Tekisi mieli sanoa jollekin pahasti ja ala-arvoisesti ja mollata. Yritän kuitenkin tehdä toisin, minulle voisi seurata paljon ikävää, jos niin tekisin. Ajattelin, että parempi puhua asiasta kuin tehdä.
Se estää, että tapauksessani tiedän, ettei vika ole varsinaisesti näissä ihmisissä, vaan enemmän minussa. Tiettyyn / tiettyihin, mutta joissakin tapauksissa tämä saattaisi purkautua niin, että purkaisin tämän ärsytyksen täysin random-henkilöönkin. Sinnittelen. Mites sinulla?
Se halu iski yhteen tiettyyn henkilöön, sitten tuli mieleen toinenkin henkilö, olisin kokenut saavani kaikilta muiltakin siitä huomiota samalla. Henkinen kuntoni voisi romahtaa, jos toteuttaisin, päässä voisi alkaa seota. Olisin varmasti saanut PP kirjoituskiellon.
Minulla auttaa se etten sano, yksinkertainen ja helppo apu. Sanomisesta seuraa ikäviä asioita itselle, turhaan laittaa itseään pulaan, sitten ei enää mikään auta.
hah haha, sua harmittaa Kyllästyneen jutut Kuules, kyllä sille voi sanoa mitä ajattelee, mutta sitten taas pitää sietää lisää Kyllästyneen mielipiteitä. No mikäs siinä, mielenkiintoistahan se on, älä nyt ala ainakaan patoamaan harmitusta, siitä vasta kurja olo tuleekin. Muista että tämä on vain kirjoitus palsta eikä mikään taivaaseen pääsy koe.
No ei kyllä ole erikseen annettua lupaakaan, kunhan nyt kommentoin, Pinjaa ärsöö ja mua naurattaa. Ei minulla ole mitn. Kyllästyttä vastaan, teki vaan mieleni komentaa. Sellaista sattuu.