Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

Re: Mitä tälle ryhmälle tapahtuu

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.10.2015 21:01

Älä syö niin paljon niitä herkkuja.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.10.2015 22:26

Ei.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 17.10.2015 23:13

Hän joka viimeksi poistui, oliko sisko, äiti vai vaimo.
Katla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.10.2015 23:46

viewtopic.php?f=10&t=4557

Ei ole varasuunnitelmaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Mniitä tälle ryhmälle tapahtuu

ViestiKirjoittaja Katla » 17.10.2015 23:52

saiskos edes osviittaa, sen varalle, miten toivoisit meidän toimivan, jos 'jäämme ilman sinua' ?
Katla

ViestiKirjoittaja Maaria » 17.10.2015 23:56

Ei Pp kuole koskaan.
Maaria

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.10.2015 00:30

Joko PP:n luo on asennettu korotettu pöntön reunus ja tukevat kahvat pöntön vierelle helpottamaan wc-asiointia?

Tässä samassa yhteydessä ilmoittautuisin hoiva-apulaiseksi (ja odotan kutsua haastatteluun). Toivoisin, että ruuanlaittoapu hoituisi jotakin toista kautta. Vapaaehtoisia kokkeja? (Muuten voi olla, että joku vie tulevaisuuden savullisen työpaikkani monitaitoisuudellaan.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 00:31

Erällä työpaikalla opetettiin sellaisille, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia tekemään seuraava testi:

"Panka ämpäri täyteen vettä ja upottakaa käsi sinne mahdollisimman syvälle ja ottakaa sitten käsi pois ja katsokaa millaisen aukon poistumisenne jättää."

Kuitenkin Pertin henki jää leijumaan tänne hänen lukuisien hengentuotostensa muodossa. Puhumattakaan siitä mitä jää muistilokeroihimme , joten täydellistä exittiä ei tapahdu.

Ottakaa ihan iisisti vaan.
Lauri

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 00:33

Ryysy kirjoitti:Joko PP:n luo on asennettu korotettu pöntön reunus ja tukevat kahvat pöntön vierelle helpottamaan wc-asiointia?

Tässä samassa yhteydessä ilmoittautuisin hoiva-apulaiseksi (ja odotan kutsua haastatteluun). Toivoisin, että ruuanlaittoapu hoituisi jotakin toista kautta. Vapaaehtoisia kokkeja? (Muuten voi olla, että joku vie tulevaisuuden savullisen työpaikkani monitaitoisuudellaan.)

Tämä osoittaa kirjoittajalta ääretöntä empatiaa.
Lauri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.10.2015 00:59

Kyllä vain, eritoten suurena altruismin osoituksena tuli kohta, jossa olin huolissani siitä, että joku vie _minun_ tilaisuuteni.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 10:16

Pitäisikö meidän alkaa pitää huolta Pertti-tuffasta?

Vaarallisia harrastuksia, kuten pyöräilyä tulisi rajoittaa, ettei hän loukkaa itseään. Voisimme kerätä kolehdin ja hankkia hänelle kolmipyörän. Samoin kotona liikkumiseen rollaattori.

Ryysy voisi ottaa vastuulleen vatsan toiminnan tarkkailun jne...

Kuva
Tällainen pyörä olisi hieno.
Lauri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.10.2015 11:58

Tuo on hyvä pyörä, koriin voi laittaa vaikka koiran.

Ja joo, voisin ottaa henkilökohtainen hygienia ja perussiivous -osaston. Voin tarkkailla myös vatsan toimintaa, mutta pelkkä vatsantoiminta olisi liian lähellä ruuanlaittoa, jota taas en haluaisi vastuulleni ainakaan kokonaan.

Muistan lukeneeni jostakin, että tuleva asiakkaamme ei vaihtaisi lakanoita koskaan. Vapaaehtoistyöni tulee olemaan erityisen haastava tietyin osin, mm. asiakkaan tahdon kunnioittaminen tässä asiassa vaatii ymmärryksen laajentamista.

Sihteerit tehtävät otan myös. (Esim. yövuorossa ollessa PP:n ei tarvitse silkkisatiinilakanoissa kelliessään kuin huikata, että "kirjoita sinne foorumille, että ketju sulkeutuu, jos ette ala käyttäytyä".) Jos näkö menee tai haluaa lepuuttaa silmiä, luen myös iltasaduksi sekä foorumia että psykoanalyysin uusia tuulia. (Paitsi en saksaksi enkä ranskaksi.)

Oi miten mukavaa, varsinkin kun itse asiakkaalta ei ole kysytty mitään. Itse olen kuitekin joskus haaveillut ilta- ja päiväsadun lukijasta ja erään liikunnallisen tempauksen jälkeen myös vessaan asennettavista nousukahvoista.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 12:12

Flower kirjoitti:Yleensä, kun luen pyöräilyonnettomuudesta Helsingissä tulen mahdollisuuksien mukaan tarkastamaan keikkuuko tällä punainen ylläpitäjän nimimerkki läsnäolevissa ja huokaisen pienesti helpotuksesta, kun näin on. En kuitenkaan koe kokevani pelkoa palstan häviämisen puolesta vaan yleensä ottaen, kun luen onnettomuuksista, kartoitan onko mahdollista, että tuntemiani henkilöitä on uhreina. (Mistäköhän tämäkin johtuu?)

Menettämisen pelosta ja pelko, että henkilö kuolee. Lisäksi voi liittyä myös onnettomuuksien pelkoon. Itselläni on samanlaista pelkoa, joten siitä tulee noi mieleen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 12:34

toope kirjoitti:Ns ryhmä menee kirjoittelemaan muualle. Niinhän se oli korvaamaton alkuperäinen Tukiasema mutta nyt kukaan sitä muuten edes muistaa muulloin kuin riitelyketjuissa.
Samoin tämän foorumin riitelyjä eli niitä Tukiaseman riitelyjä siirryttäisiin muistelemaan muualle.

Kuinka kiittämättömiä sitä muuten ollankaan.

Minä muistan Tukiasema.netin - ja sen ylläpitäjän - varmaan hamaan hautaan asti, niin suuri merkitys palstalla minulle oli, mutta asian arkaluontoisuuden takia muistelen kaikessa hiljaisuudessa. Jos alkaisin muistella julkisesti, olisi kovin herkästi pystyssä sota - ainakin tällä foorumilla. Paitsi tietysti jos muistelisin haukkumalla, mutta niin en voi tehdä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Lauri » 18.10.2015 13:27

Ryysy kirjoitti:Tuo on hyvä pyörä, koriin voi laittaa vaikka koiran.

Ja joo, voisin ottaa henkilökohtainen hygienia ja perussiivous -osaston. Voin tarkkailla myös vatsan toimintaa, mutta pelkkä vatsantoiminta olisi liian lähellä ruuanlaittoa, jota taas en haluaisi vastuulleni ainakaan kokonaan.

Muistan lukeneeni jostakin, että tuleva asiakkaamme ei vaihtaisi lakanoita koskaan. Vapaaehtoistyöni tulee olemaan erityisen haastava tietyin osin, mm. asiakkaan tahdon kunnioittaminen tässä asiassa vaatii ymmärryksen laajentamista.

Sihteerit tehtävät otan myös. (Esim. yövuorossa ollessa PP:n ei tarvitse silkkisatiinilakanoissa kelliessään kuin huikata, että "kirjoita sinne foorumille, että ketju sulkeutuu, jos ette ala käyttäytyä".) Jos näkö menee tai haluaa lepuuttaa silmiä, luen myös iltasaduksi sekä foorumia että psykoanalyysin uusia tuulia. (Paitsi en saksaksi enkä ranskaksi.)

Oi miten mukavaa, varsinkin kun itse asiakkaalta ei ole kysytty mitään. Itse olen kuitekin joskus haaveillut ilta- ja päiväsadun lukijasta ja erään liikunnallisen tempauksen jälkeen myös vessaan asennettavista nousukahvoista.

Olen ymmärtänyt, että Kyllästynyt on erinomainen kokki. Hänelle voisimme nakittaa vastuun ruokahuollosta. Hän tekisi asiakkaalle terveellistä ruokaa ja pitäisi huolen, että se myös maistuu terveelliseltä, kuten kunnon vanhustenhuoltoon kuuluu.
Lauri

ViestiKirjoittaja toope » 18.10.2015 13:31

Minusta koko ketju on mitä parhainta nettikiusaamista ja näköjään Mirri ja Helmenkalastajakin tämän hyväksyvät.
Ehkä seuraavaksi teen ketjun missä suunnitellaan heidän vanhuudenhoito.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2015 14:06

Toope, tunnen oloni turvalliseksi jo etukäteen ajatellessani, että tämä Psykopatologian porukka voisi suunnitella minun - tulevan yksinäisen vanhuksen - huollon ja hoivan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.10.2015 14:42

En ymmärrä, miksi minut on taas täällä nimeltä mainittu...

Vasta tulin yön jälkeen palstalle, joten mitään paheksumisviestejä en olisi voinut edes kirjoittaa.
On silti hienoa, että Kyllästynyt on saanut toopesta kaverin, joka niin ikään tulkitsee kommentoimatta jättämisen hyväksymiseksi!

Minusta näyttää siltä, että tämä ketju on niin sanotusti lyöty läskiksi ja lähdetty huvittelumielessä rakentelemaan kaikenlaisia skenaarioita. Rakennusaineina on käytetty "tietoja", jotka ylläpitäjä on täällä itse vapaaehtoisesti tarjoillut. Kuka uskoo, kuka ei. Luotan kuitenkin siihen, että ylläpitäjä osaa ihan ilman minun apuanikin puolustaa itseään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Itse näen kirjoittajilla pilkkeen silmäkulmassa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 18.10.2015 14:47

Eiköhän täällä saa ihan vapaasti sanoa mistä tykkää ja ei. Ei saa tarkoituksella ja syyttä loukata. Ajattelemattomuutta esiintyy.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2015 14:59

Sunnuntain vastaisena yönä täällä kuoli yksi talon pisimpään asuneista (1970'), turkkilaistaustainen rouva.
16:33 tai lauantaina
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet