Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 13:53

Haluan tietää mitä voin tehdä että tämä esimoderaatio otetaan pois. Jos puheluuni, yksityisviestiini tai sähköpostiini kerta ei vastata niin tulen sitten livenä käymään ja kysymään asiaa. (Menen siitä muutenkin ohi kun käyn hakemassa unilääkkeet apteekista joita nyt tarvin tämän aiheuttaman stressin vuoksi). Ihmeellistä piilosilla leikkimistä ylläpitäjältä...
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 13:57

Psykopatologia kirjoitti:
Et saa kirjoittaa täällä tulkintojasi, että pyrkisin vahingoittamaan sinua. (Minusta kostotoimissasi on vuosien ajan ollut tarkoitus vahingoittaa minua.) Mitään julkisen puolen viesteistäsi ei ole poistettu turhaan; suunnilleen kuluneen viikon aikana olet jo ehtinyt kirjoittaa muita loukkaavasti (mm. Mariaa ja Hilppaa). Päiväkirjasi poistaminen oli rangaistuksen luonteinen. Puolustuksesi perustuu osin epätarkkoihin muistikuviin ja itsellesi edullisiin tulkintoihin. Toivon, että rauhoittuisit, jotta tilanne foorumilla normaalistuisi.

Moderoin sen kohdan missä puhuin vahingoittamisesta. Olen ihan rauhallinen ja viimeisen vuorokauden Kyllästynyt on ollut se aggressori. Olen vaan rauhallisesti vastannut hänen viesteihinsä. Otatko esimoderaation nyt pois tai haluatko minun lopettavan kokonaan tähän säikeeseen vastaamisen?
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 03.01.2016 14:07, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 13:59

Haluatko että editoin vielä joitain muita viestejäni?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:02

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Kuitenkin kun kerroin suunnitelmistani mennä (uudestaan) palkkatöihin ansaitsemaan oma elantoni niin eipä Kyllästynyt ollut siitäkään innoissaan...

En, koska en pitänyt kertomustasi uskottavana.

"Kertomusta"? Mitä epäuskottavaa siinä on? Avoimen tentin olen jo maksanut joten toki sinne menen. Töissä olin viimeksi huhtikuussa...

En ymmärrä miten päiväsairaala estäisi sinua menemästä avoimen yliopiston tenttiin, ja "kertomuksella" viiittasin siihen, ettei "suunnitelmasi" kuulosta toimivalta tai toteuttamiskelpoiselta (sinun kohdallasi).
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Niin, siltä se minun mielestäni näytti. Ja ethän sinä tietääkseni nytkään töissä ole.

No en tosiaankaan kun palkkatukimäärärahat loppuivat viime vuoden osalta jo kesäkuussa!...

Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?
Itse en päiväsairaalasta pitänyt, mutta sinulle se ehkä olisikin hyödyllinen. Voisit siellä totuttautua normaaliinpaan päivärytmiin sen sijaan, että käännät vain kylkeä aamuisin ja jatkat uniasi iltapäivään saakka.
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kokeile sitä, että myönnät tekosi sekä niiden seuraukset ja ryhdyt kantamaan vastuun itsestäsi ja omasta elämästäsi.

Mitä käytännössä tuo merkkaa - en ymmärrä.

Mm. sitä, ettet selittele omia tekojasi "jos sitä ei olisi tapahtunut, en olisi sinulle kirjoittanut niin tai näin" vaan tajuaisit olevasi itse vastuussa itsestäsi ja teoistasi ja ettei sinulla missään olosuhteissa ole minkäänlaista oikeutta tai lupaa solvata esimerkiksi minua, eikä muutenkaan käyttäytyä asiattomasti ketään kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.01.2016 14:03

13:03
Ennakkosensuurin tarkoituksena on ollut, että trisse pitäisi turpansa kiinni ja että tilanne foorumilla normaalistuisi. Näin ei ole kuitenkaan käynyt. Foorumilla on vain yksi yleinen sääntö: tottelevuus. Ylläpitäjä ohjeistaa, neuvoo ja käskee. Käskyjen noudattamattomuudesta seuraa rangaistus, joka ei välttämättä ole missään (järkevässä) suhteessa itse tekoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:06

Okei. Minä en sitten enää kirjoita tähän ketjuun mitään. Olen muutenkin sanottavani jo sanonut. Minulle kannattaa vääntää rautalangasta - en muuten ymmärrä.

Kirjoitetaan minulle sitten mitä vaan niin en vastaa tai pysty vastaamaan siihen ja Kyllästynyt tulee sen vuoksi saamaan tässä viimeisen sanan. Toivotaan että hän nauttii "voitostaan"!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:08

trisse kirjoitti:Ellei minua olisi syyttä laitettu esimoderoiduksi niin eipä sitäkään olisi tapahtunut. (Laitoin K:lle viestin jossa kutsuin tätä sadistiksi kun oli palstalla muttei kiusallaan julkaissut viestejäni!)

Ei tuo ollut ainoa törkeily jonka sinä minulle kirjoitit. Tarkemmin sanoen, yksikään eilen lähettämistäsi yksityisviesteistä ei ollut painokelpoinen tai muutenkaan asiallinen.

Koita nyt vihdoinkin ymmärtää, ettei mikään, ei niin yhtään mikään, anna sinulle oikeutta kirjoittaa minulle siihen tapaan ja tyyliin jolla sinä minulle mm. eilen kirjoitit.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:12

Sen vielä sanon että ne viestit olivat

"ennakkolue ne vitun viestit sitten!"

ja

"vitun sadisti!"

Eikä mitään tuon pahempaa sentään. Sanon tämän koska Kyllästyneen viestistä ymmärtää että viestejäni olisi ollut roppakaupalla ja toinen toistaan pahempia...
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:14

trisse kirjoitti:Okei. Minä en sitten enää kirjoita tähän ketjuun mitään. Olen muutenkin sanottavani jo sanonut. Minulle kannattaa vääntää rautalangasta - en muuten ymmärrä...

Olen yrittänyt vääntää sinulle rautalangasta, ettei sinulla ole oikeutta käyttäytyä ketään kohtaan niin kuin sinä käyttäydyt mm. minua kohtaan, mutta joka kerta sinä vain selittelet, "ettei sitä tai tätä olisi tapahtunut jos sinulle sitä tai tuota ei olisi tehty".
trisse kirjoitti:... Kirjoitetaan minulle sitten mitä vaan niin en vastaa tai pysty vastaamaan siihen ja Kyllästynyt tulee sen vuoksi saamaan tässä viimeisen sanan. Toivotaan että hän nauttii "voitostaan"!

Mistä voitosta? Siitäkö, että olen taas saanut sinulta kokoelman solvausviestejä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:16

trisse kirjoitti:Sen vielä sanon että ne viestit olivat

ja

"vitun sadisti!"

Eikä mitään tuon pahempaa sentään. Sanon tämän koska Kyllästyneen viestistä ymmärtää että viestejäni olisi ollut roppakaupalla ja toinen toistaan pahempia...

Mikä voisi olla tuon pahempaa???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:17

Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?

Se että silloin joudun saikulle ja minun työttömyysaikani ei kerry ja pidemmälle venähtää se aika jolloin on mahdollista minun työllistyä palkkatuella! Ymmärrätkö?!
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:18

Kyllästynyt kirjoitti:

ja

"vitun sadisti!"

Mietipä sitä! "Kas siinä pulma" tai miten se Mirrin tunnuslause menikään...
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:19

Lopetan heti kun pystyn. Nyt olen ollut pakotettu vastaamaan kun on niin painavaa sanottavaa ollut johonkin.
trisse

ViestiKirjoittaja Kuutar » 03.01.2016 14:20

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli? Me näemme vain sen, minkä Tris kirjoittaa, piilossa on se toinen totuus. Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan. Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta. Kunnioita toisen yksityisyyttä. Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.

Minun täytyy kommentoida tähän, kun olen ihmetellyt samaa. Tällä palstalla on monia muitakin kuin Trisse jotka elävät yhteiskunnan tuilla, tai ainakin saavat tukia palkan lisäksi. Ei ole mitään syytä haukkua Trisseä sen takia.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:21

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri. Jos palkkatukimäärärahatkin ovat jo loppu, mikä estää sinua menemästä päiväsairaalaan?

Se että silloin joudun saikulle ja minun työttömyysaikani ei kerry ja pidemmälle venähtää se aika jolloin on mahdollista minun työllistyä palkkatuella! Ymmärrätkö?!

Mutta tavoite ei ole kerryttää työttömyysaikaasi vaan se, että sinusta tulisi työkykyinen. Eihän palkkatukitöistäkään ole mitään hyötyä, jos et ole työkykyinen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:25

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

ja

"vitun sadisti!"

Mietipä sitä! "Kas siinä pulma" tai miten se Mirrin tunnuslause menikään...

Et näköjään ymmärrä etkä opi mitään, eikä röyhkeydelläsikään tunnu olevan rajaa lainkaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:26

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Mutta tavoite ei ole kerryttää työttömyysaikaasi vaan se, että sinusta tulisi työkykyinen. Eihän palkkatukitöistäkään ole mitään hyötyä, jos et ole työkykyinen.

Yritä nyt päättää olenko mielestäsi töitä vieroksuva lusmu joka elelee yhteiskunnan tuilla vaiko sairas työkyvytön yksilö. Hankalaa olla kumpaakin samaan aikaan! ;)
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:28

Kuutar kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli? Me näemme vain sen, minkä Tris kirjoittaa, piilossa on se toinen totuus. Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan. Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta. Kunnioita toisen yksityisyyttä. Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.

Minun täytyy kommentoida tähän, kun olen ihmetellyt samaa. Tällä palstalla on monia muitakin kuin Trisse jotka elävät yhteiskunnan tuilla, tai ainakin saavat tukia palkan lisäksi. Ei ole mitään syytä haukkua Trisseä sen takia.

En minä Tristania sen takia "hauku", vaan sen takia, että hän on avoimesti kertonut olevansa haluton tekemään työtä ja ettei hän omasta mielestään ole yhteiskunnalta mitään saanut, eikä niin ollen ole sille mitään velkaakaan.
Ilmeisesti maksuton koulutus, elatus, toimeentulo ja terveydenhoito ei hänen mielestään ole mainitsemisen arvoisia asioita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 14:30

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Yritä nyt päättää olenko mielestäsi töitä vieroksuva lusmu joka elelee yhteiskunnan tuilla vaiko sairas työkyvytön yksilö. Hankalaa olla kumpaakin samaan aikaan! ;)

Jos minulta kysytään, sinä olet vain työtä vieroksuva lusmu, mutta koska sinä itse väität olevasi työkyvytön sairas yksilö, kirjoitin ottaen huomioon myös sen mahdollisuuden.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 14:32

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Yritä nyt päättää olenko mielestäsi töitä vieroksuva lusmu joka elelee yhteiskunnan tuilla vaiko sairas työkyvytön yksilö. Hankalaa olla kumpaakin samaan aikaan! ;)

Jos minulta kysytään, sinä olet vain työtä vieroksuva lusmu, mutta koska sinä itse väität olevasi työkyvytön sairas yksilö, kirjoitin ottaen huomioon myös sen mahdollisuuden.

Mutta jos sinun käsitykseesi pohjataan niin minun tulisi työkykyisenä päiväsairaalan sijasta mielummin pyrkiä palkkatuella töihin.
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko