Kiusaantunut

Kiusaantunut

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.12.2015 21:30

Tekisi mieli sanoa jollekin pahasti ja ala-arvoisesti ja mollata. Yritän kuitenkin tehdä toisin, minulle voisi seurata paljon ikävää, jos niin tekisin. Ajattelin, että parempi puhua asiasta kuin tehdä.
Pinja

Re: Kiusaantunut

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.12.2015 22:05

Samat meiningit. Mistä lie tällainenkin tulee...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.12.2015 22:12

Mikä sua estää tekemästä sitä? Ja kohdistuuko se tiettyyn ihmiseen vai kaikkiin?
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.12.2015 22:20

Se estää, että tapauksessani tiedän, ettei vika ole varsinaisesti näissä ihmisissä, vaan enemmän minussa. Tiettyyn / tiettyihin, mutta joissakin tapauksissa tämä saattaisi purkautua niin, että purkaisin tämän ärsytyksen täysin random-henkilöönkin. Sinnittelen. Mites sinulla?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.12.2015 22:24

Se halu iski yhteen tiettyyn henkilöön, sitten tuli mieleen toinenkin henkilö, olisin kokenut saavani kaikilta muiltakin siitä huomiota samalla. Henkinen kuntoni voisi romahtaa, jos toteuttaisin, päässä voisi alkaa seota. Olisin varmasti saanut PP kirjoituskiellon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.12.2015 22:49

Ilmeisesti se sanominen ei sitten ainakaan auttaisi. Mikäs tähän sitten auttaa? Jonkin tähän on autettava.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.12.2015 22:53

Minulla auttaa se etten sano, yksinkertainen ja helppo apu. Sanomisesta seuraa ikäviä asioita itselle, turhaan laittaa itseään pulaan, sitten ei enää mikään auta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Katla » 30.12.2015 23:08

hah haha, sua harmittaa Kyllästyneen jutut :D Kuules, kyllä sille voi sanoa mitä ajattelee, mutta sitten taas pitää sietää lisää Kyllästyneen mielipiteitä. No mikäs siinä, mielenkiintoistahan se on, älä nyt ala ainakaan patoamaan harmitusta, siitä vasta kurja olo tuleekin. Muista että tämä on vain kirjoitus palsta eikä mikään taivaaseen pääsy koe.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.12.2015 23:52

Kissi, kirjoittajaan kohdistuva viestisi on asiaton. Ilmoitan sen ylläpitoon, jos et itse hoksaa poistaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 31.12.2015 00:43

Mirri,minulla on oikeus kirjoittaa täällä. Saat silti tietysti ilmoitella kun haluat niin, minkäs minä sille voin. En sinne päinkään!
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.12.2015 00:59

.Kissi kirjoitti:Mirri,minulla on oikeus kirjoittaa täällä. Saat silti tietysti ilmoitella kun haluat niin, minkäs minä sille voin. En sinne päinkään!

Sinullako on täällä oikeus kirjoittaa toisista kirjoittajista?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 31.12.2015 01:05

No ei kyllä ole erikseen annettua lupaakaan, kunhan nyt kommentoin, Pinjaa ärsöö ja mua naurattaa.
Ei minulla ole mitn. Kyllästyttä vastaan, teki vaan mieleni komentaa. Sellaista sattuu.
Katla

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet