"Vertaistuesta"

Re: Vertaistuesta

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 21:39

Minusta tuollainen vihjaili, mitä Helmenkalastaja harjoittaa tässä ketjussa, ei ole kivaa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.09.2015 21:41

Hilppa kirjoitti:Minusta tuollainen vihjaili, mitä Helmenkalastaja harjoittaa tässä ketjussa, ei ole kivaa.

Vihjailu?
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 21:47

Lue nainen ja ajattele. Ja sanoin, että ei ole kivaa. Aika lievä ilmaisu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.09.2015 21:50

Kirjoita nainen oikein ja ajattele mitä kirjoitat.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 21:54

Helmenkalastaja kirjoitti:Minua kuvottaa se, miten täällä voidaan suhtautua ihmisiin, jotka "silmin" nähden voivat huonosti.
Ehkä minun vain kannattaisi poistua? Vertaistukea en täältä saa (enkä haekaan), toisin kuin koin alkuperäisellä tukarilla.
Jään kiinni ihmisiin.
Pitäisi varmaan vain riuhtaista itsensä irti. Hävettää, että se on niin vaikeaa.
Tämä foorumi ei ole sellainen, jota suosittelisin kenellekään! En edes pahimmalle viholliselleni.

Niin... Huonosti voivat ja/tai vertaistukea tarvitsevat ihmiset eivät tule autetuiksi sinun poistumisellasi. Poistumisesi voi auttaa sinua, muttei heitä/meitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.09.2015 21:59

Joskus ajatusten vaihto voi olla vertaistukea. Riitelyä on paljon. Tietoa on kiva saada esim masennuksesta ja muista häiriöistä, kiitos siitä. Minua ilahduttaa sekin, että päiväkirjaani kommentoidaan. Niin kinastelua ehkä vähemmälle niin kyllä kai se siitä...
Maaria

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 22:01

Jill kirjoitti:Joskus ajatusten vaihto voi olla vertaistukea. Riitelyä on paljon. Tietoa on kiva saada esim masennuksesta ja muista häiriöistä, kiitos siitä. Minua ilahduttaa sekin, että päiväkirjaani kommentoidaan. Niin kinastelua ehkä vähemmälle niin kyllä kai se siitä...

Kiitos rakentavasta kommentista.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.09.2015 22:02

Minustakin olisi kiintoisaa tietää, mitä Hilppa vihjailee minun vihjailevan. Voin täsmentää, jos on jäänyt epäselväksi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 22:06

Helmenkalastaja, onhan tämä aika vahvasti sanottu: "Minua kuvottaa se, miten täällä voidaan suhtautua ihmisiin, jotka "silmin" nähden voivat huonosti." Ja ilman minkäänlaista asia- tai henkilöyhteyttä se on vihjaileva.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 22:18

Ehkä Helmenkalastaja kertoo keneen hän viittaa - jos oikein kauniisti pyydän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 22:31

Pinja kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Minusta tuollainen vihjaili, mitä Helmenkalastaja harjoittaa tässä ketjussa, ei ole kivaa.

Vihjailu?

Joo sorry, en huomannut tekemääni i->u -virhettä, joka oli tablettini automaattisen oikeinkirjoitus-ja asetusohjelman tekeleitä. Valitettavasti noita tulee koko ajan, enkä huomaa kaikkia.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 22:36

Hilppa, onneksi sinä et tällä foorumilla kuulu kirjoittajiin, joiden kimppuun käydään kirjoitusvirheiden vuoksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 22:39

Mirri kirjoitti:Hilppa, onneksi sinä et tällä foorumilla kuulu kirjoittajiin, joiden kimppuun käydään kirjoitusvirheiden vuoksi.

Oliko tuo vertaistuellista mielestäsi?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 22:47

Hilppa, sinäkö haluaisit minun keskustelevan kanssasi ja kommentoivan viestejäsi vertaistuellisesti?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.09.2015 22:49

Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä Helmenkalastaja kertoo keneen hän viittaa - jos oikein kauniisti pyydän.

No pyydätkö?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 22:57

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ehkä Helmenkalastaja kertoo keneen hän viittaa - jos oikein kauniisti pyydän.

No pyydätkö?

Pyydän, vaikka luulenkin tietäväni vastauksesi kysymättäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 22:59

Mirri kirjoitti:Hilppa, sinäkö haluaisit minun keskustelevan kanssasi ja kommentoivan viestejäsi vertaistuellisesti?

Minusta se kommenttisi ei ollut kivasti sanottu. Koin sen epäystävällisenä. En myöskään tajunnut heti Pinjan kommenttia, koska en ollut huomannut oikeinkirjoitusohjelmani tekemää virhettä viestissäni. Pinja tosin puuttui kirjoitusvirheeseeni, mitä taas sinä et noteerannut, että hän puuttui juuri kirjoitusvirheeseeni, vaikka sinä viestissäsi olit kovasti sitä mieltä, että minun tekemiini kirjoitusvirheisiin ei täällä puututa. Jää sellainen tunne, että sinä Mirri haluaisit, että minun kirjoitusvirheisiini tulisi tällä palstalla puuttua. Mielestäni Helmenkalastajan viesti oli voimalla tuotettu ja vailla asiayhteyden kertomista sellainen on vihjailua. En tiedä, olettaako hän, että lukijoiden pitäisi heti ymmärtää, mitä ja keitä hän on huonolla kohtelulla ja vertaistuellisuuden puuttumisella kohtelusta tarkoittanut.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 23:12

Hilppa, ovatko sinun kommenttisi täällä aina kivasti sanottuja ja ystävällisiä?
Ja tosiaan: ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos tällä palstalla puututaan kirjoitusvirheisiin, niin niihin pitäisi puuttua myös sinun kohdallasi. En ymmärrä miksi sinä olisit poikkeus kirjoitusvirheitä 'viljelevien' joukossa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 23:17

Mirri kirjoitti:Hilppa, ovatko sinun kommenttisi täällä aina kivasti sanottuja ja ystävällisiä?
Ja tosiaan: ehdottomasti olen sitä mieltä, että jos tällä palstalla puututaan kirjoitusvirheisiin, niin niihin pitäisi puuttua myös sinun kohdallasi. En ymmärrä miksi sinä olisit poikkeus kirjoitusvirheitä 'viljelevien' joukossa.

Hyvä, että sinulla on hyvät korjausohjelmat.

Sitä paitsi, Pinjan tarkoitus ei myöskään ollut ystävällinen. Mutta siitä sinä olet ainoastaan hyvilläsi, että minua tai Kyllästynyttä kohtaan ei olla ystävällisiä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 23:20

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Hilppa, ovatko sinun kommenttisi täällä aina kivasti sanottuja ja ystävällisiä?

Hyvä, että sinulla on hyvät korjausohjelmat.

Mitkä?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet