Rautaista vuotta 2016!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Rautaista vuotta 2016!

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 23:01

Kyllästynyt kirjoitti:
Janne Pöyhtäriltä voisit kysyä kuinka monta kirjoittajaa otti häneen yhteyttä sinuun ja sinun käytökseesi liittyen.

Hop! Mites Janneen saadaan yhteys ja muistaako se tuollaisia. utopistististä höpinää-
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 23:03

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.

Kyllä mutta en ole sinua syyttänyt siitä että olet terapian käynyt ja itse en päässyt...

Ainakin olet syyttänyt minua yhteiskunnan varojen tuhlaamisesta, arvostellut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi sekä viitannut minun terapiasta puhuessasi siihen, ettet ole itse terapiaan päässyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 23:04

.Kissi kirjoitti:itsekkin olet :"Minun mielestäni sinä olet ampunut sarjatulta koipiisi niin opiskelun, terapian, juomisen, sekakäytön kuin palstakäytöksesikin suhteen." By Kyltsi

Kuinka monta kertaa sinulle pitää sanoa, etten ole sinulle mikään "Kyltsi"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 23:06

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi. Olet myös valittanut ja väittänyt, ettet ole itse terapiaan päässyt vaikka olet (väitteesi mukaan) sitä halunnut.

Kyllä mutta en ole sinua syyttänyt siitä että olet terapian käynyt ja itse en päässyt...

Ainakin olet syyttänyt minua yhteiskunnan varojen tuhlaamisesta, arvostellut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi sekä viitannut minun terapiasta puhuessasi siihen, ettet ole itse terapiaan päässyt.

Kyllä. Mutta kyllähän jankutuksesi kuitenkin loppui. En tiedä auttoiko terapia vai mikä. Erikoista toki ettei se työkykyäsi palauttanut tai masennustasi poistanut mutta vittuakos se minulle kuuluu kun itse olit terapiaasi kuitenkin tyytyväinen...
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 23:08

Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!

Psykopatologia, joko ennakkovalvonta on lopetettu?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 23:10

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:13:15
K, laita trisse ennakkovalvontaan!

Psykopatologia, joko ennakkovalvonta on lopetettu?

Ei ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 23:15

Siis valitus/pyyntömme kaikui tyhjään. Tosi fiksua, edes kavereiden pyyntö palauttaa Trisin kirjoitus oikeus ei auta. Ja sitten kuitenkin joskus sanotaan, että" eihän kukaan esittänyt proteesia" Eli meitä kannustetaan toisaalta pitämään huolta toisesta ja sitten kun vedotaan johtajaan, -hiljaista on siltä vastaus-
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 23:16

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,

Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi.

Muistelen sinun joskus toistuvasti kritisoineen minun psykoterapiaani sekä psykoterapeuttejani, ja pitäneen psykoterapiaani turhana ja tuloksettomana.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 23:30

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... En ole sinua mistään syyttänyt. Ainakaan mistään hoitooni liittyvästä,

Olet toistuvasti kritisoinut minun terapiaanpääsyäni sekä sanonut terapiaani turhaksi ja tuloksettomaksi.

Muistelen sinun joskus toistuvasti kritisoineen minun psykoterapiaani sekä psykoterapeuttejani, ja pitäneen psykoterapiaani turhana ja tuloksettomana.

En ole koskaan sanonut mitään tuollaista.
Mutta olen kritisoinut väitettäsi perheterapeutin pätevyydestä antaa yksilöterapiaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.01.2016 23:36

Sana sanaa vastaan...
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 02.01.2016 23:42

Ainakin silloin Kyllästynyt kritisoi Mirrin terapiaa kun minä kritisoin sitä ensin ja Kyllästynyt yhtyi näkemykseeni sanoen "Tuollainen kuva minullakin on" tms. Kummatkin kävitte pitkän terapian ja olette - käsittääkseni - työkyvyttömiä...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 02.01.2016 23:51

Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli? Me näemme vain sen, minkä Tris kirjoittaa, piilossa on se toinen totuus. Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan. Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan. Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta. Kunnioita toisen yksityisyyttä. Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2016 23:54

Mirri kirjoitti:Sana sanaa vastaan...

En ole koskaan sanonut terapiaasi turhaksi tai tehottomaksi - niin kuin sinä väitit.

Kuten jo sanoin, olen kritisoinut tapaasi väittää perheterapeutin kykenevän antamaan yksilöterapiaa, ja olen myös sanonut "tuollainen käsitys minullekin on syntynyt", viitaten terapiasi sisältöön/laatuun - mikä taas pohjautuu siihen, etten pidä perheterapeuttia pätevänä antamaan yksilöterapiaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 03.01.2016 00:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Sana sanaa vastaan...

En ole koskaan sanonut terapiaasi turhaksi tai tehottomaksi - niin kuin sinä väitit.

Kuten jo sanoin, olen kritisoinut tapaasi väittää perheterapeutin kykenevän antamaan yksilöterapiaa, ja olen myös sanonut "tuollainen käsitys minullekin on syntynyt", viitaten terapiasi sisältöön/laatuun - mikä taas pohjautuu siihen, etten pidä perheterapeuttia pätevänä antamaan yksilöterapiaa.

Sinulla on oikeus tuolla perusteella kritisoida toisten terapioita mutta toisilla ei oikeutta kritisoida sinun terapiaasi palstakäyttäytymiseesi ja työkykyysi pohjaten?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 00:13

.Kissi kirjoitti:Kyllästynyt, miksi sinua kiusaa Trisin (näennäinen) elämäntyyli?...

Koska pidän moraalittomana heittäytyä yhteiskunnan vapaamatkustajaksi ja julkisesti julistaa, ettei ole mielestään yhteiskunnalle mitään velkaa ja ettei halua tehdä työtä (koska katsoo olevansa oikeutettu elämään toisten/yhteiskunnan kustannuksella).
.Kissi kirjoitti:... Miksi katsot asiaksesi halventaa häntä hänen elämästään ja valinnoistaan...

En minä häntä halvenna. Halveksin hänen käytöstään sekä hänen tapaansa olla itse kantamatta vastuuta omasta elämästään.
.Kissi kirjoitti:... Miksi haukut ja mollaat ja arvostelet aina ja kaikkea, mitä hän kertoo oloistaan...

En hauku tai mollaa kaikkea mitä hän kertoo, mutta otan kyllä puheeksi hänen käytöksensä ja tekonsa, koska ne aiheuttavat vahinkoa ja kärsimystä toisille ihmisille.
.Kissi kirjoitti:... Sinulla ei ole siihen mitään oikeutta...

Minulla on oikeus asiallisesti kertoa mitä mieltä olen Tristanin käytöksestä.
.Kissi kirjoitti:... Kunnioita toisen yksityisyyttä...

Miksi sinun mielestäsi Tristanin ei ole ollut tarpeen kunnioittaa minun yksityisyyttäni? En ainakaan muista, että sinä olisit kertaakaan puuttunut niihin mitä Tristan on minulle ja minusta kirjoittanut.
.Kissi kirjoitti:... Anna ihmisten itse elää elämänsä ja tuolla on maailma täynnä ammatti auttajia, sinun ei pidä maallikko saarnaajana alkaa ojentaa ketään.

Minun puolestani kuka tahansa saa elää omaa elämäänsä, ja niin soisin Tristaninkin tekevän - ja kernaasti omalla kustannuksellaankin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 00:15

trisse kirjoitti:Sinulla on oikeus tuolla perusteella kritisoida toisten terapioita mutta toisilla ei oikeutta kritisoida sinun terapiaasi palstakäyttäytymiseesi ja työkykyysi pohjaten?

En minä ole sanonut, ettei toisilla ole oikeutta kritisoida minun terapiaani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.01.2016 00:18

Luojan kiitos, psykoterapeuttien pätevyys ja psykoterapioiden hyödyllisyys/toimivuus eivät ole sinun arviointiesi varassa eivätkä sinun näkemyksistäsi riippuvaisia.
Olet kuitenkin pitänyt asiallisena arvioida minun psykoterapioideni sisältöä ja laatua, ja olet pitänyt asiallisena arvioida psykoterapeuttieni osaamista ja pätevyyttä omien luulojesi ja kuvitelmiesi perusteella.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2016 00:20

Mirri kirjoitti:Luojan kiitos, psykoterapeuttien pätevyys ja psykoterapioiden hyödyllisyys/toimivuus eivät ole sinun arviointiesi varassa eivätkä sinun näkemyksistäsi riippuvaisia.
Olet kuitenkin pitänyt asiallisena arvioida minun psykoterapioideni sisältöä ja laatua, ja olet pitänyt asiallisena arvioida psykoterapeuttieni osaamista ja pätevyyttä omien luulojesi ja kuvitelmiesi perusteella.

Mielestäni on oikeutettua kertoa mielipiteensä perheterapeutin pätevyydestä antaa yksilöpsykoterapiaa.

Toivottavasti poistat väitteesi siitä, että minä muka olen väittänyt terapiaasi turhaksi ja/tai tarpeettomaksi/tehottomaksi, koska niin minä en ole tehnyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 03.01.2016 00:27

on silti moukkamaista tuoda aina esille Trisin (luulottelemiasi) huonoja puolia, miksi juuri sinä pidät oikeutenasi täällä mollata häntä hänen elämästään. On olemassa virallinen aho, joka puuttuu asioihin, jos siihen on tarvetta, ei sinun kuulu olla tuomari hänen elämän valinnossaan. Aiheutat ainoastaan pahaa mieltä puuttumalla Trisin elämään, joka ei sinulle mitenkään kuulu. Ja palstalaisena sanon, että on erittäin vaikeaa seurata vierestä sinun halveksivaa kirjoitteluasi hänestä.
Kun ja jos Tris tekee asioita jotka eivät mielestäsi ole "oikein" niin huomaa se, sinä et ole hänen tuomarinsa, etkä päätä siitä, miten toinen elonsa elää. Koita ymmärtää ja ole suvaitsevainen, keskity omaan elämääsi.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.01.2016 00:29

Kyllästynyt, en tietystikään poista omaa käsitystäni ja näkemystäni asiasta.
Sinä luulet tietäväsi minun psykoterapioistani niin, että voit julkisesti kritisoida niitä, vaan et tiedä.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko