Haastateltavana psykoterapeutti: traumat ja aikuisuus

Re: Haastateltavana psykoterapeutti: traumat ja aikuisuus

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.12.2015 22:03

Mirri, ihmekös kun Pp:kin kerran kannusti soittamaan 'haukkumispuhelun' isälleni. (Siitä jo vuosia.) Oijoi, taisi olla isukille paha paikka, koska vaikkakin välimme ovat ehkä parantuneet nykyään, muisti hän tapaamisessammekin aikoinaan mainita asiasta, että kuinka katkeroitunut on siitä (ja kuinka pystyin sanomaan niin) jne. Mutta olen samaa mieltä, että vihaisuus / vaiko syyllistäminen? on myös hyvä käydä läpi, vaikkei se kerralla lähtisikään. Harvoja juttuja meillä on, mitä jakaa, mutta... no, ainakin tuo, ihastuttava puhelu. Joka on hoppas så sovittu.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 22:06

Ryysy kirjoitti:Mirri, ihmekös kun Pp:kin kerran kannusti soittamaan 'haukkumispuhelun' isälleni...

En usko.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 22:08

^^^^
Oli sellainenkin aika, jolloin palstan ylläpitäjä esitti, että kännissä ei tulisi kirjoitella palstalla. Mielestäni tämäkin sivujuonne tulisi käsitellä eikä kyse ole pelkästään mistään yhden kirjoittajan ja moderaattorin välisestä asiasta, vaan tärkeästä prinsiipistä ja siitä, onko yhdellä kirjoittajalla oikeus kimmastuessaan/juopotellessaan/ajankulukseen/vitutuksensa tms. syistä terrorisoida palstaa milloin minkäkinlaisilla vihamielisillä kiukuttelukommenteillaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:04

Mirri kirjoitti:Olisi kiva, jos Trissen ja foorumin moderaattorin keskinäinen sanailu ei tuhoaisi asiallista keskusteluketjua.

Toivottavaa olisi sekin ettei asiallinen keskusteluketju häiritsisi trissen ja moderaattorin keskinäistä sanailua :!:
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:06

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Toki

Vain siinä tapauksessa, että joku olisi väkisin kaatanut viinaa kurkkuusi - ei muuten.

No en kuitenkaan muista noita viestejä tai sitä mitä minulla oli mielessä kun tuon eilen kirjoitin.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 23:07

trisse kirjoitti:No en kuitenkaan muista noita viestejä tai sitä mitä minulla oli mielessä kun tuon eilen kirjoitin.

Itse hankkimasi humalatila ei poista vastuutasi omista kirjoituksistasi.

Mirrille sekä Tristanille huomautan, etten kirjoita moderaattorin ominaisuudessa vaan rivikirjoittajana.

Kun kirjoitan moderaattorina/valvojana, teksti on väriltään vihreää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:15

Hilppa kirjoitti:^^^^
Oli sellainenkin aika, jolloin palstan ylläpitäjä esitti, että kännissä ei tulisi kirjoitella palstalla. Mielestäni tämäkin sivujuonne tulisi käsitellä eikä kyse ole pelkästään mistään yhden kirjoittajan ja moderaattorin välisestä asiasta, vaan tärkeästä prinsiipistä ja siitä, onko yhdellä kirjoittajalla oikeus kimmastuessaan/juopotellessaan/ajankulukseen/vitutuksensa tms. syistä terrorisoida palstaa milloin minkäkinlaisilla vihamielisillä kiukuttelukommenteillaan.

Anteeksi vaan mutta eilen kirjoitin ihan asiallisesti pääosin. (Jos ylläpitäjä vaatisi selvyyttä täällä niin kuka känninsä tunnustaisi? Tuskin PP pystyy alkometrin kanssa ravaamaan kirjoittajien perässä selvittämässä asiaa)
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 23:17

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:^^^^

Anteeksi vaan mutta eilen kirjoitin ihan asiallisesti pääosin. (Jos ylläpitäjä vaatisi selvyyttä täällä niin kuka känninsä tunnustaisi? Tuskin PP pystyy alkometrin kanssa ravaamaan kirjoittajien perässä selvittämässä asiaa)

Minua kohtaan kirjoitit vihamielisesti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:20

Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 23:27

trisse kirjoitti:Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?

Ihme vääntöä sinulta. Sinua en ole keneksikään toiseksi luullut. U tuli palstalle, eikä hänestä ole tietoa, onko aiemmin kirjoittanut ja kenenä on kirjoittanut. Mutta sinua tuntui peesaavan lahjakkaasti.

BTW, lopeta nuo tietämykseni ja älyllisen hoksaavuuteni arvioinnit.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:30

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:Niin siinä kun luulit minun olevan tuo toinen kirjoittaja? Se tuntui vähän hidasälyiseltä. En kai minä ole sinun hiffaamisongelmistasikin vastuussa?

Ihme vääntöä sinulta. Sinua en ole keneksikään toiseksi luullut.

mitäs se "Ahaa Trisse!" tms viesti oli sitten olevinaan?
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 23:41

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Ihme vääntöä sinulta. Sinua en ole keneksikään toiseksi luullut.

mitäs se "Ahaa Trisse!" tms viesti oli sitten olevinaan?

Tuollaista viestiä ei ole. Sinä joko yritit johdattaa harhaan tai töykeilit jotain muuta kirjoittamalla epäselvän vajaasti Päätelkää itse. Selitäpä ensin, mitä sillä tarkoitit.

Siihen viestiisi kirjoitin vastaukseni "Päivän Puzzle. Trisse, tuo ei ollut kivaa." Halusin tietää, oletko lainkaan perillä kirjoittajan U aiemmasta nimimerkistä, mutta ilmeisesti et joko ole tai haluat jättää kertomatta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:43

Minulla oli oma arvaukseni asiasta. En halunnut paljastaa Ulriikaa koska ajattelin antaa hänen vetää juttunsa rauhassa läpi.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 23:47

trisse kirjoitti:Minulla oli oma arvaukseni asiasta. En halunnut paljastaa Ulriikaa koska ajattelin antaa hänen vetää juttunsa rauhassa läpi.

Vetää juttunsa rauhassa läpi? Mitä ihmettä tuo on olevinaan muuta kuin kiusaamista kimpassa?
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:51

Ajattelin hänen testaavan yhtä juttua. Mutta sitten tuli viittauksia niihin "kivellä päähän ja karkuun" -juttuihin ja nuo eivät tue minun teoriaani.

Ei Ulriika ollut liittoutunut kanssani mutta muiden tavoin huomasin että minuun suuntautuvat kuittailut olivat kevyitä, pelkästään muodonvuoksi tehtyjä. Niinpä yritin itse saada hänestä parin (muttei hän siitä niin innostunut).
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 27.12.2015 23:56, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 23:55

trisse kirjoitti:Ajattelin hänen testaavan yhtä juttua. Mutta sitten tuli viittauksia niihin "kivellä päähän ja karkuun" -juttuihin ja nuo eivät tue minun teoriaani.

Minun suhteeni olet arvioissasi ollut väärässä ja loukannut. Et ymmärrä viestejäni tai et noteeraa niitä, koska näet vain itsesi ja suhteesi Psykopatologiaan. Täällä kuitenkin kirjoittaa moni muukin, he ovat ilmaa sinulle, jos eivät palvele tarkoituksiasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:58

Olemme ihmisinä täysin ääripäitä. Olen ymmärtänyt sinut usein väärin mutta - luoja tietää - että niin sinäkin minut! Meillä ei ole mitään yhteistä kohtaamispinta-alaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 00:10

trisse kirjoitti:Olemme ihmisinä täysin ääripäitä. Olen ymmärtänyt sinut usein väärin mutta - luoja tietää - että niin sinäkin minut! Meillä ei ole mitään yhteistä kohtaamispinta-alaa.

Yrität nyt vain mennä selityksin siitä, mistä aita on matalin. Olitpa kuinka erityinen hyvänsä, se ei oikeuta sinua latelemaan kännipäissäsikään sanallisia tikareitasi sinne tänne suihkien. Monen mitta saattaa tulla jossain vaiheessa täyteen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 28.12.2015 00:13

En minä sanonut että olen erityinen - onnistuit taas ymmärtämään väärin. Sinä olet luultavasti aivan yhtä erityinen. Sanoin ettemme kohtaa. Ja se on totta että minulle on alkanut tulla taipumus olettaa sinun kirjoittavan älyttömyyksiä koska olet sitä niin monesti tehnyt ja ymmärtänyt viestini väärin. (Huomaan itsekin että olen nyt keskusteluissa aika ärsyttävä. Se on totta. En tiedä miten voisin saada sen piirteen pois.)
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.12.2015 00:28

trisse kirjoitti:En minä sanonut että olen erityinen - onnistuit taas ymmärtämään väärin. Sinä olet luultavasti aivan yhtä erityinen. Sanoin ettemme kohtaa. Ja se on totta että minulle on alkanut tulla taipumus olettaa sinun kirjoittavan älyttömyyksiä koska olet sitä niin monesti tehnyt ja ymmärtänyt viestini väärin. (Huomaan itsekin että olen nyt keskusteluissa aika ärsyttävä. Se on totta. En tiedä miten voisin saada sen piirteen pois.)

Ihme vääntöä taas sinulta. Mitään älyttömyyksiä en ole kirjoittanut. Sinä olet useammankin viestin kirjoittanut epäselvästi viitaten tai ilman selkeää viittausta, jolloin viestistä tulee monimerkityksinen. Ja nuo ovat tapahtuneet osin silloin, kun olet kännipäissäsi ollut laiskempi.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Terapiaa