Ryysy kirjoitti:Joko PP:n luo on asennettu korotettu pöntön reunus ja tukevat kahvat pöntön vierelle helpottamaan wc-asiointia?
Tässä samassa yhteydessä ilmoittautuisin hoiva-apulaiseksi (ja odotan kutsua haastatteluun). Toivoisin, että ruuanlaittoapu hoituisi jotakin toista kautta. Vapaaehtoisia kokkeja? (Muuten voi olla, että joku vie tulevaisuuden savullisen työpaikkani monitaitoisuudellaan.)

Flower kirjoitti:Yleensä, kun luen pyöräilyonnettomuudesta Helsingissä tulen mahdollisuuksien mukaan tarkastamaan keikkuuko tällä punainen ylläpitäjän nimimerkki läsnäolevissa ja huokaisen pienesti helpotuksesta, kun näin on. En kuitenkaan koe kokevani pelkoa palstan häviämisen puolesta vaan yleensä ottaen, kun luen onnettomuuksista, kartoitan onko mahdollista, että tuntemiani henkilöitä on uhreina. (Mistäköhän tämäkin johtuu?)
toope kirjoitti:Ns ryhmä menee kirjoittelemaan muualle. Niinhän se oli korvaamaton alkuperäinen Tukiasema mutta nyt kukaan sitä muuten edes muistaa muulloin kuin riitelyketjuissa.
Samoin tämän foorumin riitelyjä eli niitä Tukiaseman riitelyjä siirryttäisiin muistelemaan muualle.
Kuinka kiittämättömiä sitä muuten ollankaan.

Ryysy kirjoitti:Tuo on hyvä pyörä, koriin voi laittaa vaikka koiran.
Ja joo, voisin ottaa henkilökohtainen hygienia ja perussiivous -osaston. Voin tarkkailla myös vatsan toimintaa, mutta pelkkä vatsantoiminta olisi liian lähellä ruuanlaittoa, jota taas en haluaisi vastuulleni ainakaan kokonaan.
Muistan lukeneeni jostakin, että tuleva asiakkaamme ei vaihtaisi lakanoita koskaan. Vapaaehtoistyöni tulee olemaan erityisen haastava tietyin osin, mm. asiakkaan tahdon kunnioittaminen tässä asiassa vaatii ymmärryksen laajentamista.
Sihteerit tehtävät otan myös. (Esim. yövuorossa ollessa PP:n ei tarvitse silkkisatiinilakanoissa kelliessään kuin huikata, että "kirjoita sinne foorumille, että ketju sulkeutuu, jos ette ala käyttäytyä".) Jos näkö menee tai haluaa lepuuttaa silmiä, luen myös iltasaduksi sekä foorumia että psykoanalyysin uusia tuulia. (Paitsi en saksaksi enkä ranskaksi.)
Oi miten mukavaa, varsinkin kun itse asiakkaalta ei ole kysytty mitään. Itse olen kuitekin joskus haaveillut ilta- ja päiväsadun lukijasta ja erään liikunnallisen tempauksen jälkeen myös vessaan asennettavista nousukahvoista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa