Mirri kirjoitti:Tässä yksi kokemus pienestä kananmunankeittimestä; Krupsin kolmen munan keitin:
http://aiheet.domnik.net/ai-2013/06/krups-ovomat-trio
Hilppa kirjoitti:Lasketaanko pullassa saadut mukaan viikottaisiin muniin?
Lisäys: l
Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Lasketaanko pullassa saadut mukaan viikottaisiin muniin?
En osaa arvioida.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos lasketaan kilowattitunnin hinnaksi 10 c, maksaa 1000 W keittolevyn kuumentaminen yhden tunnin ajan tuon 10 senttiä. Vastaavasti 300 W keitin kuluttaa tunnissa vain vajaan kolmasosan tuosta, eli 0,33 c.
Helmenkalastaja kirjoitti:MInun käsittääkseni kolmasosa 10 sentistä on 3,3 senttiä...
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos lasketaan kilowattitunnin hinnaksi 10 c, maksaa 1000 W keittolevyn kuumentaminen yhden tunnin ajan tuon 10 senttiä. Vastaavasti 300 W keitin kuluttaa tunnissa vain vajaan kolmasosan tuosta, eli 0,33 c.
MInun käsittääkseni kolmasosa 10 sentistä on 3,3 senttiä...
Ryysy kirjoitti:Tää munanreijitys oli ihan uusi juttu. Aijon kertoa tästä kaikille, sillä olen varma, että kukaan 'normaali-ihminen' ei ole moisesta kuullut. Tykkään koviksi keitetyistä munista. Jos keltuainen on yhtään lötkö, on muna pilalla. Siksi keittelen niitä aina varmaan kymmenen minuuttia.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Lasketaanko pullassa saadut mukaan viikottaisiin muniin?
En osaa arvioida.
Jos kotipullan mukaan laskee, on pullassa painokiloa kohti (suunnilleen) 1 kpl kananmunia taikinassa + pullan voiteluun käytetty noin 0,5 munaa.

Gabriel kirjoitti:Jokos suolan lisääminen keitinveteen on mainittu?
Ei tule sisälmykset kokonaan pihalle jos kuori keitettäessä halkee. Se voi haljeta jos on reijän keitinmunaan nakuttanu.
Gabriel kirjoitti:Jokos suolan lisääminen keitinveteen on mainittu?
Lauri kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Jokos suolan lisääminen keitinveteen on mainittu?
Kysymyksen muodossa, että onko hyödyllistä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa