Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 15:37

Psykopatologia kirjoitti:Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.

Mitä määräyksiä?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 15:38

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:sanoit "yllättyneenä" olleesi itse ihmeissäsi siitä ettei trisse ollutkaan valehdellut. Tilanteessa jossa Kyllästynyt ymmärsi jo ylireaktionsa.

En ole ylireagoinut.

Halusit minun korjaavan viestin. Mielestäni se oli pientä ylireagointia kuitenkin. Mutta ei jankata siitä enää...
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 15:44

trisse kirjoitti:Halusit minun korjaavan viestin. Mielestäni se oli pientä ylireagointia kuitenkin. Mutta ei jankata siitä enää...

Kun sinä kirjoitat viestin jossa aktuaalisesti sanotaan sinun lähettäneen minulle yksityisviestejä ennen parvekkeelta hyppäämistäsi (vaikka tuollaisia viestejä ei ole koskaan lähetetty) en pidä minkäänlaisena ylireagointina sitä, että pyydän sinua korjaavan harhaanjohtavan viestisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 16:30

Minäpä pidän!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 16:36

trisse kirjoitti:Minäpä pidän!

Ajatteletkohan sinä koskaan ketään muuta kuin itseäsi.
Viestisi, siinä muodossa jossa sinä sen olit alunperin kirjoittanut, oli minun kannaltani törkeä valhe.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 16:45

Minähän korjasin sen heti pyynnöstäsi ilman mitään pakottamista edes.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 16:54

trisse kirjoitti:Minähän korjasin sen heti pyynnöstäsi ilman mitään pakottamista edes.

Mutta ensin sinä haukuit meidät jotka emme osanneet arvata, ettei sinun viestisi tarkoita sitä mitä siinä luki.
Korjaamisen jälkeenkin jatkoit valitustasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 17:13

Niin. Koin sen hassuna kun asia oli viestissä ihan selvä. Kaikille muillekin kirjoittajille se oli selvä paitsi sulle ja PP:lle.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 17:28

trisse kirjoitti:Niin. Koin sen hassuna kun asia oli viestissä ihan selvä. Kaikille muillekin kirjoittajille se oli selvä paitsi sulle ja PP:lle.

Suomen kielen kieliopin mukaan tulkittuna, sinun viestissäsi väitettiin sinun lähettäneen minulle yksityisviestejä.
En näe mitään hassua tai huvittavaa siinä, että väität perättömiä minun tekemisistäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.12.2015 17:36

Väitin / vihjasin myös kerran perättömiä Jaska-paran aikoina... Kirjoitin, että olisin lähettänyt hänelle rakkausviestejä tms., mutta en kuitenkaan ollut (tai lähettänyt mitään yksityisviestejä ylipäätään).
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 19:21

Ryysy kirjoitti:Väitin / vihjasin myös kerran perättömiä Jaska-paran aikoina... Kirjoitin, että olisin lähettänyt hänelle rakkausviestejä tms., mutta en kuitenkaan ollut (tai lähettänyt mitään yksityisviestejä ylipäätään).

Miksi tuot nyt tähän ketjuun tuon asian? Yritätkö liudentaa/puolustella trissen ja Mirrin virhettä?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.12.2015 19:37

Hm, ehkä yritin liudentaa tunnelmaa tai kun nyt tuli vain mieleen. Synnintunnustuksena. En ole perehtynyt koko ketjuun enkä varsinkaan aiempaan asiaan, kunhan kirjoitin. Jännä kuitenkin, että tulkitsit noin päin. Olisihan sen voinut tulkita jopa päin vastoin. Toinhan esiin, että minäKIN olen _väittänyt perättömiä_. Jokuhan voisi tulkita, että vihjaan Trissen tosiaan väittäneen tai vihjailleen jotakin perätöntä ja vielä tarkoituksella ja vaikka mitä... ja kyllähän Mirrinkin saa varmaan jotenkin asiaan kytkettyä. Enivei, pitkästä aikaa: erikoisia tulkintoja! (Siis mitä itse en olisi edes keksinyt.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 19:46

Ryysy kirjoitti:Hm, ehkä yritin liudentaa tunnelmaa tai kun nyt tuli vain mieleen. Synnintunnustuksena. En ole perehtynyt koko ketjuun enkä varsinkaan aiempaan asiaan, kunhan kirjoitin. Jännä kuitenkin, että tulkitsit noin päin. Olisihan sen voinut tulkita jopa päin vastoin. Toinhan esiin, että minäKIN olen _väittänyt perättömiä_. Jokuhan voisi tulkita, että vihjaan Trissen tosiaan väittäneen tai vihjailleen jotakin perätöntä ja vielä tarkoituksella ja vaikka mitä... ja kyllähän Mirrinkin saa varmaan jotenkin asiaan kytkettyä. Enivei, pitkästä aikaa: erikoisia tulkintoja! (Siis mitä itse en olisi edes keksinyt.)

Ryysy. Sinä et ollut mukana tai et ehkä muista kovin tarkasti sen ketjun sisältöä, joka aikaansai tuon hässäkän. Ne asiat on selitetty tässä ketjussa, mutta koskaan selityksen autenttisuus ei ole täysin yksi yhteen tapahtuneen kanssa. Sen vuoksi kannattaa lukea ketju tarkasti ja ottaa lisäksi huomioon, että mukaan keskusteluun liittyi vielä ulkopuolinen henkilö yksinomaan häirintätarkoituksessa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.12.2015 19:55

No hyvä jos on selitetty, mutta toivottavasti myös selvitelty. Ja toivottavasti Jaska ei pahoittanut aikoinaan mieltään runollisesta valheestani.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 20:03

Ryysy kirjoitti:No hyvä jos on selitetty, mutta toivottavasti myös selvitelty. Ja toivottavasti Jaska ei pahoittanut aikoinaan mieltään runollisesta valheestani.

Ymmärsitköhän nyt oikein viestini? En viitannut hässäkällä Jaskaan, enkä edes muista koko tilannetta sinun ja Jaskan välillä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.12.2015 20:19

Ymmärsin kai. Ensimmäinen lause(eni) koskee ketjussa keskusteltua, mutta toinen lause sen sijaan Jaska-asiaa. Eli siis sotken tähän ketjussa aiemmin olevaa, sekä sinun kertomaasi ja sitten vielä toiseen lauseeseen oman pään sisällön.
Ryysy

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 20:45

Hilppa kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Hm, ehkä yritin liudentaa tunnelmaa tai kun nyt tuli vain mieleen. Synnintunnustuksena. En ole perehtynyt koko ketjuun enkä varsinkaan aiempaan asiaan, kunhan kirjoitin. Jännä kuitenkin, että tulkitsit noin päin. Olisihan sen voinut tulkita jopa päin vastoin. Toinhan esiin, että minäKIN olen _väittänyt perättömiä_. Jokuhan voisi tulkita, että vihjaan Trissen tosiaan väittäneen tai vihjailleen jotakin perätöntä ja vielä tarkoituksella ja vaikka mitä... ja kyllähän Mirrinkin saa varmaan jotenkin asiaan kytkettyä. Enivei, pitkästä aikaa: erikoisia tulkintoja! (Siis mitä itse en olisi edes keksinyt.)

Ryysy. Sinä et ollut mukana tai et ehkä muista kovin tarkasti sen ketjun sisältöä, joka aikaansai tuon hässäkän. Ne asiat on selitetty tässä ketjussa, mutta koskaan selityksen autenttisuus ei ole täysin yksi yhteen tapahtuneen kanssa. Sen vuoksi kannattaa lukea ketju tarkasti ja ottaa lisäksi huomioon, että mukaan keskusteluun liittyi vielä ulkopuolinen henkilö yksinomaan häirintätarkoituksessa.

Kuka?!
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 20:53

Sinä eilen arvelit jotain, mutta arvelit ehkä erehtyneesi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 21:23

Ai tähän keskusteluun liittyi. Luulin että siihen aiempaan.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 23:52

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Et noudattanut määräyksiäni myöhemmin ym.

Mitä määräyksiä?
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet