Rane kirjoitti:
Mielestäni on aika paha juttu nauraa ihmisille. No, olkoon. Tuokin kettutyttö nauratti minua kaikkien muiden omituisuuksien keskellä. Onko tervettäkään...
Hilppa kirjoitti:Kauhuleffoista enkä scifista en ole koskaan tykännyt. Dekkareista, komediasta, draamasta, romantiikasta, dokkareista ym ym kylläkin.
Rane kirjoitti:
Mielestäni on aika paha juttu nauraa ihmisille. No, olkoon. Tuokin kettutyttö nauratti minua kaikkien muiden omituisuuksien keskellä. Onko tervettäkään...
Rane kirjoitti:Ajattele, jos kaupassa tulisi vastaan joku, jolla on kettu sylissä. Minä en ainakaan pitäisi siitä, jos ulkonäölleni naurettaisiin ja minua pilkattaisiin. Ehkä osa omituisista pukeutujista on huomiohakuisia, eikä heitä haittaa. Vaikea kuvitella.
Rane kirjoitti:Kettutytön kuva ei naurata minuakaan yksinään, mutta siellä toisten kuvien joukossa kyllä. Tuo Hilpan huumoriohjelmahan on tehty naurettavaksi. Tunnen olevani liian vanha moisia katsomaan. Onkohan minulla sairas huumorintaju...
Rane kirjoitti:Onko kyseessä vahingonilo?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa