Gabriel kirjoitti:... Puotaminen mielestäi heijastaa saavutettujen asioitten menettämistä tai kadottamista tai pelkoa siitä. Riippuu toki siitä minkälainen putoaminen on kyseessä, onko se mielyttävää vai sisältyykö siihen pelkoa.
Kauheaa.
Gabriel kirjoitti:... Puotaminen mielestäi heijastaa saavutettujen asioitten menettämistä tai kadottamista tai pelkoa siitä. Riippuu toki siitä minkälainen putoaminen on kyseessä, onko se mielyttävää vai sisältyykö siihen pelkoa.
Gabriel kirjoitti:Tämä tuntuu minusta siltä että henkilöllä on jotain erityistaitoja joko todellisia, kuviteltuja tai toivottuja. Asiat etenee ja luistaa. Jos tiloissa on muita jotka eivät liiku samalla tavoin kuvastaa se kyvykkyyttä muihin nähden.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Rohkeudesta en tiedä, mutta olen kerran tehnyt itselleni ruumiinavauksen Fiskarsin oransseilla keittiösaksilla.
Halua nähdä itsensä sisälle ja yritystä ymmärtää kuka tai mikä minä olen. Miksi teen asioita näin tai noin. Itsetutkiskelun paikka.
Ryysy kirjoitti:Uskotteko tai pidättekö ns. perustulkintoja / merkityksiä hyödyllisinä unien pohtimisen suhteen?
Tulkitse unesi: Unien avainsanat Lifestyle > Tunteet Julkaistu 28.01.2010 19:02 (Päivitetty 10.08.2015 16:01) http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/art ... at/3327024 ...
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Uni ei siis sisältänyt mitään dramaattisia aineksia tai merkityksiä, piilotajunta vain teki päivän saaliista kollaasin.
Ihan oikein...
Gabriel kirjoitti:Sitähän minäki. Älä sitten asetu. Kysyit tulkintoja, sait tulkintoja.

jupe kirjoitti:Ovatko unet muuttuneet terapian aikana/jälkeen? Minulla ovat tulleet konkreettisemmiksi.
Pinja kirjoitti:... Onko sinulla sitten myös unia, missä on vain pelkkiä eläimiä ja missä et ole itse mukana?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa