Maaria kirjoitti:Minulla on omat syyni aloitella päiväkirjan pitoa muualla. Tämä ei liity sinuun mitenkään, koska olet kiva yms. Ei kehenkään. Ihminen kun sopeutuu jonnekin tai sitten ei. Yritän sopeutua tukarille jälleen ja ovat ihmiset jo ihan lämpimästi minut vastaanottaneet sinne. Eiköhän tää asia ole nyt tässä. Enempää en jaksa tästä asiasta kirjoittaa viime aikaisen voinnin huonontumisenkin johdosta.
Maaria kirjoitti:Kannattaako minun koettaa vähentää Lyricaa, kun syön sitä 300mg nykyään?
Maaria kirjoitti:Minua alkaa huvittamaan. Näin on, että jos en sopeudu sinne tuun tänne, mutta kaikkein tärkeintä on ,että minuun on kiinnittynyt huomio. Pinja, ei ole minulla lapsia eikä tule.
Lauri kirjoitti:Maaria kirjoitti:Minulla on omat syyni aloitella päiväkirjan pitoa muualla. Tämä ei liity sinuun mitenkään, koska olet kiva yms. Ei kehenkään. Ihminen kun sopeutuu jonnekin tai sitten ei. Yritän sopeutua tukarille jälleen ja ovat ihmiset jo ihan lämpimästi minut vastaanottaneet sinne. Eiköhän tää asia ole nyt tässä. Enempää en jaksa tästä asiasta kirjoittaa viime aikaisen voinnin huonontumisenkin johdosta.
Mikä sinua estää sopeutumasta? Riidelläänkö täällä liikaa?![]()
Tule joukkoon tummaan vaan. Sinusta pidetään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa