Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:No eläkkeeni on (tulee olemaan) ainakin tonnin pienempi kuin sinun. Sitä et voi kiistää...
Taatusti voin - ja kiistänkin.
Eläkkeesi/sairauspäivärahasi lisäksi saanet myös asumistukea. Toisin sanoen, sinä saat asumis- ym. muina tukina + eläkkeenä/sairauspäivärahana suurinpiirtein saman summan kuin minäkin eläkkeenä - ellet jopa enemmän.
Eläkkeeni asumistukineen olisi n. 1100. Maksimissaan. Väitätkö tosiaan ettei oma eläkkeesi olisi tuota suurempi? ...
Jos se ei intimiteettisuojani takia olisi poissuljettu vaihtoehto, laittaisin sinulle linkin tai kopion työeläkeyhtiöni lähettämästä arviosta työeläkkeeni määrästä.
Jos minulle ei enää kerry/kertyisi työeläkettä, työeläkkeeni määrä on pienempi kuin sinun 1100 €. Asumistukea en tule koskaan saamaan.
Korjaus klo 18:46 Oikaistu virhe omistusasunnon asumistuen myöntämisperusteistaToisin sanoen, sinä saat yhteiskunnalta eläkkeellä ollessasikin enemmän kuin minä.
Trisse kirjoitti:... Olet käynyt 18v tuetussa terapiassa veronmaksajien rahoilla?

...
Ei.
Trisse kirjoitti:... Joku tässä ei nyt täsmää. Olet ollut 18 vuotta terapiassa veronmaksajien rahoilla mutta silti olet "nettomaksaja"...
Jos polkupyörästäsi puhkeaa kumi keväällä ja se silloin paikataan, väitätkö sinä, että jos syksyllä tulee rengasrikko, sinä olet paikannut pyöränkumejasi koko kesän???
Psykoterapiani kustannukset ovat olleet n. 4500 €/vuosi. Veroja olen samassa ajassa maksanut yli kolminkertaisen määrän.
Trisse kirjoitti:... Nettomaksajuudestasi huolimatta sinulle ei ole kertynyt eläkettä kuin tonni? Minun on pakko päätellä antamasi informaation pohjalta että olet tehnyt duunisi pimeästi!
En ole tehnyt kuutamourakoita tai muitakaan harmaan talouden hommia, ja eläkettä minulle on kertynyt alle tonnin. Sinulla näyttää olevan täysin epärealistinen käsitys eläkekertymistä ja eläkkeiden suuruudesta.