Ryysy kirjoitti:Mirri, ihmekös kun Pp:kin kerran kannusti soittamaan 'haukkumispuhelun' isälleni...
Mirri kirjoitti:Olisi kiva, jos Trissen ja foorumin moderaattorin keskinäinen sanailu ei tuhoaisi asiallista keskusteluketjua.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Toki
Vain siinä tapauksessa, että joku olisi väkisin kaatanut viinaa kurkkuusi - ei muuten.
trisse kirjoitti:No en kuitenkaan muista noita viestejä tai sitä mitä minulla oli mielessä kun tuon eilen kirjoitin.
Hilppa kirjoitti:^^^^
Oli sellainenkin aika, jolloin palstan ylläpitäjä esitti, että kännissä ei tulisi kirjoitella palstalla. Mielestäni tämäkin sivujuonne tulisi käsitellä eikä kyse ole pelkästään mistään yhden kirjoittajan ja moderaattorin välisestä asiasta, vaan tärkeästä prinsiipistä ja siitä, onko yhdellä kirjoittajalla oikeus kimmastuessaan/juopotellessaan/ajankulukseen/vitutuksensa tms. syistä terrorisoida palstaa milloin minkäkinlaisilla vihamielisillä kiukuttelukommenteillaan.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:^^^^
Oli sellainenkin aika, jolloin palstan ylläpitäjä esitti, että kännissä ei tulisi kirjoitella palstalla. Mielestäni tämäkin sivujuonne tulisi käsitellä eikä kyse ole pelkästään mistään yhden kirjoittajan ja moderaattorin välisestä asiasta, vaan tärkeästä prinsiipistä ja siitä, onko yhdellä kirjoittajalla oikeus kimmastuessaan/juopotellessaan/ajankulukseen/vitutuksensa tms. syistä terrorisoida palstaa milloin minkäkinlaisilla vihamielisillä kiukuttelukommenteillaan.
Anteeksi vaan mutta eilen kirjoitin ihan asiallisesti pääosin. (Jos ylläpitäjä vaatisi selvyyttä täällä niin kuka känninsä tunnustaisi? Tuskin PP pystyy alkometrin kanssa ravaamaan kirjoittajien perässä selvittämässä asiaa)
trisse kirjoitti:Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?
Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?
Ihme vääntöä sinulta. Sinua en ole keneksikään toiseksi luullut.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:trisse kirjoitti:Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?
Ihme vääntöä sinulta. Sinua en ole keneksikään toiseksi luullut.
mitäs se "Ahaa Trisse!" tms viesti oli sitten olevinaan?
trisse kirjoitti:Minulla oli oma arvaukseni asiasta. En halunnut paljastaa Ulriikaa koska ajattelin antaa hänen vetää juttunsa rauhassa läpi.
trisse kirjoitti:Ajattelin hänen testaavan yhtä juttua. Mutta sitten tuli viittauksia niihin "kivellä päähän ja karkuun" -juttuihin ja nuo eivät tue minun teoriaani.
trisse kirjoitti:Olemme ihmisinä täysin ääripäitä. Olen ymmärtänyt sinut usein väärin mutta - luoja tietää - että niin sinäkin minut! Meillä ei ole mitään yhteistä kohtaamispinta-alaa.
trisse kirjoitti:En minä sanonut että olen erityinen - onnistuit taas ymmärtämään väärin. Sinä olet luultavasti aivan yhtä erityinen. Sanoin ettemme kohtaa. Ja se on totta että minulle on alkanut tulla taipumus olettaa sinun kirjoittavan älyttömyyksiä koska olet sitä niin monesti tehnyt ja ymmärtänyt viestini väärin. (Huomaan itsekin että olen nyt keskusteluissa aika ärsyttävä. Se on totta. En tiedä miten voisin saada sen piirteen pois.)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa