Olen paha ihminen

Re: Olen paha ihminen

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 00:39

No minä googlasin. Näköjään lähinnä sairaaloisen ylipainoisia ja muita syrjäytyneiltä/mielenterveyskuntoutujilta näyttäviä. Tämä hupi on minulle vieras vaikka pidän itseäni erittäin huumorintajuisena. Lähinnä surullisia tapauksiahan ne ovat. Ehkä haluat nostaa itsesi ylemmäs ja käyttää noita ihmisiä objekteina korostaaksesi sitä ettet sentään itse ole noin säälittävä tapaus?
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 00:59

Minä googlaan joskus murhadokumenttien murhaajia nimeltä. Kiinnostaa. Minäkin pidän "Kadonneista", mutta toivon todella, että kadonneet löytyisivät. Ehkä en ole niin kamalan paha.

En osaa tutkailla mieltäni Trissen analyyttiseen tapaan, ikävä kyllä.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 01:03

Minä taas rakastan erilaisia tauteja ja kauhuelokuvia. Siirrän niihin sisäistä ahdistustani joka saa ulkoisen hahmon ja katharsiksen kautta poistuu (osittain).
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 01:08

Minä olen kyllästynyt kauhuelokuviin, vaikka olen ollut suurkuluttaja. Tuntuvat lapsellisilta, vaikka jotkut vielä pelottavatkin, enkä pidä niiden katselemisesta.
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 01:21

Kauhuleffoista enkä scifista en ole koskaan tykännyt. Dekkareista, komediasta, draamasta, romantiikasta, dokkareista ym ym kylläkin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 01:23

Miksi uteliaisuus olisi pahuuden mitta? Ajattelin kun tuo otsikko on niin dramaattinen ja kyse on pikku paheesta ennemminkin kuin pahuudesta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 01:29

Kuva

Mielestäni on aika paha juttu nauraa ihmisille. No, olkoon. Tuokin kettutyttö nauratti minua kaikkien muiden omituisuuksien keskellä. Onko tervettäkään...
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 01:35

Rane kirjoitti:Kuva

Mielestäni on aika paha juttu nauraa ihmisille. No, olkoon. Tuokin kettutyttö nauratti minua kaikkien muiden omituisuuksien keskellä. Onko tervettäkään...

Standup -koomikot saavat rahaa siitä, että heille nauretaan. Onko tuo muuten ihan oikea elävä kettu? Kummallista. Mun mies on monesti niin hauska, että nauran melkein katketakseni. Eikä hän pane pahakseen, vaikka naurankin, tosin hän tietää, mille kulloinkin nauran.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 01:40

Ajattele, jos kaupassa tulisi vastaan joku, jolla on kettu sylissä. Minä en ainakaan pitäisi siitä, jos ulkonäölleni naurettaisiin ja minua pilkattaisiin. Ehkä osa omituisista pukeutujista on huomiohakuisia, eikä heitä haittaa. Vaikea kuvitella.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 01:47

Hilppa kirjoitti:Kauhuleffoista enkä scifista en ole koskaan tykännyt. Dekkareista, komediasta, draamasta, romantiikasta, dokkareista ym ym kylläkin.

Minä en voi sietää komedioita.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 01:48

Rane kirjoitti:Kuva

Ihan söötti kuva. En näe tuossa mitään erityisen hauskaa...
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 02:12

Rane kirjoitti:Ajattele, jos kaupassa tulisi vastaan joku, jolla on kettu sylissä. Minä en ainakaan pitäisi siitä, jos ulkonäölleni naurettaisiin ja minua pilkattaisiin. Ehkä osa omituisista pukeutujista on huomiohakuisia, eikä heitä haittaa. Vaikea kuvitella.

En ole vielä päässyt jyvälle siitä, mikä kuvissa naurattaa. Ei ketussakaan mikään naurata, vaikka tulisi vastaankin. Vaikea kuvitella, kun kettuja olen nähnyt useinkin, mutta en ihmisten sylissä kaupassa. Kuolleen olen kerran nähnyt puuhkassa, eikä sekään naurattanut.

Sairasta hauskaa huumoria on mm. Siskonpedissä:
http://areena.yle.fi/1-2600974
Ohjelman kesto: 23 min.
Tuolle joogapilkalle nauroin katketakseni. Tai oikeastaan se aloituksen jäykkä muodollinen päivälliskutsutilasuus, jossa vaivautunut pariskunta kylässä, kun toisen rouva esittelee työväenopiston kurssin burleskitanssia oli aika hauska. Varmaan olen siis ihan sairas, kun sellaista katsoin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 02:34

Kettutytön kuva ei naurata minuakaan yksinään, mutta siellä toisten kuvien joukossa kyllä. Tuo Hilpan huumoriohjelmahan on tehty naurettavaksi. Tunnen olevani liian vanha moisia katsomaan. Onkohan minulla sairas huumorintaju...
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 13:40

Rane kirjoitti:Kettutytön kuva ei naurata minuakaan yksinään, mutta siellä toisten kuvien joukossa kyllä. Tuo Hilpan huumoriohjelmahan on tehty naurettavaksi. Tunnen olevani liian vanha moisia katsomaan. Onkohan minulla sairas huumorintaju...

Onko huumori aina sairasta? Sehän on defenssi. Kai.

Onhan ne lapsellisia nuo valmiiksinauretut, mutta se juuri niissä naurattaa, että näyttelijäsuoritus on ollut jokseenkin onnistunut ja taitava. Ja aihe kai liittyy usein häpeään.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 14:43

Onko kyseessä vahingonilo?
Rane

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 14:56

Rane kirjoitti:Onko kyseessä vahingonilo?

"Hauskat kotivideot" menevät enemmän tuhon lajityyppiin, jossa on tarkoitus tehdä pilaa onnettomuuksilla ja vahingoilla. Inhoan niitä, enkä jaksa katsoa.

Hyvä Stand up -komiikka on nauramista itselle ja huonoimmillaan/vastenmielisimmillään se on vahingoniloa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.12.2015 14:59

Minäkään en halua katsoa hauskoja kotivideoita, kun minuun melkein koskee, kun jollekin sattuu onnettomuus, tai ainakin saan sätkyjä ja ottaa sydänalasta.
Rane

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet