.Kissi kirjoitti:Kuulepas Sateentekijä. Se mikis sinua härnään toisinaan ja ehkä myös Trikin tekee samaa, johtuu siitä, että (ehkä huomaammatasi) puhut muuta, kuin itse teet. Saatat paasata jostain asiasta 'kirkasotsaisena' ja seuraavassa hetkessä syyllistyt itse siihen. Sitten tuumaat, että sattuuhan minullekin noita, mutta!!!...tämä nyt on taas ihan kauheeta teiltä.
Oliai siedettävämpää ja ei tekis YHTÄÄN MIELI RÄÄÄKÄTÄ, jos yrittäisit opetalla hieman johdonmukaisuutta. Tai ainakin lukisit mitä kirjoitat ja antaisit sillai selkeämmän kuvan itsestäsi, siihen voiis sitten sustautua vakavammin, kuin noihin huolimattomiin huuteloihin. Saman koulun me muutkin ollaan jouduttu käymään, miksi sinä haluat olla kiusattu ?
Jospa ihan ensimmäiseksi opettelisit oikeinkirjoitusta, ennenkuin käyt muita opettamaan. Tuossa tekstissä oli noin seitsemän varsinaista kirjoitusvirhettä, jotka paksunsin.
Jännä juttu sekin, etten minä ole täällä minkään oppilaan asemassa etkä sinä opettajan. Minä olen täällä kirjoittamassa, en opiskelemassa. "Huolimattomista huuteluista" en sinuna edes viitsisi mainita.
Minä en halua olla enkä liioin ole kiusattu. Avasin tämän keskustelun siksi, että ko aihe herättäisi keskustelua. En siitä syystä, että sinä saisit taas jonkun syyn pään aukomiseen.