Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rynkky-asia lienee pohdittu läpikotaisin ja monelle on selvinnyt tämä merkillinen
numero-kirjain yhdistelmä.
Sen sijaan numeraalien ja kirjainTen ilmaiseminen näyttää olevan yhä pohdinnan alla
Miksi sinusta on kiusallista, eihän sinun ole pakko osallistua, ellet tahdo?
Sateentekijä kirjoitti:PP on nyt taas oikein jänkki-pänkki
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Kaapo on Gabriel jos se nyt jollekin on jotenkin epäselvää. (Sen sijaan tuo kiväärijuttu oli mulle epäselvä - kiva kun hilppa selitti).
Asiahan tuli linkissä jo kohta esiin.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:
Minä postasin rynkyn/AK47:n selityslinkin ensimmäisenä. Halutessani varmentaa, että olin oikeassa, ettei hän (Kaapo) tarkoittanut jotain muuta lyhennettä jatkoin kysyvällä lauseella, johon jostain syystä Kaapo kuitenkin vastasi minulle tylysti "onko pointti taas hukassa?" tms. Miksi moinen?
Tuostahan ei liene epäselvyyttä kuka linkin postasi ensimmäisenä
Minä vaan toistelin postattua ja laiton selventävän kuvan ko aseesta.
Sateentekijä kirjoitti:Tuostahan ei liene epäselvyyttä kuka linkin postasi ensimmäisenä
Minä vaan toistelin postattua.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rynkky-asia lienee pohdittu läpikotaisin ja monelle on selvinnyt tämä merkillinen
Sen sijaan numeraalien ja kirjainen ilmaiseminen näyttää olevan yhä pohdinnan alla
Olenko väittänyt sen olevan mielestäni kiusallista? Mielestäni saivartelu kumminkin on lähinnä huvittavaa.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:PP on nyt taas oikein jänkki-pänkki
Miten minun sinun mielestä pitäisi esiintyä? Miksi kirjoitat 2 erillistä viestiä parin minuutin sisällä?
Hilppa kirjoitti:Ei ollut saivartelua missään. Kiinnostaa englanninkielisen tekstin numeeriset ilmaisut. Itselläni on muutaman säännön käsitys. Lausetta ei koskaan aloiteta numerolla, vaan kirjoitetaan auki. Pienet numerot kirjoitetaan auki (nollasta yhdeksään), suuremmat kymmenestä eteenpäin ehkä mieluummin numeroina. Noin siis englanninkielisessä tieteellisessä tekstissä, mutta julkausarjat käyttävät eri sääntöjä ja typografiaa.
Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä laitoit? Ovatko rynkyt sinusta niin viehkoja, että haluat niitä palstalle?
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Tuostahan ei liene epäselvyyttä kuka linkin postasi ensimmäisenä
Minä vaan toistelin postattua.
Sitähän sinä usein tosiaan teetkin...
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ei ollut saivartelua missään. Kiinnostaa englanninkielisen tekstin numeeriset ilmaisut. Itselläni on muutaman säännön käsitys. Lausetta ei koskaan aloiteta numerolla, vaan kirjoitetaan auki. Pienet numerot kirjoitetaan auki (nollasta yhdeksään), suuremmat kymmenestä eteenpäin ehkä mieluummin numeroina. Noin siis englanninkielisessä tieteellisessä tekstissä, mutta julkausarjat käyttävät eri sääntöjä ja typografiaa.
Onko tämä sitä tässä ketjussa peräänkuulutettua luovuutta?Hilppa kirjoitti:Miksi ihmeessä laitoit? Ovatko rynkyt sinusta niin viehkoja, että haluat niitä palstalle?
Sanoinhan, että osoitin omaperäistä luovuutta
Miksi numeerisesta ilmaisusta ei saisi keskustella? Koska se ei ole sinun mielestäsi kiintoisaa eikä hivele sinun egologiaasi.
Sinulla on ilmaisun lahja ja usein olet oivaltava. Tässä ketjussa tekemäsi toistolinkitys ei kuitenkaan ollut lankaan edellämainitun kaltaista toimintaa eikä ominta itseäsi, lähinnä jotain toista puoltasi, joka on yleensä piilossa.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rynkky-asia lienee pohdittu läpikotaisin ja monelle on selvinnyt tämä merkillinen
Sen sijaan numeraalien ja kirjainTen ilmaiseminen näyttää olevan yhä pohdinnan alla
Olenko väittänyt sen olevan mielestäni kiusallista? Mielestäni saivartelu kumminkin on lähinnä huvittavaa.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rynkky-asia lienee pohdittu läpikotaisin ja monelle on selvinnyt tämä merkillinen
Viestiä on muokattu 24 minuutin päästä. Noin ei saisi tehdä, emmekä tiedä, mitä olet korjannut. Tulisi kirjoittaa uusi viesti.
Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Miksi numeerisesta ilmaisusta ei saisi keskustella? Koska se ei ole sinun mielestäsi kiintoisaa eikä hivele sinun egologiaasi.
Sinulla on ilmaisun lahja ja usein olet oivaltava. Tässä ketjussa tekemäsi toistolinkitys ei kuitenkaan ollut lankaan edellämainitun kaltaista toimintaa eikä ominta itseäsi, lähinnä jotain toista puoltasi, joka on yleensä piilossa.
Tuostako nyt pahoitit mielesi? Kun erehdyin Kalasnikovista liikaa kirjoittamaan?- Ok. oikeassa olet, kyllähän kaikki lukutaitoiset ymmärsivät jo sinun antamastasi linkistä hankkia haluamaansa tietoa. Siksi poistinkin postaukseni.
En ole ketään kieltänyt numeerisesta ilmaisusta kirjoittamasta. Eihän se ole edes minun tehtäväni, kieltää tai sallia. Tuskin olen siinä asemassa muutenkaan.
Mitä tulee oman egon hivelemiseen ilmaisu oli vähintäinkin outo.
Toki oman mielipiteen ilmaisun uskoisin olevan sallittua täälläkin.
Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rynkky-asia lienee pohdittu läpikotaisin ja monelle on selvinnyt tämä merkillinen
Viestiä on muokattu 24 minuutin päästä. Noin ei saisi tehdä, emmekä tiedä, mitä olet korjannut. Tulisi kirjoittaa uusi viesti.
***Hilppa kirjoitti:Joo, mutta kuka on Gabriel? Joku enkeli vai?
Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Kaapo on Gabriel jos se nyt jollekin on jotenkin epäselvää. (Sen sijaan tuo kiväärijuttu oli mulle epäselvä - kiva kun hilppa selitti).
Asiahan tuli linkissä jo kohta esiin.
Korrelaatit sinulla epäselvät.
Minä postasin rynkyn/AK47:n selityslinkin ensimmäisenä. Halutessani varmentaa, että olin oikeassa, ettei hän (Kaapo) tarkoittanut jotain muuta lyhennettä jatkoin kysyvällä lauseella, johon jostain syystä Kaapo kuitenkin vastasi minulle tylysti "onko pointti taas hukassa?" tms. Miksi moinen?
Kaapo kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Väkivaltavitsit eivät yleensäkään aukene, eivätkä etenkään lapsen suusta tulleina.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/AK-47
Ei ollu väkivaltavitsi. Mun mielestä luova oivallus. Myös osoitus siitä että poika laski luvun päässään ensin ja yhdisteli eri asioita. (Tietoa eri aihealueilta)
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa