Psykopatologia kirjoitti:Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.
Mitä määräyksiä?
Psykopatologia kirjoitti:Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:sanoit "yllättyneenä" olleesi itse ihmeissäsi siitä ettei trisse ollutkaan valehdellut. Tilanteessa jossa Kyllästynyt ymmärsi jo ylireaktionsa.
En ole ylireagoinut.
trisse kirjoitti:Halusit minun korjaavan viestin. Mielestäni se oli pientä ylireagointia kuitenkin. Mutta ei jankata siitä enää...
trisse kirjoitti:Minäpä pidän!
trisse kirjoitti:Minähän korjasin sen heti pyynnöstäsi ilman mitään pakottamista edes.
trisse kirjoitti:Niin. Koin sen hassuna kun asia oli viestissä ihan selvä. Kaikille muillekin kirjoittajille se oli selvä paitsi sulle ja PP:lle.
Ryysy kirjoitti:Väitin / vihjasin myös kerran perättömiä Jaska-paran aikoina... Kirjoitin, että olisin lähettänyt hänelle rakkausviestejä tms., mutta en kuitenkaan ollut (tai lähettänyt mitään yksityisviestejä ylipäätään).
Ryysy kirjoitti:Hm, ehkä yritin liudentaa tunnelmaa tai kun nyt tuli vain mieleen. Synnintunnustuksena. En ole perehtynyt koko ketjuun enkä varsinkaan aiempaan asiaan, kunhan kirjoitin. Jännä kuitenkin, että tulkitsit noin päin. Olisihan sen voinut tulkita jopa päin vastoin. Toinhan esiin, että minäKIN olen _väittänyt perättömiä_. Jokuhan voisi tulkita, että vihjaan Trissen tosiaan väittäneen tai vihjailleen jotakin perätöntä ja vielä tarkoituksella ja vaikka mitä... ja kyllähän Mirrinkin saa varmaan jotenkin asiaan kytkettyä. Enivei, pitkästä aikaa: erikoisia tulkintoja! (Siis mitä itse en olisi edes keksinyt.)
Ryysy kirjoitti:No hyvä jos on selitetty, mutta toivottavasti myös selvitelty. Ja toivottavasti Jaska ei pahoittanut aikoinaan mieltään runollisesta valheestani.
Hilppa kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Hm, ehkä yritin liudentaa tunnelmaa tai kun nyt tuli vain mieleen. Synnintunnustuksena. En ole perehtynyt koko ketjuun enkä varsinkaan aiempaan asiaan, kunhan kirjoitin. Jännä kuitenkin, että tulkitsit noin päin. Olisihan sen voinut tulkita jopa päin vastoin. Toinhan esiin, että minäKIN olen _väittänyt perättömiä_. Jokuhan voisi tulkita, että vihjaan Trissen tosiaan väittäneen tai vihjailleen jotakin perätöntä ja vielä tarkoituksella ja vaikka mitä... ja kyllähän Mirrinkin saa varmaan jotenkin asiaan kytkettyä. Enivei, pitkästä aikaa: erikoisia tulkintoja! (Siis mitä itse en olisi edes keksinyt.)
Ryysy. Sinä et ollut mukana tai et ehkä muista kovin tarkasti sen ketjun sisältöä, joka aikaansai tuon hässäkän. Ne asiat on selitetty tässä ketjussa, mutta koskaan selityksen autenttisuus ei ole täysin yksi yhteen tapahtuneen kanssa. Sen vuoksi kannattaa lukea ketju tarkasti ja ottaa lisäksi huomioon, että mukaan keskusteluun liittyi vielä ulkopuolinen henkilö yksinomaan häirintätarkoituksessa.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.
Mitä määräyksiä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa