Psykopatologia kirjoitti:
Et saa kirjoittaa täällä tulkintojasi, että pyrkisin vahingoittamaan sinua. (Minusta kostotoimissasi on vuosien ajan ollut tarkoitus vahingoittaa minua.) Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa). Päiväkirjasi poistaminen oli rangaistuksen luonteinen. Puolustuksesi perustuu osin epätarkkoihin muistikuviin ja itsellesi edullisiin tulkintoihin. Toivon, että rauhoittuisit, jotta tilanne foorumilla normaalistuisi.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kuitenkin kun kerroin suunnitelmistani mennä (uudestaan) palkkatöihin ansaitsemaan oma elantoni niin eipä Kyllästynyt ollut siitäkään innoissaan...
En, koska en pitänyt kertomustasi uskottavana.
"Kertomusta"? Mitä epäuskottavaa siinä on? Avoimen tentin olen jo maksanut joten toki sinne menen. Töissä olin viimeksi huhtikuussa...
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin, siltä se minun mielestäni näytti. Ja ethän sinä tietääkseni nytkään töissä ole.
No en tosiaankaan kun palkkatukimäärärahat loppuivat viime vuoden osalta jo kesäkuussa!...
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kokeile sitä, että myönnät tekosi sekä niiden seuraukset ja ryhdyt kantamaan vastuun itsestäsi ja omasta elämästäsi.
Mitä käytännössä tuo merkkaa - en ymmärrä.
trisse kirjoitti:Ellei minua olisi syyttä laitettu esimoderoiduksi niin eipä sitäkään olisi tapahtunut. (Laitoin K:lle viestin jossa kutsuin tätä sadistiksi kun oli palstalla muttei kiusallaan julkaissut viestejäni!)
trisse kirjoitti:Okei. Minä en sitten enää kirjoita tähän ketjuun mitään. Olen muutenkin sanottavani jo sanonut. Minulle kannattaa vääntää rautalangasta - en muuten ymmärrä...
trisse kirjoitti:... Kirjoitetaan minulle sitten mitä vaan niin en vastaa tai pysty vastaamaan siihen ja Kyllästynyt tulee sen vuoksi saamaan tässä viimeisen sanan. Toivotaan että hän nauttii "voitostaan"!
trisse kirjoitti:Sen vielä sanon että ne viestit olivat
"ennakkolue ne vitun viestit sitten!"
ja
"vitun sadisti!"
Eikä mitään tuon pahempaa sentään. Sanon tämän koska Kyllästyneen viestistä ymmärtää että viestejäni olisi ollut roppakaupalla ja toinen toistaan pahempia...
Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Sen vielä sanon että ne viestit olivat
ja
"vitun sadisti!"
Eikä mitään tuon pahempaa sentään. Sanon tämän koska Kyllästyneen viestistä ymmärtää että viestejäni olisi ollut roppakaupalla ja toinen toistaan pahempia...
Mikä voisi olla tuon pahempaa???
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli? Me näemme vain sen, minkä Tris kirjoittaa, piilossa on se toinen totuus. Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan. Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta. Kunnioita toisen yksityisyyttä. Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?
Se että silloin joudun saikulle ja minun työttömyysaikani ei kerry ja pidemmälle venähtää se aika jolloin on mahdollista minun työllistyä palkkatuella! Ymmärrätkö?!
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Sen vielä sanon että ne viestit olivat
ja
"vitun sadisti!"
Mikä voisi olla tuon pahempaa???
Mietipä sitä! "Kas siinä pulma" tai miten se Mirrin tunnuslause menikään...
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?
Se että silloin joudun saikulle ja minun työttömyysaikani ei kerry ja pidemmälle venähtää se aika jolloin on mahdollista minun työllistyä palkkatuella! Ymmärrätkö?!
Mutta tavoite ei ole kerryttää työttömyysaikaasi vaan se, että sinusta tulisi työkykyinen. Eihän palkkatukitöistäkään ole mitään hyötyä, jos et ole työkykyinen.
Kuutar kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli? Me näemme vain sen, minkä Tris kirjoittaa, piilossa on se toinen totuus. Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan. Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta. Kunnioita toisen yksityisyyttä. Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.
Minun täytyy kommentoida tähän, kun olen ihmetellyt samaa. Tällä palstalla on monia muitakin kuin Trisse jotka elävät yhteiskunnan tuilla, tai ainakin saavat tukia palkan lisäksi. Ei ole mitään syytä haukkua Trisseä sen takia.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?
Mutta tavoite ei ole kerryttää työttömyysaikaasi vaan se, että sinusta tulisi työkykyinen. Eihän palkkatukitöistäkään ole mitään hyötyä, jos et ole työkykyinen.
Yritä nyt päättää olenko mielestäsi töitä vieroksuva lusmu joka elelee yhteiskunnan tuilla vaiko sairas työkyvytön yksilö. Hankalaa olla kumpaakin samaan aikaan!
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Yritä nyt päättää olenko mielestäsi töitä vieroksuva lusmu joka elelee yhteiskunnan tuilla vaiko sairas työkyvytön yksilö. Hankalaa olla kumpaakin samaan aikaan!
Jos minulta kysytään, sinä olet vain työtä vieroksuva lusmu, mutta koska sinä itse väität olevasi työkyvytön sairas yksilö, kirjoitin ottaen huomioon myös sen mahdollisuuden.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa