Hilppa kirjoitti:Minusta tuollainen vihjaili, mitä Helmenkalastaja harjoittaa tässä ketjussa, ei ole kivaa.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minua kuvottaa se, miten täällä voidaan suhtautua ihmisiin, jotka "silmin" nähden voivat huonosti.
Ehkä minun vain kannattaisi poistua? Vertaistukea en täältä saa (enkä haekaan), toisin kuin koin alkuperäisellä tukarilla.
Jään kiinni ihmisiin.
Pitäisi varmaan vain riuhtaista itsensä irti. Hävettää, että se on niin vaikeaa.
Tämä foorumi ei ole sellainen, jota suosittelisin kenellekään! En edes pahimmalle viholliselleni.

Jill kirjoitti:Joskus ajatusten vaihto voi olla vertaistukea. Riitelyä on paljon. Tietoa on kiva saada esim masennuksesta ja muista häiriöistä, kiitos siitä. Minua ilahduttaa sekin, että päiväkirjaani kommentoidaan. Niin kinastelua ehkä vähemmälle niin kyllä kai se siitä...
Pinja kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minusta tuollainen vihjaili, mitä Helmenkalastaja harjoittaa tässä ketjussa, ei ole kivaa.
Vihjailu?

Mirri kirjoitti:Hilppa, onneksi sinä et tällä foorumilla kuulu kirjoittajiin, joiden kimppuun käydään kirjoitusvirheiden vuoksi.

Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä Helmenkalastaja kertoo keneen hän viittaa - jos oikein kauniisti pyydän.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä Helmenkalastaja kertoo keneen hän viittaa - jos oikein kauniisti pyydän.
No pyydätkö?
Mirri kirjoitti:Hilppa, sinäkö haluaisit minun keskustelevan kanssasi ja kommentoivan viestejäsi vertaistuellisesti?

Mirri kirjoitti:Hilppa, ovatko sinun kommenttisi täällä aina kivasti sanottuja ja ystävällisiä?
Ja tosiaan: ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos tällä palstalla puututaan kirjoitusvirheisiin, niin niihin pitäisi puuttua myös sinun kohdallasi. En ymmärrä miksi sinä olisit poikkeus kirjoitusvirheitä 'viljelevien' joukossa.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, ovatko sinun kommenttisi täällä aina kivasti sanottuja ja ystävällisiä?
Ja tosiaan: ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos tällä palstalla puututaan kirjoitusvirheisiin, niin niihin pitäisi puuttua myös sinun kohdallasi. En ymmärrä miksi sinä olisit poikkeus kirjoitusvirheitä 'viljelevien' joukossa.
Hyvä, että sinulla on hyvät korjausohjelmat.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa