trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.
Kyllä mutta en ole sinua syyttänyt siitä että olet terapian käynyt ja itse en päässyt...
.Kissi kirjoitti:itsekkin olet :"Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen." By Kyltsi
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.
Kyllä mutta en ole sinua syyttänyt siitä että olet terapian käynyt ja itse en päässyt...
Ainakin olet syyttänyt minua yhteiskunnan varojen tuhlaamisesta, arvostellut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi sekä viitannut minun terapiasta puhuessasi siihen, ettet ole itse terapiaan päässyt.
Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!
Psykopatologia, joko ennakkovalvonta on lopetettu?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,
Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,
Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi.
Muistelen sinun joskus toistuvasti kritisoineen minun psykoterapiaani sekä psykoterapeuttejani, ja pitäneen psykoterapiaani turhana ja tuloksettomana.
Mirri kirjoitti:Sana sanaa vastaan...
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sana sanaa vastaan...
En ole koskaan sanonut terapiaasi turhaksi tai tehottomaksi - niin kuin sinä väitit.
Kuten jo sanoin, olen kritisoinut tapaasi väittää perheterapeutin kykenevän antamaan yksilöterapiaa, ja olen myös sanonut "tuollainen käsitys minullekin on syntynyt", viitaten terapiasi sisältöön/laatuun - mikä taas pohjautuu siihen, etten pidä perheterapeuttia pätevänä antamaan yksilöterapiaa.
.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli?...
.Kissi kirjoitti:... Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan...
.Kissi kirjoitti:... Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan...
.Kissi kirjoitti:... Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta...
.Kissi kirjoitti:... Kunnioita toisen yksityisyyttä...
.Kissi kirjoitti:... Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.
trisse kirjoitti:Sinulla on oikeus tuolla perusteella kritisoida toisten terapioita mutta toisilla ei oikeutta kritisoida sinun terapiaasi palstakäyttäytymiseesi ja työkykyysi pohjaten?

Mirri kirjoitti:Luojan kiitos, psykoterapeuttien pätevyys ja psykoterapioiden hyödyllisyys/toimivuus eivät ole sinun arviointiesi varassa eivätkä sinun näkemyksistäsi riippuvaisia.
Olet kuitenkin pitänyt asiallisena arvioida minun psykoterapioideni sisältöä ja laatua, ja olet pitänyt asiallisena arvioida psykoterapeuttieni osaamista ja pätevyyttä omien luulojesi ja kuvitelmiesi perusteella.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa