Kirjoittaja Ryysy » 25.09.2015 12:57
Sinullekin tiedoksi ja sinulle toiselle, Hilpalle, kun niitä katkoja ehdottelet: olisin työkyvtön ilman Xanoria. Tai en virallisesti työkyvytön, mutta minulle ei annettu vaihtoehtoja. Xanoria tai karenssia - kumman sinä valitsisit? Tietenkin sinä valitsisit päihdehuollon, katkon, minkä tahansa - ihan vain koska sinä et ole minä. En pysty yhtä vaikeisiin juttuihin kuin sinä, etkä sinä varmasti yhtä vaikeisiin juttuihin kuin minä. Voin ottaa huonot ehdotuksesi ehdotuksina tai vaihtoehtoina, joita voin miettiä joskus. Et kuitenkaan ymmärrä yhtään miten vaikea on olla olemassa - vaikka en olisikaan fyysisesti riippuvainen xanorista, en silti pystyisi kaikkeen, mihin normaali-ihmisen pitäisi pystyä. Pystyisin ehkä joskus käymään kaupassa, se olisi hetken iloinen asia, todella iloinen, mutta seuraavan tai sitä seuraavan kaupassakäynnin onnistumista se ei takaisi. Minä olen harjoitellut - tehnyt elämäni aikana satoja, ehkä tuhansia mielikuva- ja rentoutusharjoitteita, käynyt asioita etukäteen mielessäni läpi, kuvitellut mikä on pahinta mikä voisi tapahtua (minkä ajatuksen 'terapeuttisuutta' en tosin ole koskaan tajunnut). Olen käynyt monta vuotta mtt:llä keskustelemassa tai ahdistuneena istumassa. Olen mennyt niihin kauppohin ja paikkoihin ja jopa töihin, mutta töissä ei anneta olla tällaisena!!! Olen käynyt jännittäjien ryhmässä, esiintymisjännitysihmisten ryhmässä - tässä olen edelleen samassa tilanteessa. Seuraavaksi sanot, että terapiaa et ole kokeillut, seuraavaksi ehkä sanot, että juot niin paljon alkoholia ja niin paljon syöt lääkkeitä, ettei se autakaan. Se on ihan sama mitä sinä sanot, koska sinä et usko mitä sulle sanotaan. Aina kun jotain sanon, sinä löydät siitä jotain muttia. Olet varmaan mukana niissä joukoissa, jotka haluavat elämääni tuhota. Teillä on varmaan jokin vihko, jossa on monen henkilön allekirjoitukset, jotka olette jo edellisessä elämässänne kirjoittaneet.
Ja Kyllästyneelle laskutehtävä: onko työssäkäyvä Xanorin käyttäjä vai työtön ei-sen-käyttäjä yhteiskunnalle edullisempi? Laske siitä jos huvittaa, sillä oma matikkapääni ei riitä. Arvosi ovat tulleet niin selviksi, että tiedän vastauksen jo etukäteen: Xanoriton työssäkäyvä, minkä jälkeen voit laittaa vaihtoehdoksi: kuollut xanoriton työssäkäyvä vai hengissä oleva xanoriton työtön, minkä jälkeen voit sanoa, että en kai etukäteiskauhuta tilanteita, minkä jälkeen voit laittaa todennäköisyyden xanorittoman työssäkäynnin kohdalle 5% ja laskea uudestaan. Tämän jälkeen, minä en enää jaksakaan, vaan työnnän sakset perseeseeni ja toivon, että olisit tyytyväinen. Olet tällä palstalla sellainen ihminen, jolta tuntuu kuin pitäisi kerjätä hyväksyntää saadakseen edes olla täällä. Ja unohtui TISSIT!
Syökää kanaa.