei ole syytä postata palstalle uudelleen - ja uudelleen - ja uudelleen, niin kuin sinä teit.
Olen julkaissut kaikki ne viestit jotka sinä olet ennakkomoderoinnissa olosi aikana kirjoittanut. Poikkeuksina ainoastaan huutamalla esitetyt solvaukset ja nimittelyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:04

Ei se ollut ketju vaan viesti. Samaan aikaan Raatelulammas kiusasi minua tosi rankasti ja käytit kontrollejasi väärin poistamalla tuon viestin. Hänen olisi tullut silloinkin korjata sinua mutta hän nautti minun kiusaamisestani ja tunnustikin sen myöhemmin.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 02:04

trisse kirjoitti:Hän myös vaadiskeli kaikenlaisia anteeksipyyntöjä. (Kyllä minä tästä vielä pikkuhiljaa vauhtiin pääsen... :roll: )

Onko sinun mielestäsi ollut kohtuutonta, että sinun on edellytetty pyytävän anteeksi harjoittamaasi kiusaamista ja/tai muuta asiatonta käytöstäsi.
Minun mielestäni ei ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:07

Silloin en ollut (ehtinyt) mitään kiusata vaan ihan muita juttuja vaan puhuimme ja sinä (tai joku muu?) otti puheeksi vanhat jutut ja hän rupesi vaatimaan sellaista. Se oli hyvin väärin. Sivuseikka sinänsä. Mutta myös puolueellista.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:08

Muuten - sinun ottaminen palstan modeksi oli jo myöskin puolen osoitus!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 02:12

trisse kirjoitti:Ei se ollut ketju vaan viesti. Samaan aikaan Raatelulammas kiusasi minua tosi rankasti ja käytit kontrollejasi väärin poistamalla tuon viestin. Hänen olisi tullut silloinkin korjata sinua mutta hän nautti minun kiusaamisestani ja tunnustikin sen myöhemmin.

Mielestäni sinä olet kohdellut Raatelulammasta asiattomasti. Sinä sitkeästi väitit hänen olevan joku (minulle täysin tuntematon) Yasu, vaikka hän itse asian toistuvasti kiisti.
Minulla ei ole mitään keinoa selvittää onko joku Yasu vai ei, mutta Raatelulammashan ei ole ollut ainoa jota sinä olet Yasuksi epäillyt.

Jos minun "syntini" on se, että olen poistanut viestisi jossa haastat riitaa Raatelulampaan kanssa, en ymmärrä miten sinä suhteutat omat törkeät kiusaamis- ja solvaamisviestisi Raatelulampaan viestien sisältöön.
Muistaakseni sinä suutuit siitä kun Raatelulammas laittoi palstalle linkin sinun avoimella palstalla julkistamiisi valokuviin kotisi sotkuisuudesta. Tuota sinä pidit kiusaamisena, vaikka olet itse kotisi kuvat julkiselle palstalle laittanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 02:13

trisse kirjoitti:Silloin en ollut (ehtinyt) mitään kiusata vaan ihan muita juttuja vaan puhuimme ja sinä (tai joku muu?) otti puheeksi vanhat jutut ja hän rupesi vaatimaan sellaista. Se oli hyvin väärin. Sivuseikka sinänsä. Mutta myös puolueellista.

En ymmärrä millä perusteella on sinun mielestäsi ollut väärin, että sinun on edellytetty pyytävän anteeksi törkeää käytöstäsi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:14

Kyllästynyt kirjoitti:Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt

Mistä sinua on syytetty?

Ja tavatessamme hän sihisi aina kun minä puhuin viestien että mitä kummaa minä oikein höpisen turhia kun minun pitäsi olla vaan hiljaa ja kuunnella sinua!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 02:16

trisse kirjoitti:Muuten - sinun ottaminen palstan modeksi oli jo myöskin puolen osoitus!

Millä perusteella?

Jos sinulla on todisteita osoittaa minun käyttäneen väärin moderaattorioikeuksiani, laitapa esimerkkejä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:16

Kuten ennustin niin esimerkkien tuominen saa aikaan vaan sen että alamme kinata niistä! En jaksa sitä mutta toin vaan esille kourallisen esimerkkejä kun syytit siitä etten siihen pysty. En rupea nyt kinaamaan siitä onko Raatelulammas Yasu vaiko ei..
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 02:18

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Muuten - sinun ottaminen palstan modeksi oli jo myöskin puolen osoitus!

Millä perusteella?

Jos sinulla on todisteita osoittaa minun käyttäneen väärin moderaattorioikeuksiani, laitapa esimerkkejä.

No hän on ottanut sinut liittolaiseksi ja on sen jälkeen velvoitettu kohtuullisessa määrin puolueellisuuteen ellei halua tulla nähdyksi takinkääntäjänä.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa