trisse kirjoitti:Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen.
Sinä olet syyttänyt minua monenlaisista asioista. Kertaakaan et ole pystynyt osoittamaan, että olisin tehnyt jotakin sellaista johon Psykopatologian olisi pitänyt puuttua, tai josta minua olisi pitänyt oikaista.
Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt sekä myös jättänyt puolustamatta silloin kun siihen olisi ollut syytä ja aihetta - ja jolloin kenen tahansa toisen kirjoittajan kohdalla hän olisi asiaan puuttunut.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Väittelyketjuissamme olen tuonut esille mikäli olen kokenut sinun olevan väärässä. Myöntänet että olemme aina toisinaan kinanneet asioista? En ala etsimään niitä ja suurin osa riitaketjuista on tuhottujakin eikä edes löytyisi. Enkä jaksa alkaa kinaamaan niistä samoista asioista uudelleen.
Sinä olet syyttänyt minua monenlaisista asioista. Kertaakaan et ole pystynyt osoittamaan, että olisin tehnyt jotakin sellaista johon Psykopatologian olisi pitänyt puuttua, tai josta minua olisi pitänyt oikaista.
Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt sekä myös jättänyt puolustamatta silloin kun siihen olisi ollut syytä ja aihetta - ja jolloin kenen tahansa toisen kirjoittajan kohdalla hän olisi asiaan puuttunut.
Höpöhöpö. Mikään ei vaan riitä kun menee antamaan paholaiselle pikkusormen... (Sanonnasta)
trisse kirjoitti:No sitten se jää. Jos PP jättää moittimatta sinua ja tuo aina tukensa niin en pysty sellaista todistamaan. Todiste on kaikki.
trisse kirjoitti:No vaikka että hän antoi sinun poistaa sen "karavaani kulkee ja lampaat määkii" silloin 5-6 vuotta sitten ja laittaa minut esimoderoiduksi kun postasin sen uudestaan.
trisse kirjoitti:Hän myös vaadiskeli kaikenlaisia anteeksipyyntöjä. (Kyllä minä tästä vielä pikkuhiljaa vauhtiin pääsen...)
trisse kirjoitti:Ei se ollut ketju vaan viesti. Samaan aikaan Raatelulammas kiusasi minua tosi rankasti ja käytit kontrollejasi väärin poistamalla tuon viestin. Hänen olisi tullut silloinkin korjata sinua mutta hän nautti minun kiusaamisestani ja tunnustikin sen myöhemmin.
trisse kirjoitti:Silloin en ollut (ehtinyt) mitään kiusata vaan ihan muita juttuja vaan puhuimme ja sinä (tai joku muu?) otti puheeksi vanhat jutut ja hän rupesi vaatimaan sellaista. Se oli hyvin väärin. Sivuseikka sinänsä. Mutta myös puolueellista.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos et ole itse huomannut, voin kertoa sinulle että Psykopatologia on kohdellut minua kohtuuttoman epäoikeudenmukaisesti mm. syyttämällä minua asioista joita en ole tehnyt
trisse kirjoitti:Muuten - sinun ottaminen palstan modeksi oli jo myöskin puolen osoitus!
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Muuten - sinun ottaminen palstan modeksi oli jo myöskin puolen osoitus!
Millä perusteella?
Jos sinulla on todisteita osoittaa minun käyttäneen väärin moderaattorioikeuksiani, laitapa esimerkkejä.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa