Lääkeasiaa

Re: Lääkeasiaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.11.2015 20:26

Lääkäri pisti hanttiin, ei suostunut määräämään lyricaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 12.11.2015 22:44

Minulla on myös rajatila muiden häiriöiden lisäksi. Olen niin iloinen.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.11.2015 22:48

Mulla kanssa rajatila. En ole rajatilastani tippaakaan iloinen, aiheuttaa kärsimystä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.11.2015 16:15

Maaria sulla ei ole päiväkirjaa, odottelen, jos olet halukas. Voisin lukea halutessani.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.11.2015 17:57

En kirjoita päiväkirjaa täällä enää. Mutta käyn kyllä muuten vaan toisinaan. Kirjoitan tukiasema.org:ssa.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.11.2015 18:07

Minä en käytä tukiasema orgia enkä ole tulossa sinne päiväkirjasi perään. Joten en tiedä, mitä sulle kuuluu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.11.2015 18:12

Ihan miten vaan. :)
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.11.2015 18:21

En tahdo, että luet päiväkirjaani, kun en mäkään pysty lukemaan sun päiväkirjaa. Ei vaan tunnu kivalta. Jos päätät pitää täällä päiväkirjaa, voit lukea munkin päiväkirjaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.11.2015 18:51

Mulle riittää se, että sulla on pelkkä päiväkirjan alku olemassa eli päiväkirjan nimi ja aloitusviesti, sitten saat lukea mun päiväkirjaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.11.2015 19:21

Minulla on omat syyni aloitella päiväkirjan pitoa muualla. Tämä ei liity sinuun mitenkään, koska olet kiva yms. Ei kehenkään. Ihminen kun sopeutuu jonnekin tai sitten ei. Yritän sopeutua tukarille jälleen ja ovat ihmiset jo ihan lämpimästi minut vastaanottaneet sinne. Eiköhän tää asia ole nyt tässä. Enempää en jaksa tästä asiasta kirjoittaa viime aikaisen voinnin huonontumisenkin johdosta.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.11.2015 19:26

Sulla on nimimerkki täällä, voit lukea ja kommentoida päiväkirjaani.
Pinja

ViestiKirjoittaja Lauri » 15.11.2015 19:37

Maaria kirjoitti:Minulla on omat syyni aloitella päiväkirjan pitoa muualla. Tämä ei liity sinuun mitenkään, koska olet kiva yms. Ei kehenkään. Ihminen kun sopeutuu jonnekin tai sitten ei. Yritän sopeutua tukarille jälleen ja ovat ihmiset jo ihan lämpimästi minut vastaanottaneet sinne. Eiköhän tää asia ole nyt tässä. Enempää en jaksa tästä asiasta kirjoittaa viime aikaisen voinnin huonontumisenkin johdosta.

Mikä sinua estää sopeutumasta? Riidelläänkö täällä liikaa? :|

Tule joukkoon tummaan vaan. Sinusta pidetään.
Lauri

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.11.2015 20:07

Maaria onko sinulla lapsia?
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 16.11.2015 23:05

Minua alkaa huvittamaan. Näin on, että jos en sopeudu sinne tuun tänne, mutta kaikkein tärkeintä on ,että minuun on kiinnittynyt huomio. Pinja, ei ole minulla lapsia eikä tule.
Maaria

ViestiKirjoittaja Ei_miu » 17.11.2015 02:05

Maaria kirjoitti:Kannattaako minun koettaa vähentää Lyricaa, kun syön sitä 300mg nykyään?

Eiköhän lääkkeiden käyttöä kannata aina vähentää, joa se vain suinkin on mahdollista.

Itselläni ei ole kokemusta Lyrican - tai muidenkaan ahdistuslääkkeiden käytöstä. (Itse asiassa luulin ennen tähän ketjuun tutustumista, että. Lyricaa käytettäisiin vain hermosärkyjen hoitoon.)

Ahdistuksesta on kyllä kokemusta, vaikkei ahdistuslääkkeistä olekaan. Olen vain koettanut ajatella, että ahdistus liittyy usein suuriin elämänmuutoksiin, kaikilla ihmisillä: toisilla enemmän toisilla vähemmän. (Mutta kyllä kait ahdistuksen tunteet voivat olla niin kaikennieleviä, että niihin lääkitystäkin tarvitaan.)
Ei_miu

ViestiKirjoittaja Ei_miu » 17.11.2015 02:09

Maaria kirjoitti:Minua alkaa huvittamaan. Näin on, että jos en sopeudu sinne tuun tänne, mutta kaikkein tärkeintä on ,että minuun on kiinnittynyt huomio. Pinja, ei ole minulla lapsia eikä tule.

Tunnetko sitten itsesi jotenkin turhan näkymättömäksi?

Mitä ikäryhmää olet hyvä nimimerkki "Maaria"?
Ehkäpä mielesi muuttuu lasten hankkimisen suhteen(?)
Ei_miu

ViestiKirjoittaja Ei_miu » 17.11.2015 02:14

Lauri kirjoitti:
Maaria kirjoitti:Minulla on omat syyni aloitella päiväkirjan pitoa muualla. Tämä ei liity sinuun mitenkään, koska olet kiva yms. Ei kehenkään. Ihminen kun sopeutuu jonnekin tai sitten ei. Yritän sopeutua tukarille jälleen ja ovat ihmiset jo ihan lämpimästi minut vastaanottaneet sinne. Eiköhän tää asia ole nyt tässä. Enempää en jaksa tästä asiasta kirjoittaa viime aikaisen voinnin huonontumisenkin johdosta.

Mikä sinua estää sopeutumasta? Riidelläänkö täällä liikaa? :|

Tule joukkoon tummaan vaan. Sinusta pidetään.

Täältä sivusta huutelen, että minusta ko. sivusto vaikuttaa varsin sopuisalta, näin aivan äskettäin rekisyeröityneen käyttäjän näkökulmasta.
Ei_miu

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.11.2015 02:22

Tervetuloa, Ei_miu !
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.11.2015 13:26

Kävin päivystyksessä aamuyöstä, sain nukuttua yön huonosti. Psykiatri ja hoitaja olivat sitä mieltä ettei minulla ole psykoosia. Sekavuuteeni sanoivat johtuvan pakonomaisesta vaikeiden asioiden jatkuvasti ajattelusta. Lääkitys lisättiin 100 mg Seroquel Prolongia iltalääkitykseen. Otin neuvosta vaarin ja yritän vähentää pohdintaa, rajata tietylle ajalle. On myös rentoutus ja mindfulness harjoituksia, joista saattaa olla apua.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 18.11.2015 20:04

Minä olen alkanut pakonomaisesti miettimään lääkityksen laskemista ja sitä minkälainen olisin ilman lääkkeitäni, olisinko oikea minä. Veikkaan että tapahtuisi seuraavaa; Eroaisin miehestäni, koska en rakastaisi enää uutena minänä häntä ja muuttaisin yksiöön, saattaisin rueta harrastamaan irtosuhteita ja juomaan. Ei kovin kaunis kuva. Toisaalta minulla olisi paljon uusia jännittäviä tunteita, menisin sekaisin niistä ja saattaisin vahingoittaa itseäni. Olisin vanha minä. Minkälainen ihminen tekee elämälleen noin.
Maaria

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet