Lauri kirjoitti:Vesiämpärin pitäminen käden jatkeena tekee pahoinpitelystä törkeän.
Syytätkö minua pahoinpitelystä ja peräti törkeästä pahoinpitelystä?
Lauri kirjoitti:Vesiämpärin pitäminen käden jatkeena tekee pahoinpitelystä törkeän.

Mirri kirjoitti:Lauri kirjoitti:Vesiämpärin pitäminen käden jatkeena tekee pahoinpitelystä törkeän.
Runo kirjoitti:Jos opettajakoulutukseen varataan 50 prosentin kiintiö miehille niin sitten pitää muuttaa lakia. Ja tämän jälkeen kaikki koulutukset puoliksi, esimerkiksi kaikille insinöörien koulutuslinjoille 50 prosentin naiskiintiö.
Lopun kaiken voisi lisätä sukupuolten tasa-arvoa ja vähentää palkkaeroja. Ajatelkaapas jos sairaanhoitajista olisi puolet miehiä. Palkat korjaantuisi automaattisesti, ensin tulisi opiskelijoista pula, sen jälkeen ei löytyisi sairaanhoitajia ja sitten nousisivat palkat. Ja insinöörien palkat laskisi. Kätevää, eikö vain? Ja lapsilla olisi päiväkodista alkaen molempia sukupuolia hoitajina, voisi tehdä hyvää, poikien koulumenestys korjaantuisi.
Lauri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Lauri kirjoitti:Vesiämpärin pitäminen käden jatkeena tekee pahoinpitelystä törkeän.
Väitinkö minä niin?
...työni oikeuttamana ja velvoittamana panin häiriköiviä nuoria joskus kuriin vesiämpärin avulla...

Ryysy kirjoitti:Sekalaisia kommentteja:
Kannatan Runon ehdotusta.
Ainakin Duudsonit saavat käyttää vesiämpäriä, muista en mene vannomaan.
Miten opetusta / varhaiskasvatusta voitaisiin parantaa niin että se ei "syrjisi" poikia?
Lauri kirjoitti:Feministit vievät opettajanpaikat miesten nenän edestä polkemalla hintoja, eli harrastamalla polkumyyntiä. Pitäisikö niille asettaa rangaistustulli tai -vero?
Lauri kirjoitti:Feministit vievät opettajanpaikat miesten nenän edestä polkemalla hintoja, eli harrastamalla polkumyyntiä. Pitäisikö niille asettaa rangaistustulli tai -vero?

Lauri kirjoitti:On nimenomaan feministejä.
Särmä on feministi ja koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden tohtori. Hän opettaa Tampereen yliopistolla
Särmässä itsessään feminismi on ollut sisäänrakennettuna aina. Hän tiedosti sukupuolten eri kohtelun viimeistään yläasteella, kun Särmä supisi oppitunnin aikana vieressä istuvalle pojalle.
”Poika vastasi minulle yhdellä sanalla, ja opettaja heitti hänet saman tien ulos. Minä sain jäädä, vaikka olin se, kuka oikeasti oli häirinnyt. Nostin äläkän.”
Lauri kirjoitti:Särmä on feministi ja koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden tohtori. Hän opettaa Tampereen yliopistollaSärmässä itsessään feminismi on ollut sisäänrakennettuna aina. Hän tiedosti sukupuolten eri kohtelun viimeistään yläasteella, kun Särmä supisi oppitunnin aikana vieressä istuvalle pojalle.
”Poika vastasi minulle yhdellä sanalla, ja opettaja heitti hänet saman tien ulos. Minä sain jäädä, vaikka olin se, kuka oikeasti oli häirinnyt. Nostin äläkän.”
http://nyt.fi/a1305956142260
Rehellinen feministi.
Hämmennyin. uskonnontunnilla keskusteltiin isämeidän-rukouksesta, ja opettaja kysyi "miten tyypillinen feministi muuttaisi rukousta?" Ja vastaus oli "no sanoisi isät äiteinä, pojat tyttärenä jne muuttaisi kaikki feminiiniin" mutta kuitenkin lisäsi että feminismi on tasa-arvoa. Mitä mieltä olet?
Lauri kirjoitti:Nainen vai mies? Mitäs luulet?...
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa